• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ben ik de enige die nog helemaal niet weet in welke klas je zit en met welke mensen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Praesidium schreef:
    Ben ik de enige die nog helemaal niet weet in welke klas je zit en met welke mensen?

    mwah, wij hebben eduarte en daar staat al vanaf t begin van de zomervakantie in, in welke klas we komen haha..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Klas: 5VB
    Wat vind je ervan: Leuk :9~ Ik zit bij super veel vrienden, heel gezellig.
    Met wie zit je in de klas: Met veel anderen c:
    Extra: Ehh.


    Miep

    Ik weet het sinds vandaag c:
    Klas: 4D (gymnasium)
    Wat vind je ervan: Drie blijven zitten, drie nieuwe erbij. Blijft mooi in evenwicht zo :') Ik vind dat ik wel een leuke klas heb, alleen zit ik nu in de bovenbouw waar we met clusters werken, dus veel zal ik mijn klas niet echt zien. Alleen bij de algemene vakken.
    Met wie zit je in de klas: Mijn vriendinnnen en de rest en drie nieuwe mensen :'D
    Extra: Ik ga het loodzwaar krijgen volgend jaar, heb natuurlijk weer veel te veel werk voor mezelf besteld.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Klas: Jaar 1, Sociaal Pedagogische Hulpverlening HBO
    Wat vind je ervan: Mijn lessen beginnen volgende week, dus van de inhoud van mijn opleiding heb ik nog geen oordeel. Heb gisteren en vandaag mijn klas leren kennen en die indruk was in ieder geval positief! Denk dat het een leuk jaar wordt met hen.
    Met wie zit je in de klas: Allemaal nieuwe mensen die ik nog niet kende
    Extra: Ik keek naar mijn rooster en heb maandag èn vrijdag vrij, oftewel: 4 dagen weekend (:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:52 ]


    No guts no glory.

    Klas: 3E
    Wat vind je er van: redelijk leuk maar niet geweldig
    Met wie zit je in de klas: veel nieuwe mensen
    Extra: ach, t is maar voor een jaar.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Klas: B1L- VWO
    Wat vind je ervan: Gaat wel, ben nog niet zo vaak geweest doordat ik veel ziek ben.
    Met wie zit je in de klas: Teveel jongens.
    Extra: Ik doe de brugklas opnieuw dus ik moet iedereen de wegwijzen, ugh.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Klas: 4E
    Wat vind je ervan: Nu ik begin aan de derde week met deze klas vind ik dat het erg meevalt. Ze zijn wel druk en vervelend, maar we kunnen ook heel stil zijn
    Met wie zit je in de klas Een deel met mensen van vorig jaar, een deel nieuw
    Extra Het lijkt erop dat ik nadat ik vorig jaar een heel vriendloos jaar had nu wel een paar vriendinnen krijg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Klas: MMVMVO3R. Ja, dat is een stuk moeilijker dan H5D van vorig jaar.
    Wat vind je ervan: Erg leuk. Een fijne klas. Had na dag één al een busmaatje en vrienden gemaakt. Zit niet als een loner in de pauzes. In de klas zitten wel een paar mensen waar ik me soms een beetje aan irriteer, maar dat houd je altijd.
    Met wie zit je in de klas: Een meisje waarmee ik in groep één/twee in de klas heb gezeten en voor de rest allemaal nieuwe mensen.
    Extra: Een vriendin van de middelbare school zit in de andere MV-klas, ik was hartstikke blij toen ik haar maandagochtend zag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klas: EDH3V1A.
    Wat vind je ervan: Tot nu toe leuk.
    Met wie zit je in de klas: Niemand die ik kende voordat ik deze opleiding ging doen.
    Extra: Ik hoop dat het een topjaar gaat worden!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Klas: 4A (vwo)
    Wat vind je ervan: weet ik nog niet..
    Met wie zit je in de klas: bijna niemand die ik ken =[
    Extra: gelukkig hoef ik morgen pas naar school


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Klas: 5 Kantoor.
    Wat vind je ervan: Strontvervelend. Zonder meer.
    Met wie zit je in de klas: Zeven jongens en vijf meisjes (inclusief ik).
    Extra: Vanaf eind september begin ik met de stages, die ik om de twee weken op donderdag ga doen en daar kijk ik heel erg naar uit.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Klas:
    V5B

    Wat vind je ervan:
    Zwaar klote want ze hebben vrijwel al mn vrienden plus mn beste vriendin in de andere vwo 5 klas gedaan

    Met wie zit je in de klas:
    Vooral irritante jongens en van die populaire typejes en nog vijf mensen die wel owkay zijn

    Extra:
    Ik snap niet wrm ik ooit voor deze school gekozen heb, de roosters zijn altijd extreem slecht en nu zit ik donderdag tot tien voor vijf en dat zou uiterlijk kwart over vier moeten zijn wil ik op tijd bij mn training komen..
    Gaat geen leuk jaar worden voor mn mentor ghehe


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    SWVT2D (Social Work, Voltijd 2D)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Klas: V6D, (VWO, jaar 6, klas D)
    Wat vind je ervan: Prima hoor :p Wel veel meiden.
    Met wie zit je in de klas: Gewoon mensen van mijn jaarlaag, dat is altijd al gezellig geweest, aangezien onze jaarlaag heel sociaal, gezellig en knus is. Niemand wordt buiten gesloten oid + ik zit bij een goede vriendin waar ik mijn PWS mee wil doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.