• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: 4KAN (4de jaar Kantoor)
    Wat vind je ervan: Ik vind de klas ten opzichte van het begin van dit schooljaar, nou ja, veel gezelliger ondanks de verstandloze jongens die sommige lessen (godsdienst, wiskunde en mavo) tot hel maken met hun eeuwige lawaai, waar ik me zo ontzettend aan erger. Ik heb nu ook mensen daar bij wie ik terecht kan en geen schrik voor moet hebben.
    Met wie zit je in de klas: Met acht klasgenoten van vorig jaar en vier nieuwelingen.
    Extra: /.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Klas: 5LWE (5de jaar Latijn Wetenschappen)
    Wat vind je ervan: In het begin was het wel even wennen, want al mijn vriendinnen van vorige jaren zijn naar andere richtingen gegaan en ik voelde me een beetje alleen, maar ondertussen is het al heel wat verbeterd. Ik vind het echt gezellig!
    Met wie zit je in de klas: Met 4 andere meisjes en 1 jongen. In totaal zijn we dus met 6.
    Extra: /


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Klas: 3ma, gymnasium\atheneum masterclass (ik doe gymnasium)
    Wat vind je ervan: op zich leuke klas, sinds vorig jaar zijn alle sukkels afegestroomd :) ik vind het alleen jammer dat we na volgend jaar niet meer met zn allen in 1 klas zitten :(
    Met wie zit je in de klas: 8 meisjes in totaal en 14 jongens, die acht meisjes ben ik vriendinnen mee sinds de brugklas, en met de meeste jongens kan ik ook wel goed opschieten
    Extra: de gezelligheid is dan ook de enige reden dat ik naar schoo ga.. XD


    Music is life :)

    Klas: 4H5, 4 HAVO dus (:
    Wat vind je ervan: In het algemeen een best wel leuke klas, er zijn bijna altijd uitzonderingen..
    Met wie zit je in de klas: Met 31 mensen zit ik bij de basis vakken in de klas. We hebben ook nog een mentorklas, daar zitten we met 14 mensen in de klas. Er zijn ongeveer even meisjes als jongens in mijn klas.
    Extra: /


    I still think of the guitar bible.

    Klas: A2D, 2 Atheneum dus (:
    Wat vind je ervan: Super leuke klas ^^
    Met wie zit je in de klas: 5 van vorig jaar, 1 woont er in mijn straat en dan 15 nieuwe leerlingen. 11 jongens en 10 meisjes intotaal.
    Extra: we zijn dan wel met 21, maar we maken geluid voor 30 kinderen ^^

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 15:57 ]

    Klas: 2D VMBO TL
    Wat vind je ervan: Niet zo'n leuke klas, maar wel iets leuker dan vorig jaar
    Met wie zit je in de klas: We zitten in totaal met 5 jongens en 18 meisjes, allemaal niet even aardig
    Extra: -


    Rebels on the run!

    Klas: 2B >2VWO
    Wat vind je ervan: Leuke klas, absoluut beter dan vorig jaar, maar ik krijg elk jaar een nieuwe :Y)
    Met wie zit je in de klas: 14 meisjes, 16 jongens
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:36 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Klas: 3H4 ~ 3 HAVO dus <3
    Wat vind je ervan: Amazing <3 Echt allemaal toffen mensen in m'n klas :) Veel beter dan in de 1ste en de bassisschool :)
    Met wie zit je in de klas: 2 mensen van mn bassischool klas, maar die zijn wel aardig :) Dit jaar 6 nieuwe mensen dit jaar :) Die allemaal super aardig zijn !
    Extra: kan echt altijd lachen met mn klas :) Echt leuk!


    Life is a box of chocolates. You never know what you`re going to get.

    Klas: 1A (vmbo-b, vmbo-k en vmbo-t zelf doe ik vmbo-t)
    Wat vind je ervan: Wel een leuke klas op een paar kinderen na.
    Met wie zit je in de klas: Met mijn beste vriendin van de basischool.
    Extra: Volgende week vrijdag vrij! (lol)


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Klas: VF3c (3 HAVO)
    Wat vind je ervan: Tis ni zo erg, kleine klas.
    Met wie zit je in de klas: 2 goeie vrienden, zon iemand die iedereen aan het lachen maakt, en een paar mensen die ik niet mag. In totaal 2 meisjes en 7 jongens.
    Extra: Volgend jaar zijn die andere meid en ik de enige meisjes in dat leerjaar. :[

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:17 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Klas: 2CMZ (MBO MZ opleiding)
    Wat vind je ervan: Leuke opleiding, leer veel. Leuke stage's
    Met wie zit je in de klas: met 18 meiden en 2 jongens ^^
    Extra: Elke maandag vrij, dinsdag en woensdag school en donderdag en vrijdag stage ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Klas: O1B2 [mbo niveau 4 grafisch vormgever]
    Wat vind je ervan: Op het moment om te janken.
    Met wie zit je in de klas: Met allemaal kleuters, die niet weten hoe ze zich normaal moeten gedragen. en dat noemt zich volwassen.
    Extra: Ben blij dat iedereen volgend jaar een andere richting gaat doen en ik weer in een nieuwe klas kom.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Klas: 1e Bachelor Pedagogische Wetenschappen (1e jaar universiteit dus)
    Wat vind je ervan: Super. Heb al enkele zeer goede vriendinnen gemaakt :)
    Met wie zit je in de klas: Met zo'n 200 anderen. Waarvan ongeveer 10 jongens en de rest allemaal meisjes
    Extra: Tijdens de examens zit de sfeer er echt wel in. Lang leve een facebookgroep waarin je de proffen eens goed kan uitlachen :D


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Klas: 4bz, zorg & welzijn, als t goed is het laatste jaar. :Y)
    Wat vind je ervan: verschillend, soms is er echt zon gespannen sfeertje omdat er dan een paar ruzie hebben, maar we kunnen t ook erg gezellig hebben!
    Met wie zit je in de klas: gelukkig heel veel verschillende types.
    Extra: ooit een watergevecht gehouden in de kantine, waren de leraren niet zo blij mee. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 22:44 ]

    Klas: H3B
    Wat vind je ervan: Leuke, gezellige klas die een gemiddeld hoog niveau heeft waardoor ik iets meer mijn ei kwijt kan dan het jaar ervoor.
    Met wie zit je in de klas: N.v.t.
    Extra: N.v.t.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 23:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife