• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik dwaal door de gangen en open de deur naar de slaapzaal. Verbaasd kijk ik naar de lege kamer. Waar waren ze? Ik loop door naar de eetzaal en liet mijn blik over de mensen gaan. Geen van twee. Waar waren ze? Ik bijt op mijn lip en loop rustig door. Lettend op elk geluid. Had ik weer te langzaam gehandeld?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik bijt op mijn lip als hij de zalf op in mijn hals en nek smeer en strek mijn nek een stukje wat ook al pijn doet, maar hij doet erg voorzichtig wat het toch minder maakt en kijk Sam aan en glimlach als hij klaar is. 'Dankje, alweer.' zeg ik dan zacht en hij komt weer naast me zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder en pak zijn hand vast en voel soms de schokken licht die door zijn lichaam gaan en geef dan een zacht kneepje in zijn hand en bijt weer op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 1:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [A o...

    NAOMI, DOE HET NIET XD JE WEET WAT ER ANDERS GEBEURT.]


    [Pfiieuw, ze zoent hem gelukkig niet :Y)]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 1:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee, ze zoent hem niet, suffie, ze wil hem gewoon helpen....]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 1:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian komt waarschijnlijk dadelijk toch binnen. :) Onze redder in nood!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Naomi kijkt naar me en glimlacht als ik klaar ben. Ik ruim het op en hoor haar me bedanken. Ik ga weer naast haar zitten. Ik zeg, 'Geen probleem.'. Ze legt haar hoofd op mijn schouder. En ze pakt mijn hand beet. Ze geeft er een zacht kneepje in. Af en toe tril ik door naschokken. Hetzelfde als bij Leslie. Ik hoop dat ze niets ernstigs doen met Ian. 'Ik ben zo blij dat ik niet heb kunnen zien hoe hij jou zowat wurgde. En het ook niet zo ver is gekomen dat je echt gestraft bent,' zeg ik zacht. Ik ben niet in staat om Naomi terug te tillen. Ik ben te vermoeid. Ik knijp ook even zacht in haar hand.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 1:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik zucht. 'Ja, het was vreselijk om je zo te zien.' zeg ik dan zacht, ook omdat ik op normaal geluid niet kan praten, want dat doet pijn. 'Doen de schokken veel pijn?' vraag ik dan weer zacht en aai met mijn duim over zijn hand die ik vast heb.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik slaak een zucht en laat me tegen de muur op de grond zakken. Een traan rolt over mijn wang. Het beeld van een half dode Naomi laat me niet meer los. Nog steeds zie ik het voor me. Gemengd met het auto ongeluk van vijf jaar geleden. Nog meer tranen stromen. Ik sluit mijn ogen. Van de sterke Ian is niks meer over. Ik ben een wrak en de houding om er voor andere meer te zijn dan voor mezelf kan ik even niet meer volhouden. Als iemand zegt dat dit alles hem Niks doet weet je zeker dat hij liegt. Dit breekt je. Of je wilt of niet. Langzaam loop ik door. 'Naomi? Sam?' het klinkt hoopvol.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ze vraagt zacht of de schokken veel pijn doen en ze wrijft met haar duim over mijn hand. Ik druk een kus op haar hand en leg die dan weer tussen ons in. 'Ja, ze doen pijn,' zeg ik eerlijk. 'Maar vooral uitputtend. Achteraf tenminste. Op dat moment deed het alleen maar pijn.'

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 1:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grijns als hij een kus op mijn hand drukt en luister dan naar hem en bijt op mijn lip. 'Dat lijkt me vreselijk.' zeg ik dan tegen Sam. Maar ik kijk op als ik een stem hoor en sta dan langzaam op en laat Sam's hand los. 'Ik ga even kijken.' zeg ik dan en loop naar de deur en maak die langzaam open. 'Ian?' vraag ik dan zacht/schor en onzeker, niet wetend wie het is.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 1:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze laat mijn hand los. Ik hoorde de stem ook. Ze gaat kijken wie het is. 'Wees voorzichtig,' zeg ik zacht tegen haar. Ik heb geen energie om op te staan. Ik voel me duizelig en probeer me te concentreren. Maar het lukt me niet. De duisternis komt weer en trek me mee en ik glijd opzij en kom met mijn hoofd tegen de koude grond. Duisternis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Ja?' Ik kijk om me heen op zoek naar de stem van Naomi. Ik zie wel een deur opengaan, maR niet echt een gezicht. Vlug veeg ik mijn wangen droog en loop aarzelend richting de deur. Ik trek die wat verder open en zie haar dan staan. Ik trek haar in mijn armen en houd haar stevig vast. Ik sluit mijn ogen stevig en begraaf mijn gezicht in haar haren. Ik snuif haar geur op en voel een traan over mijn wang rollen en in haar haren vallen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik knuffel Ian terug en ben blij hem weer te zien en veeg zijn tranen weg en druk kort mijn lippen op de zijne en geef hem dan weer een knuffel, maar let wel op mijn nek, maar hoor dan een knal en draai me om en zie Sam op de grond liggen. 'Sam!' schreeuw ik dan, maar het kwam er meer als een gepiep uit, omdat ik niet zo hard kon praten met mijn kel. Ik ren vlug naar hem toe en zet hem rechtop neer. 'Sam? Sam. Alsjeblieft word wakker.' zeg ik dan zacht en schud hem zacht doorelkaar. Word nou wakker!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 1:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 1:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga nog een reactie plaatsen en dan slapen. Hier is hetbnamelijk kwart voorn3]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne