• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Duits en Frans ._.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Maar goed, wat moet ik nu schrijven.... Ik weet ff niets....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi :3 ik emm... Laat hem nog even knockout zijn :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Neeeeee! Gemeen!!! GRRR!]

    Naomi Micheal
    Ik zit op de rand van mijn bed en kijk bezorgt naar Sam die nog steeds niet bij bewustzijn is en bijt op mijn lip en kijk dan naar Ian en glimlach kort. Hij had ons wel zo gezegd gered. 'Dankje, voor toen straks, ik wil niet weten hoe het anders zou afgelopen zin.' zeg ik dan zacht met een schorre stem en merk dat mijn keel/stem nog steeds veel pijn doet en zucht dan zacht en kijk weer even naar Sam en sta dan op en ga naast Ian zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb geen tijd om echt lange stukken te typen want ben bezig met mijn kamer :P dus daarom last ik hem nog even knockout zijn (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nu moet je hem wel wakker laten worden enschiet op! Haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian kan ook reageren. :) IAN! (cool)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik zie alleen maar het zwart. Ik weet niet waar ik ben. Alsof ik levend begraven ben, niet dat ik weet hoe dat is. Ik wil weg van het zwart maar aan de andere kant het omarmen. Zo lang er zwart is, is er niets. Zolang er niets is, is alles goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Ik deed het Met liefde. Er liggen nu 4 verdoofde idioten op de grond,' lach ik en kijk haar aan. Dan kijk ik naar Sam. 'Ik kan niets tegen die schokken doen. Het i vanbinnen. Aande wonden had i iets kunnen doen, maar nu niet.' Ik kijk haar aan en geef haar een kus. Ik staar even zwijgen voor me uit. Nog steeds zat het me niet lekker dat ze zijn naam zei, van plaats de mijne. 'Wat is er gebeurd tussen jouw en Sam' vraag ik zachtjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem dan aan. 'Hoezo? Niks.' zeg ik dan. En kijk dan weer voor me uit. 'Er is niks gebeurt.' zeg ik dan heel overtuigend en kijk hem weer aan.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Pfieuuuuwww. Gelukkig maar :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, jij ligt nog lekker bewusteloos... Haha. Maar wanneer wordt hij wakker????? :8]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik laat hem in de volgende post wakker worden (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Waarom zei je dan zijn naam?' Ik aarzel even maar vraag het toch. Diep vanbinnen had het me wel een beetje gekwetst, maar dat zou ik nooit hardop zeggen. Ik kijk weer naar Sam en dan naar Naomi. 'En waarom lieg je? Ik zag het aan jullie.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -Just forget this... JAIMY!!!! Nu heb ik het goed! (dance)-

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp