• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan. 'Waarom ik zijn naam zei, eerijk gezegd weet ik ht zelf ook niet, het kwam er gewoon uit.' zeg ik dan zacht en haal mijn schouders op. 'En er is niets, oke, niets.' zeg ik dan streng en weer zeer geloofwaardig en om ye zorgen dat hij niet hierover doorgaat druk ik mijn lippen maar op de zijne.

    [Zo. Nu kan Ian weer. :Y)]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Weetje, ik heet Jaimy :Y) niet Leslie :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Weetje, ik heet Jaimy :Y) niet Leslie :3]


    [Sorry JAIMY. Was er even niet bij, haha..... FAAL.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ineens kom ik weer bij. Ik hap naar adem. En knipper met mijn ogen. Ik haal een hand door mijn haar. Hoe kom ik hier?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kus haar terug en hoor dan iets. Ik kijk naar Sam en sta gelijk op, ik trek Naomi mee. Bezorgd kijk ik hem aan. 'Gaat het? Kan ik iets voor je halen?' Ik kijk Sam aan en probeer tot hem door te dringen. Ik kijk naar Naomi. 'Liggen hier nog washandjes? Een koud washandje helpt denk ik wel.'

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Als ik iets hoor staat Ian meteen op en naar Sam lopen en kijk naar hem vanaf het beb en bijt op mijn lip en kijk hem bezorgt aanen kijk dan weer naar Ian en dan weer terug naar Sam. En bijt weer op mijn lip, oude gewoonte.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik knipper met mijn ogen. Veel geluid. Ik kijk op en zie Ian en even later ook Naomi. 'Hoe kom ik hier ineens?' vraag ik met een ietwat hese stem. Ian zijn woorden dringen niet echt tot me door. Ik kijk onbegrijpend naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    1DLovertje schreef:
    (...)

    [Sorry JAIMY. Was er even niet bij, haha..... FAAL.]


    [Geeft niets :3 EPIC FAIL :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [......]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ík heb je gedragen.' Ik grinnik even, maar kijk dan bezorgd. 'Naomi heb je een koud washandje ergens gezien?' Ik kijk haar aan. Dit betekende niets goeds. Sam was er slecht aantoe. De zorgen dat er iets tussen Naomi en Sam is, is totaal verdwenen. Ik kijk bezorgd naar Sam. 'Hoeveel vingers steek ik op?' Ik steek drie vingers op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nouww, ik ben niet huiswerkloos ;S Julio ligt gwn nog even halfdood op zijn bed ofseuw, maar mijn topics ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan en sta dan op en vlug naar de badkamer en pak een washandje en maak hem koud en vlug dan terug naar de kamer. 'Alsjeblieft.' zeg ik dan zacht en geef het washandje aan Ian en ga op het bed ernaast zitten, geen idee van wie, en kijk naar Sam en Ian.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:26 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Zijn woorden beginnen tot me door te dringen. Maar het is een beetje wazig voor mijn ogen. Hij vraagt hoeveel vingers hij opsteekt. Ik kijk er met moeite en priemende ogen naar. Dan glimlach ik een klein beetje. Makkelijk. 'Vier,' mompel ik zacht. En ik slik even. Ik voel me duizelig. Naomi komt terug met een washandje en ik staar ernaar. Wat moet ik daarmee?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:22 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Drie,' zeg ik. Ik neem het washandje aan en leg het op zijn voorhoofd. Ik was geen dokter, had er geen verstand van. Wat moest ik in hemelsnaam doen? Ik kijk hulpzoekend naar Naomi. Dan richt ik me weer tot Sam, hopend dat het washandje werkt. 'Ga maar slapen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne