• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, slim idee Jaimy, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kijk mezelf aan in de spiegel. Het nummer van Micheal Jackson dreunt in mijn hoofd. I'm stuck here with the man in the mirror. Oehoe. man in the mirror. Goed nummer. Alleen heb ik geen geheimen of wat dan ook. Oké... Eigenlijk wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 22:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk naar haar en luister naar haar woorden. Ik slik en druk een kus op haar wang. 'Ik heb het niet over dat soort dingen.ja dat is hier, mAr de fout die ik...' Ik zwijg. Nu moest ik alles vertellen. 'Luister Naomi. Ik woonde in dat weeshuis. Kinderen werden gebracht en geadopteerd. Ik was de oudste, ik bleef over. Ik nam de zorg van sommige kinderen op me. Er was 1 meisje, ze was 6. Ik zag haar als mijn zusje. We gingen de stad in. Ze wilde een ijsje. De ijscoman lag aan een drukke straat. Mijn blik viel op een auto die de hoek ok kwam scheuren. Ik was totaal verwonderd door de auto. Toen zag ik haar de straat op lopen. Ik had kunnen waarschuwen, ik had iets kunnen doen, maar ik bleef naar de auto kijken die met vol gas aan het begin van de straat ons naderde. Pas toen de piepende remmen tot je doordrongen besefte ik me wat er ging gebeuren. Ik was tenlaat. Ik had het ogeluk kunnen voorkomen. Ik zag haar als familie. De enige familie die ik heb gehad. En dat was weg. Ineens. Ik heb nog steeds het idee dat ik het goed moet maken. Iedereen om wie ik geef zo moet beschermen. Niet hetzelfde mag laten gebeuren. Nala... Zij doet me aan dat meisje denken...' Ik zwijg. 'Misschien doe ik het wel omdat ik niet weer iemand kan en wil verliezen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    "T-toch v-voel ik m-me v-verantwoordelijk v-voor d-dit..." Eleadora wreef met haar hand de tranen uit allebei haar ogen. De koude vloer zorgde voor rillingen over haar lijf en liet haar huiveren, ze verlangde naar de warme dekens, ookal waren ze maar dun, maar ze waren zeker beter dan de koude vloer. Eleadora haalde haar vingers uit die van Julio, terwijl ze beetje voor beetje, stukje voor stukje pijnzaam en moeilijk omhoogkwam. Nee, staan ging ze niet, maar met haar ellebogen leunde ze zachtjes op het matras, waarna ze zich moeizaam omhoog trok, en uiteindelijk heel voorzichtig plaats nam naast Julio. Ze vlocht haar vingers weer in de zijne, en streek zachtjes en haperend met haar duim over de palm van zijn hand. "W-wat h-hebben z-ze met j-je gedaan...?"


    Julio Martinéz
    Eerlijk gezegd ben ik nogal verbaasd dat Eleadora op het lage bedje komt, maar ik ben er wel blij mee. Zodra ze ligt voel ik pas goed hoe koud ze eigenlijk is en vlecht ik mijn hand tussen die van haar. Sla een stuk deken om haar heen. Probeer haar warm te houden. Vraag me af waaróm ze haar zo toegetakeld hebben. Ze heeft toch niks gedaan? Ja, misschien heel licht geprotesteerd toen ze aangerand werd.. Niet zo gek. Maar haar straf is ongeveer net zo erg als de mijne -al heeft zij haar lichaam nog, als het echt zou moeten.- En ik.. Ik heb een man neergeslagen. Fel geprotesteerd toen ze Eleadora wat wilden doen, geprotesteerd voor de marteling. Ik verdien de straf veel beter. "Gemarteld.. Natuurlijk. Wat ze gedaan hebben is niet echt belangrijk" De ondertoon is gewoon niet niet te horen. "want dan ga je je nog schuldig voelen." Eigenlijk wil ik het haar gewoon besparen. Maar dat ga ik haar niet vertellen. "Voor die mannen ben je gewoon een dansende pion. En net zoals alle meisjes hier te misbruiken." Bedankt Naomi.. "Wat natuurlijk ziek is. Ze waren een reactie van MIJ aan het uitlokken.. Gewoon omdat ze zagen dat ik even zwak was. Ze maken overal misbruik van. De meisjes. Zwakte. Zelfs woorden, alleen omdat ze zo dom zijn ze niet te verstaan! Die mannen zijn schuldig, jij niet. En voor je je nog schuldig gaat voelen over het feit dat je mijn vriendin bent, in het opzicht van dat ze deze reactie alleen van mij konden krijgen door jou wat te doen.. Daar doe je niks aan. Ik hou toch van je, of je dat wil of niet. Het is gewoon zo.. Daar doe je helemaal niks aan. Dus het is niet jouw schuld dat ik die man neersloeg, en hier vervolgens lig alsof.. weet ik veel. Een halfdode ofzo. Ik sloeg toch? Ik hou toch van je? No way dat het jouw verantwoordelijkheid is. Hoor me maar uit, ik heb zo argumenten" Zeg ik gemeend tegen haar, maar het laatste met een plagerige grijns. Goed dat ze niks met mijn hoofd gedaan hebben. Opzich. In verhouding.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 22:58 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [li al in bed stiekem te doen. Het is hier bijna twaalf uur...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Heb je daar geen stopcontact? :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En ik verveel me --']


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [aan de andere kant van de kamer, maar dan betrappen mijjn ouders me...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder en pak zijn hand vast. 'Heftig.' zeg ik dan en slik. 'Het is vreselijk om iemand te verliezen van wie je houd.' zeg ik dan zacht. 'En ik snap het.' zeg ik dan zacht en wrijf met mijn duim over zijn hand die ik vast heb. 'Sorry van mijn aanstellende gedoe.' zeg ik dan en zucht en kijk naar de grond. 'Soms komt ook gewoon weer alles even naar boven.' zeg ik dan zacht en kijk nog steeds naar de grond.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 22:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Bied je excuses niet aan, je hebt namelijk gelijk. Maar ik ben zo geworden. Ik wil iedereen beschermen. Vooral als ik zoveel van van iemand houd. Het klinkt belachelik, dat weet ik.' Ik glimlach even en sta op. Ik til haar op en druk een kusje op haar lippen. 'Jij hebt ook gelijk, dat weten we beidde. Ik vind het alleen moeilijk te accepteren dat ik soms machteloos ben.' ik geef haar nog een kus en loop terug richtin de slaapzaal.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waar woon je dan? Bij mij is het 23:06..
    En ik doe bijna altijd stiekem XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Je bent echt te goed voor me, de meeste zouden al hard voor me wegrennen.' zeg ik dan lachend. 'Ik hou van jou.' zeg ik dan zacht en glimlach en druk mijn lippen dan weer op de zijne terwijl ik getild wordt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze is op vakantie (; griekenland]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze is op vakantie, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp