• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    De rode plek op Eleadora haar wang brand, maar ze voeld het amper omdat haar wang niet het gene is wat haar het meeste pijn doet, zoals de plek tussen haar benen, de blauwe plekken of de bruuske greep van de man zijn hand op haar bovenarm. Eleadora opende half haar ogen, om te zien hoe ze over de grond werd gesleept door de man. Over de grond werd gesleept als een vuilniszak die je net wegbracht naar de conatainer, ofzo. Felle lampen en het plafond schieten aan haar ogen voorbij terwijl ze door de gang word gesleept, Eleadora weet echter welke gang, de gang richting de slaapkamers. Iets waar ze uitzich zelf heen wou, maar wat mislukten, en nu, werd ze er toch heen gesleept. Eleadora voelde hoe de man stopte met lopen en sloot allebei haar ogen weer uit zorgsvoor maatregelen, wetend hoe de man haar over een van zijn schouders hing, en haar vervolgens met een harde klap op bed gooiden waardoor ze met een klap op de grond viel. Een pijnlijk en klein kreuntje verliet haar mond tewijl ze hoorde hoe hij de deur sloot.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam
    Ik kijk verward, 'Dat waren er vier,' mompel ik. Ian legt het washandje op mijn voorhoofd. Het is nat. En lekker koel. Maar ik heb het niet te warm ofzo, ik ben duizelig. 'Slapen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Het waren er drie Sam. Wat heb je? Ben je duizelig, misselijk?' Ik kijk hem onderzoekend aan. Ik hoopte zo dat het eventjes was en dat als hij in slaap zou vallen weer helemaal goed wakker wordt. Ik bijt op mijn lip en kijk Naomi aan. Wat moest ik doen? 'En je moet slapen, dat helpt.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Waren het er drie? Ik heb er serieus vier gezien. 'Je maakt een grapje?' vraag ik verward. Mijn gedachten willen niet meewerken. Dan begin ik ineens weer te trillen. En wordt het weer zwart voor mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Mijn Topics}


    Tijd voor koffie.

    Naomi Micheal
    Ik sta op van het bed en loop ook naar Sam's bed toe en ga op de rand zitten. 'Rust nou maar wat het is het beste, we willen niet dat het erger wordt.' zeg ik dan zacht tegen hem en kijk Ian dan aan. 'En misschien voel je je beter als je straks wakker wordt.' zeg ik dan rustig en blijf hem met een bezorgde blik aankijken en zie dan hoe hij weer wegvalt en kijk dan Ian aan.

    [Dit zei ze nog tegen hem voordat hij flauwvalt, anders moet ik het weer helemaal veranderen...:$]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ga zwemmen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [DoeiDoeiX]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Adios muchachos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En nu, haha, deem is off en jouw personage is flauwgevallen.... Haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Adiosos!]

    Julio Martinéz
    Het kreuntje wat ik hoor herken ik, maar ik kan het niet in me opbrengen om te bewegen. Het lukt gewoon niet. Ze hebben het belangrijkste deel, maar tegelijkertijd mijn zwakste deel, van mijn lichaam beschadigd. Mijn rug was ongeveer alles wat ik nodig had. Zonder rug kan ik niet dansen, zelfs amper bewegen, en kunnen ze me geestelijk kapot krijgen. Dus ook mijn zwakke plek. Mijn rug. Mijn kapotte rug. Ik ben niks meer.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    De duisternis is er, maar in een vingerknip lijk ik ook weer bij te komen. Mijn gedachten zijn nog steeds niet zo helder. Naomi had het geloof ik voordat het zwart werd over slapen. Maar raar genoeg voel ik me niet meer zo duizelig. 'Het gaat al wat beter,' zeg ik met een hese stem. 'De duizeligheid is zowat weg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach als hij weer wakker wordt naar hem. 'Gelukkig, gaat het echt?' vraag ik dan en pak zijn hand weer vast, geen idee waarom, het gebeurde gewoon.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora had het fut niet om optestaan van de koude en kille vloer, het liefst wou ze in de dekens kruipen, maar het lukte haar niet. Niet nu in haar slechte toestand. Eleadora deed een poging om op haar zij te draaien, maar pijnscheuten drongen haar lijf binnen toen ze op de grootste blauwe plek terrecht kwam, iets wat tranen bij haar los maakten. Maar het ergste was, dat ze niet wist wat ze met haar hadden gedaan toen ze bewusteloos was. Maar de pijnlijke steken tussen haar benen verklaarden al een hoop. Het enige wat ze kon doen was toekijken naar haar tranen die de grond raakten, terwijl alles wazig werd door het water voor haar ogen. "H-hallo..." bracht ze zwakjes uit in een hopeloze poging in de hoop dat ze niet de enige was.


    The expert in anything, was once a beginner.