• Een tijdje geleden hebben wij deze nieuwe regels ingevoerd:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134989
    Sindsdien zijn verhalen in quizzen niet meer toegestaan.

    Aangezien wij merken dat quizzen nog altijd misbruikt worden om in de top 5 te komen, hebben wij besloten deze regel uit te breiden.
    Dit betekent dat geen enkel iets nog mag, dat beter in een andere creatievorm zou staan.

    Seven minutes in Heaven of andere uitkomsten met een verhaaltje er in, mogen mits er goede en meerdere vragen zijn die slagen op de uitkomsten.

    We hopen dat jullie dit begrijpen. Deze regel gaat over een week in. (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2012 - 20:02 ]


    Let the Night embrace you

    Errin schreef:
    (...)Normaal wel, want je vragen beïnvloeden je antwoorden. Maar je vraagt dit voor de zekerheid beter eens aan een moderator.


    Okay, zal ik doen als ik het onthou, toch bedankt.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ik bump dit nog eens een keer, want blijkbaar dringt het niet door.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je zo'n quiz tegenkomt, mag je deze toch gewoon melden bij een mod?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Als je zo'n quiz tegenkomt, mag je deze toch gewoon melden bij een mod?

    Ja, inderdaad. We hebben net al een aantal meldingen erover gehad en we hebben ook de mensen die het deden een PB gestuurd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. We hebben net al een aantal meldingen erover gehad en we hebben ook de mensen die het deden een PB gestuurd.


    Oké, ik ga er maar weer eens op letten dan. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Is een sticky voor dit topic dan niet handig?

    Mensen mogen toch ook geen reclame maken voor hun story's in hun quizzen?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mogen quizzen met 1 uitkomst, dat een soort verhaal is, dan wel? ;x


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Mogen quizzen met 1 uitkomst, dat een soort verhaal is, dan wel? ;x

    Nee. De vragen moeten invloed hebben op de uitkomst, als dat niet zo is mag het niet. Dan kan het net zo goed een story of een blog zijn.

    lisanneeeeee schreef:
    Mensen mogen toch ook geen reclame maken voor hun story's in hun quizzen?

    Je mag op in je eigen creaties reclame maken voor andere creaties (als ze van jezelf zijn), maar je creatie mag er niet alleen maar uit bestaan.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:05 ]


    Some people are art and do art at the same time

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Je mag op in je eigen creaties reclame maken voor andere creaties (als ze van jezelf zijn), maar je creatie mag er niet alleen maar uit bestaan.


    Oke c:


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Je mag op in je eigen creaties reclame maken voor andere creaties (als ze van jezelf zijn), maar je creatie mag er niet alleen maar uit bestaan.


    okeee :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Twee vraagjes:
    Zijn de "Is een van mijn story's iets voor jou"-quizzen en de "Wie van de personages uit een van mijn story's ben jij"-quizzen ook verboden? Please say yes, please say yes!
    En is het ook de bedoeling dat we elke oude verhalen quiz, die vroeger als deel van een serie stond (dus voor dat de story's waren uitgevonden), ook gaan melden? Ik vind dat namelijk een beetje onzin, omdat die al zo oud zijn en ik niet het idee heb dat ik daarmee Q of de mods zou helpen.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Twee vraagjes:
    Zijn de "Is een van mijn story's iets voor jou"-quizzen en de "Wie van de personages uit een van mijn story's ben jij"-quizzen ook verboden? Please say yes, please say yes!
    En is het ook de bedoeling dat we elke oude verhalen quiz, die vroeger als deel van een serie stond (dus voor dat de story's waren uitgevonden), ook gaan melden? Ik vind dat namelijk een beetje onzin, omdat die al zo oud zijn en ik niet het idee heb dat ik daarmee Q of de mods zou helpen.

    Vraag 1:
    Zover ik weet niet, omdat de vragen de uitkomst bepaald en de vragen vaak redelijk "serieus" zijn. (Crew, verbeter me als ik het fout heb).

    Vraag 2 zou ik zo snel niet weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vraag 1 hangt van het aantal vragen en antwoorden af.
    Vraag 2 je mag ze melden en quizzen van users die al heel lang niet online zijn geweest zetten we dan op inactief zodat ze die ooit als ze willen nog kunnen omzetten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn