• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik moet weer lachen. 'Je stompt me zomaar en duwt me ook nog eens van je af,' zeg ik lachend. 'En je hebt niet gewonnen. Je hebt me niet kunnen overtuigen. En Lily, wat maakt het uit hoeveel Damon drinkt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Ik heb toch gewonnen, alleen wil jij het niet toegeven' Zeg ik lachend terwijl ik het glas water in mijn hand ronddraaide, waarom zou ik doen wat zij vroeg?


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik schud lachend mijn hoofd. Ik ben op zijn bedrand gaan zitten. 'Wie ligt hier nou plat en wie zit hier nou?' vraag ik plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik negeerde Leslie.
    ''Damon, alsjeblieft,'' zei ik met een smekende ondertoon. Ik kon het niet nog een keer laten gebeuren..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Ik heb gewonnen' Mompelde ik voordat ik het glas opdronk, Lily's toon had me iets laten herinneren en ik kreeg Leslie van mijn bed door haar met mijn voet van het bed te duwen waarna ik een kussen op mijn hooft drukte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij duwt me ineens van het bed. 'Au,' zeg ik dan. Ik kwam op mijn kont terecht. Als mens ben ik kwetsbaarder. 'Je bent saaaaaaaaaaii,' zeg ik dan tegen Damon. En ik lach weer. 'Nou, luister maar naar Lily Les-hater.' ze negeerde me der net. Ik sta op van de grond en loop de kamer uit. 'Misschien dat ik wel onder een auto kom. Of tegen een muur aanloop,' mompel ik tegen mezelf. Verwijtend dat Damon ineens zo deed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik kroop onder de dekens en ging met mijn rug naar hen toe liggen. Terugdenkend aan het moment dat hij op sterven lag, liet mij een gepijnigde uitdrukking krijgen.
    Ik negeerde Leslie, me afvragend wat ik háár ooit heb aangedaan waarom ze zo tegen me deed.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Weet je, Les is al de kamer uit :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze negeerde Leslie d'r opmerking x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    Ik gooide het kussen weg om vervolgens op te staan om Leslie achterna te willen lopen, als ik op de gang ben pak ik haar hand zodat ze niet verder weg kan lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ineens voel ik iemand mijn hand beetpakken. Ik kijk achterom, het is Damon. Ik ben even verward. 'Wat doe jij hier?' vraag ik dan. Ik kijk naar hem met een ietwat wazige blik. De alcohol.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mitshy, bedoel je in de eerste zin hen of hem? :Y)

    Want dat maakt veel verschil in dit geval :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Ooit gehoord van: samen uit samen thuis?' Zeg ik grijnzend,
    'Waar wouw je heengaan?' Vraag ik haar vervolgens terwijl ik hooptpijn op foel komen, fijn had ik aan moeten denken mischien dat ik aan het begin niet dronken werd maar aan het einde kwam alles bij elkaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik stond op en ging in de deurpost staan. ''Damon?'' zei ik zachtjes. Wat als hij straks wegging en nog meer ging drinken? Dan..-
    Ik besloot maar niet aan de gevolgen te denken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem. 'Ik zat net tegen mezelf te praten dat ik onder een auto kon komen, of tegen een muur lopen,' zeg ik lachend. 'En dat ik dan pijn zou hebben. Misschien wel dood. Want ja, ik ben nu een mens.' en ik zucht. 'En daar heb ik weleens van gehoord,' lach ik. Ik kijk hem aan. 'Ik weet niet wat ik wil doen. Maar als jij erbij bent is het sowieso wel goed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.