• Volgt Justin Bieber me *O* Ik ben echt zo blij. Al 3 jaar lang stuur ik hem tweets als hij online is. Gisteravond was hij weer online dus ik stuurde 1 tweet. Kreeg ik een mailtje, en toen was ik echt heel blij. Nu heb ik in 1 dag, meer dan 300 followers erbij en wordt overladen met DM's & mentions. Om gek van te worden.

    Maar goed, nog meer mensen die gevolgd worden door een celeb?





    Degene die me nu volgen zijn:
    - Cody Simpson
    - Jessica Jarrell
    - Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:24 ]


    To infinity and beyond •

    Geen fan, maar wel leuk voor je!


    Zelf ben ik veel blijer met gewoon tweets van mijn favoriete band of zangers en zangeressen.
    Maar Joey Page en Patent Pending volgen mij, ze zijn beroemd, maar ik heb geen idee wie ze zijn.
    Verder volgen Alain Clark en Diane Birch me, zonder dat ik daar moeite voor gedaan heb.
    Nu heb ik al heel lang al mijn volgers niet meer gecheckt, maar ik denk dat dit het wel is.


    Toch vind ik mijn lijst met tweets van bekende mensen veel leuker;
    Anastacia, Samantha Barks, Diane Birch, Chuck Comeau, Nicolette van Dam, Kristinia DeBarge, Killian Donnelly, Scott Garnham, Camilla Kerslake, Amy Pearson en nog paar persoonlijke berichten van Camilla Kerslake en een retweet van Sébastien Lefebvre (volgens mij heb ik nu alles wel genoemd)!


    … Nu lijkt het net alsof ik altijd op Twitter zit, haha.
    Maar dat zit ik eigenlijk bijna nooit meer, heb gewoon veel geluk gehad en de helft van de mensen is niet zo ontzettend erg beroemd, I guess.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Danelaw schreef:
    Proficiat. En nee, zo interessant ben ik niet :')


    26 - 02 - '16

    Lamebrain schreef:
    ik zou je ook gaan volgen als je mij elke keer als ik online ben 3 jaar lang een berichtje gaat sturen, gewoon om er vanaf te zijn ;x


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lamebrain schreef:
    ik zou je ook gaan volgen als je mij elke keer als ik online ben 3 jaar lang een berichtje gaat sturen, gewoon om er vanaf te zijn ;x


    Numbers.

    Danelaw schreef:
    Proficiat. En nee, zo interessant ben ik niet :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wauw, nu kan je gelukkig sterven.


    Olive

    Lamebrain schreef:
    ik zou je ook gaan volgen als je mij elke keer als ik online ben 3 jaar lang een berichtje gaat sturen, gewoon om er vanaf te zijn ;x


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Cool, ook al ben ik geen fan, vind ik het toch gaaf.
    ik heb geen twitter


    -

    Ik niet, I guess, Scott Norton is niet bekend geloof ik, maar ik vind het wel super nais voor je! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuk voor je (:
    En dat soort dingen boeien me echt niks, dus nee. Ik heb 31 volgers :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Iedereen verdient het om door zijn idool gevolgd door worden, helaas moet die droom bij mij nog uitkomen... GEFELICITEERD! (Dat klinkt zo verjaardag-achtig, haha.)


    You make me smile, a lot..

    160911 schreef:
    Iedereen verdient het om door zijn idool gevolgd door worden, helaas moet die droom bij mij nog uitkomen... GEFELICITEERD! (Dat klinkt zo verjaardag-achtig, haha.)

    This
    Ik heb wel geen twitter^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    160911 schreef:
    Iedereen verdient het om door zijn idool gevolgd door worden, helaas moet die droom bij mij nog uitkomen... GEFELICITEERD! (Dat klinkt zo verjaardag-achtig, haha.)


    Ahw dankjewel! x


    To infinity and beyond •

    OMG OMG OMG!! :D Ik ben zo jaloers!!! Ik wacht ook al 3 jaar D: Nog steeds niets... (huil)
    Maarja...
    NEVER SAY NEVER!!!!
    The x factor UK volgt me wel :Y)
    dat klenkt best faalend...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Nee. En dat hoeft van mij ook niet :')


    -