• Volgt Justin Bieber me *O* Ik ben echt zo blij. Al 3 jaar lang stuur ik hem tweets als hij online is. Gisteravond was hij weer online dus ik stuurde 1 tweet. Kreeg ik een mailtje, en toen was ik echt heel blij. Nu heb ik in 1 dag, meer dan 300 followers erbij en wordt overladen met DM's & mentions. Om gek van te worden.

    Maar goed, nog meer mensen die gevolgd worden door een celeb?





    Degene die me nu volgen zijn:
    - Cody Simpson
    - Jessica Jarrell
    - Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:24 ]


    To infinity and beyond •

    Leuk voor je. (:


    Life is full of fake people

    Wie is Jessica Jarrell? En ik heb geen Twitter,dus de mensen kunnen me niet stalken. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    goh, je bent 1 van de 123,076 gelukkkigen. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Daley schreef:
    Congrats! Ik probeer af en toe ook wel eens een follow te krijgen van Justin, maar dat lukt dus nooit echt... En ja, ik word gefollowed door vrij veel celebs. Niall Horan, One Direction account, Cody Simpson, Alli Simpson, Ariana Grande, Madison Pettis, We Are The In Crowd, The Wanted, Sean Cullen (vriend van Niall), Cimorelli en The X Factor. :')
    Ik wil ook gevolgd worden door Ariana Grande ):


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    aaaaaaaaaaaaaaaah jaloers ben ik OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OMGGGG JB DIE JE VOLGT(H)(flower)(H)(H)

    follow me on twitter @justin_2bieber2

    Wow, haha. Mag ik jaloers zijn?


    Don't find love. Let love find you.

    altijd tweet ik naar justin of tie me wilt volgen ik hoop dat hij mij op een dag terug volgt Prayyy for meee Beliebers!!
    follow me on twitter @justin_2bieber2

    Super! Carly rae jepsen volgt me maar die volgt ook gigantisch veel mensen dus dat vond ik niet speciaal + ze is mijn idool niet echt maar als bv JB of One Direction (mijn idool) me zou volgen zou ik ook echt freaken! :D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Niemand bekends volgt mij, maar dat is serieus wel echt awesome! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, ik heb geen Twitter. Bovendien zou ik het nogal eng vinden als een bekend persoon me zou beginnen volgen en op slag niet meer weten wat schrijven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aleks Josh (deelnemer vande afgelopen editie The Voice UK) volgt me. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zie niet in waarom het zo cool is.. hij kijkt die tweets toch niet, het zijn er zoveel..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Heb geen twitter


    No growth of the heart is ever a waste

    Een paar van die artiesten/schrijvers waar ik nog nooit van gehoord heb (en de rest van de wereld ook niet) volgen me.


    | Reality is for people that lack imagination |