• Volgt Justin Bieber me *O* Ik ben echt zo blij. Al 3 jaar lang stuur ik hem tweets als hij online is. Gisteravond was hij weer online dus ik stuurde 1 tweet. Kreeg ik een mailtje, en toen was ik echt heel blij. Nu heb ik in 1 dag, meer dan 300 followers erbij en wordt overladen met DM's & mentions. Om gek van te worden.

    Maar goed, nog meer mensen die gevolgd worden door een celeb?





    Degene die me nu volgen zijn:
    - Cody Simpson
    - Jessica Jarrell
    - Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:24 ]


    To infinity and beyond •

    Een aantal redelijk onbekende bandjes volgen me, maar dat is het dan ook. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben de celeb zelfd :P *Blegh* Ik wordt alleen gevolgt door een of andere PaulThePerfect dude.


    It's so easy to be evil

    Awwh nog gefeliciteerd met dat Justin je followt (: !!! 

    Ik word zelf ook door justin gefollowt & heb een keer een tweet van Ferry Doedens -Lucas uit gtst- gehad, ;3

    Er volgen ook paar bekende mensen maar die ken ik helemaal niet eens :8 Wrm volgt Justin Bieber of One Diretion me niet?:8

    WOW, ik ben echt blij voor je! ;o


    effort never betrays you

    ik word wel door een geverieerd of zo account gefollowd, maar ik weet niet eens wie diegene is.

    Leuk voor jou.
    Ik heb geen Twitter, dus neen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    dragonslayer schreef:
    Een paar van die artiesten/schrijvers waar ik nog nooit van gehoord heb (en de rest van de wereld ook niet) volgen me.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Fortune schreef:
    Leuk voor jou.
    Ik heb geen Twitter, dus neen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.