• Volgt Justin Bieber me *O* Ik ben echt zo blij. Al 3 jaar lang stuur ik hem tweets als hij online is. Gisteravond was hij weer online dus ik stuurde 1 tweet. Kreeg ik een mailtje, en toen was ik echt heel blij. Nu heb ik in 1 dag, meer dan 300 followers erbij en wordt overladen met DM's & mentions. Om gek van te worden.

    Maar goed, nog meer mensen die gevolgd worden door een celeb?





    Degene die me nu volgen zijn:
    - Cody Simpson
    - Jessica Jarrell
    - Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:24 ]


    To infinity and beyond •

    ooh cool 8D
    Als zo iemand mij zou volgen snappen ze toch niets van wat ik tweet, ik tweet alleen maar in het Nederlands :')


    As travars

    Congrats! Ik probeer af en toe ook wel eens een follow te krijgen van Justin, maar dat lukt dus nooit echt... En ja, ik word gefollowed door vrij veel celebs. Niall Horan, One Direction account, Cody Simpson, Alli Simpson, Ariana Grande, Madison Pettis, We Are The In Crowd, The Wanted, Sean Cullen (vriend van Niall), Cimorelli en The X Factor. :')

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:14 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Heb geen twitter(krul).


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik doe niet aan twitter ;o


    Life is hard and then we die

    Brandon Evans en Haley Reinhart volgen mij. Van die laatste heb ik geen idee wie het is.
    Eerst volgde ook nog een andere mij, maar ik wist ook niet wie dat was :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Daley schreef:
    Congrats! Ik probeer af en toe ook wel eens een follow te krijgen van Justin, maar dat lukt dus nooit echt... En ja, ik word gefollowed door vrij veel celebs. Niall Horan, One Direction account, Cody Simpson, Alli Simpson, Ariana Grande, Madison Pettis, We Are The In Crowd, The Wanted, Sean Cullen (vriend van Niall), Cimorelli en The X Factor. :')


    Niall Horan en het One Direction account volgt jou?! Men, ik ben echt serieus jaloers.(zip)


    Physics is awesome

    Ik word niet gevolgd door een celeb, maar ik zit dan ook bijna nooit meer op twitter.

    Congratz ;D
    Ik heb geen twitter, maar een vriendin van me (Iconic) wordt gefollowed door Niall Horan. Daar was ze ook behoorlijk blij mee, en het was nogal onverwachts aangezien ze hem maar in één tweet had gementioned en er verder maar een paar tweets op dat account stonden.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Aw, awesome ! Er zijn geen celebs die mij volgen nee, Austin Mahone heeft me wel een keer geretweet.


    The universal language of art.

    Bieber denkt vast, als ik haar volg ben ik af van dat gestalktxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lol gratz^^
    En nope, I actually don't care about being followed by a celeb :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ray William Johnson baby (dance)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Utlapa schreef:
    Élke dag? Dat is wel wat, stalkerig.
    Nee, ik word niet door een ster gevolgd and I'm perfectly fine with it.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb alleen facebook en dat hou ik graag zo :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    dance4ever schreef:
    Lol gratz^^
    En nope, I actually don't care about being followed by a celeb :Y)


    Tell me about it, stud.