• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik schrik op en kijk Naomi aan. 'O hoi,' grinnik ik en geef haar een kus. 'Waar was je?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zal ik Marcell laten martelen of niet? Dan weet je meteen of het goed of niet goed met hem gaat xD xD xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Gheheheh, ik vind het zielig voor Marcell maar... MARTEL! XD

    Ik denk dat hij dan ook harder gaat worden voor anderen bij martelingen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [even eten halen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Awwhh.. Ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom hij softer is bij Leslie.. Maar als ik hem nou laat martelen.. Mmm.. Ik heb een idee :Y) Ik weet alleen niet of jij het ook goed vindt XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Ik was even op het toilet.' zeg ik dan en glimlach en haal mijn hand van zijn borst af. 'Lekker geslapen?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Doe wat je wilt Noa ^.^ het is jouw weg werp personage :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wegwerppersonage xD Oke sorry, leuke naam ;P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [IK MOET NOG STEEDS NIUWE GEBRUIKERS NAAM, HAHA! caps lock stond aan....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ewhh.. Iets met dansen zou ik zkr doen.. ja, ik bekijk je profiel xd oké, iets met dansen, misschien nog 1D en Naomi.. Mmmmm... Ik vond zelf die van Naomia wel mooi, of in ieder geval, zoiets xD]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:20 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora slikte moeizaam en knikte langzaam. "I-ik weet h-het...I-ik was bewusteloos...i-ik kon niets doen..." Eleadora had haar blik weer gericht op die van het plafond. Het deed haar zeer, dat ze niet had kunnen vechten, ze niet had kunnen tegen houden. Maar het ergste was nogwel, dat Julio pijn had dankzij haar. Ookal zei hij dat het niet haar schuld was, toch voelde het zo, het voelde alsof zij verantwoordelijk was voor wat de mannen met hem gedaan hadden. Eleadora zocht naar Julio zijn hand waar ze uiteindelijk haar vingers in de zijne klemden en deze stevig vast hield klaar om hem nooit meer los te laten, hem nooit meer uit haar leven weg te laten gaan. "I-ik hou van je" fluisterden ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik wil niks meer met 1D en er staat niks bijzonders op mijn profiel, haha, moet ik nodig eens bijwerken behalve die foto met eten, die heeft SWAG! Haha...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Eleadoras woorden weerklinken weer in mijn oren, alweer, maar nog steeds word ik erg gelukkig als ik de woorden hoor. Vergeet ik voor even de ellende waar we in zitten. Elke keer weer als ik de woorden hoor word ik overspoeld door de golf warmte, waarna dat weer een spoor geluk achter laat. "Ik ook van jou" Fluister ik, waarna ik een vederlichte kus op haar voorhoofd druk, en mijn hoofd weer terug in het kussen leg. Zelfs dit is al pijnlijk. Ik kan echt niks pijnloos. Maar ik hou wel van Eleadora. Dus dat wordt mijn doel. Voor Eleadora een lief vriendje zijn.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Naaooommmm...

    DemoonNaoom blijft mijn voorstel :Y) of Narno :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Narno ja! Die vond ik echt leuk klinken :D]


    Stop acting normal. It gets bored.