• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    Vanuit mijn ooghoek zie ik de blik vanuit Leslies ogen. Ik loop een tijdje door en ga dan stil staan, waarna ik me langzaam omdraai. "Ik zei toch dat ik meeviel vergeleken met mijn Collega's" Zeg ik bot. Emotieloos. Ik kan het niet meer opbrengen om aardig te doen, zelfs niet tegen Leslie. Ze is tenslotte ook gewoon een danseres die hier zit, klaar om gemarteld te worden bij het minste protest. Maar nog niet klaar voor het podium.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    'Wel lang genoeg geslapen?' vraag dan en lach zacht als hij weer gaapt. 'Ben je al een tijdje wakker, Ow.' zeg ik dan, dan zal het wel zijn opgevallen dat ik zo lang weg was....

    [Ik en slecht in namen bedenken daarom heb ik hulp gevraagd aan Jaim en Amor. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Bob is bot tegen mij. Dat is iets nieuws voor me. Ik krijg de rillingen van zijn stem. Ik draai me om om naar hem te kijken. 'Jullie vallen allemaal niet mee,' kaats ik terug. 'Laat me eens denken, wie zette me ook alweer onder stroom?' ik kijk hem strak aan. 'Wie dreigt er met mijn grootste angst?' mijn blik verstrakt. 'Oja, jij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaaj, ik ben Amor ^v^ Jeej, leuke afkorting (:
    Haha, maar die hulp krijgt iedereen toch wel XD]

    Marcell/Man
    "Weet je ook wat ik had moeten doen als ik dat verdovingsspuitje niet gepakt had?" Zeg ik net zo bot terug. Ik schrik niet terug om het woord te gebruiken, ondanks dat zij er wel van zal schrikken. "Ik bedoelde trouwens vergeleken met mijn Collega's. Niet ieder van ons apart" Voeg ik er bot aan toe. Ik weet dat het als vissen naar complimentjes kan klinken, maar dat bedoel ik niet. Ik wil gewoon.. dat die marteling niet voor niks was. Denk ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik kan je Noa of Amor noemen, wat vind je leuker, haha! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij is bot tegen me maar ik kan net zo bot terug zijn. Toen hij verdovingsspuit zei rilde ik. 'Ik heb liever pijn dan een..' en ik slik. 'Naald.' ik loop in zijn richting. En ga voor gem staan. 'En sinds wanneer ben jij zo bot hè?' en ik kijk hem strak aan. 'Boehoe, je kon me niet onder controle houden en pakte een s-spuit.' ik word boos. 'En nu gooi je het op dat je me iets bespaard hebt?!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Ondanks alle pijn die Eleadora in haar lichaam voelde, was het toch Julio die haar weer een sprankje hoop en een betere kijk op de wereld gaf. Eleadora draaide haar hoofd terwijl een lichte blos op haar wangen verscheen en een klein glimlachje door alle pijn heen op haar lippen speelden. Voorzichtig bracht ze haar hoofd wat dichterbij waarna ze een zacht en teder kusje op zijn lippen drukten. "Moet je ons nou zien liggen...we lijken wel halfdood..." Zei ze zachtjes waarna ze grinnikten, ookal wist ze ergens dat het niet grappig was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Allebei prima ^^]

    Marcell/Man
    "Ja, dat heb ik zeker. Maar als je het wilt proberen, ik zal de volgende keer geen naald pakken. Ik zal wel net zo zijn als mijn collega's" Zeg ik nog steeds bot, emotieloos. Niet bang van dat ze zo dichtbij staat. Niet onder de indruk. Ik negeer het gewoon. Het is alsof ze ver weg staat, maar ik wat zachter kan praten.

    Julio Martinéz
    "De halfdode geliefden" Murmel ik als Eleadora me een kusje geeft. Ondanks de pijn laat het gevoel dat het gebaar met zich meebrengt me mijn bloed niet voelen stromen tegen mijn blauwe plekken, me mijn hart mijn ribbenkast niet kapot voelen kloppen. "En weetje wat het ergste is?" Zeg ik als de waas en de pijn weggetrokken zijn. "Dat jij gewond bent" Ik grijns. Ze had vast iets verwacht over de mannen ofzo.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk hem kwaad aan. 'Je bent geen haar beter dan de andere,' sis ik naar hem. 'En ga je gang. Doe wat je niet laten kan!' ik ben harder gaan praten. Ik word kwader dus praat ik harder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Wie zegt er dat.." Ik stop halverwege mijn zin. "Laat ook maar. Dit heeft geen zin. Naar de slaapzaal" Dirigeer ik haar net zo emotieloos als al het hele gesprek. Hopelijk werkt ze mee. Ik zou nu echt niemand kunnen martelen, zo zwak ben ik zelf nog.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik heb goed en slecht nieuws.

    Het slechte, me mobiel is over een aantal minuten dood. Het goede nieuws is, ik ben bijna thuis.

    Dus als ik weg ben, i ben er snel weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie
    'Nee,' zeg ik kwaad. 'Nee!' ik zet een stap bij hem vandaan. 'Ik ga niet naar de slaapzaal.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Waarom niet?" Zeg ik scherp. "Wat is jouw reden dat je steeds op de gangen rondloopt? Je was veel makkelijker toen je halfdood was" Ik weet dat het misschien heel hard klinkt, maar ik moet nou eenmaal een Martelman spelen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [douche en dan reageer ik:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik kan niks doen *zucht* en Bob/Marcel gaat toch niet Leslie....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp