• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb het gered!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dubbel l XD Marcell.. O, en I'm sorry. Ik kan nu alleen ff met Jaimyhoi en SerpentEyes spelen.. Julio ligt bij Eleadora en Marcell zit bij Leslie.. I'm sorry!

    Jeeej! Waar was je eigenlijk heen?]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:35 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk kwaad naar hem. 'Ik geef de voorkeur aan leeg, levenloos, niet halfdood,' zeg ik bot. 'En ik ga niet naar die slaapzaal. Punt uit. En je kan er niets tegen doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [We waren naar familie :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I'm bored, alle topics waar ik aan mee doen zijn dood..... En oke MarcelL ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:39 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Geloof me, dat kan ik wel" Zeg ik bot. "En als je niet opschiet haal ik Collega's erbij. Dan zie je nog wel even wat ik allemaal er tegen kan doen"

    [Hij staat serieus op het punt om versterking te halen he]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk hem spottend aan. 'Goh, je kan het zelf weer eens niet aan. Verrassend,' zeg ik bot. Hij maakt me kwaad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Ik hád het gekund" Zeg ik bot, maar wel zachter als daarnet. Ik leg haar niet uit waarom, ik wil niet dat ze er naar vraagt. Het gaat haar niks aan. Dat zij de hele oorzaak is. Woede welt in me op. "En let op" Ineens stormt alles wat ik geleerd heb door mijn hoofd, maakt me gek, laat me automatisch haar armen met meer kracht als ik normaal gebruik vastpakken en dan precies op zo'n punt dat ze niks meer daarmee kan, waarna ik haar mee dwing in de richting van de slaapzaal.

    [Ghehe, al een idee ^^]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:43 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ineens pakt hij me beet en ik kan niets mis met mijn armen, hij dwingt me richting de zaal. Ik probeer me te verzetten. En trap achteruit in zijn richting. 'Laat me verdomme los.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    'Wel lang genoeg geslapen?' vraag dan en lach zacht als hij weer gaapt. 'Ben je al een tijdje wakker, Ow.' zeg ik dan, dan zal het wel zijn opgevallen dat ik zo lang weg was....

    [Ik en slecht in namen bedenken daarom heb ik hulp gevraagd aan Jaim en Amor. :)]


    Ian Silvas

    'Ja hoor. Ik was niet echt moe, maar ben toch in slaap gevallen.' Ik glimlach even. Na haar 'ow' kijk ik haar onderzoekend aan. 'Hoezo ow?' Ik kijk haar aan. Een ergere opmerking lag op het puntje van mijn tong, maar ik slik die in. Ik wilde haar geen pijn doen. Hopelijk kwam ze nu met de waarheid of in ieder geval met een betere leugen die ik zou geloven als waarheid. Ik kijk haar aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    De trap richting waar ik net gemarteld ben, is link van haar. Ik sis van woede. "Nee. Je gaat naar de slaapzaal, en als je het niet wil, dan zorg ik dat je het doet" Zeg ik nog wat sissend. Ik geef haar extra kracht op haar armen en zorg dat ik buiten trapgebied van haar ben. De zwarte vlekjes die voor mijn ogen beginnen te spelen negeer ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Jaim moet ik het nou zeggen???? ..... Of moet ik weer een smoes bedenken, die heeeel geloofwaardig is. *kuch*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [[Wat jij wilt Naomi :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Ik wil niet,' zeg ik kwaad. 'NIET!' hij heeft meer kracht op mijn armen gezet en als ik mezelf wil tegenhouden doet dat pijn. Ik laat mezelf gewoon zakken op de grond. 'NIET!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Mcheal
    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip en kijk naar naar mijn handen. 'Euuhh, ik was met Sam.' zeg ik dan zacht en laat het andere nog even achterwege.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp