• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Dan heb je pech" Zeg ik. "Ik dacht dat je het door begon te krijgen, maar kennelijk dus niet" Stiekem ben ik blij dat ze zich laat zakken, zo kan ik een seconde rust nemen van mijn krachtinspanning en verminderen de vlekken die steeds erger werden. "Dus, ga je zelf op staan of moet ik even helpen?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek Julio aan en grinnikte zachtjes terwijl er blosjes op haar wangen zaten. "Haal die grijns van je gezicht" zei ze met een plagerige ondertoon waarna ze een kusje op zijn wang drukten en haar hoofd weer naar het plafond draaiden. "Dat is niet het ergste...denk ik...jij bent er ook zwaar aan toe" zei ze zachtjes terwijl ze hem weer aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Hij heeft nog steeds mijn armen beet. Ik denk er niet aan om op te staan. Knappe vent die mij van de grond af kan krijgen. 'Dat ik mezelf niet meer was heeft helemaal níéts ermee te maken of ik iets begrijp of niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Dat kan ik niet ontkennen" Zucht ik. In tweestrijd met mezelf. De ene kant zegt me dat ik haar gewoon moet vertellen dat ik waarschijnlijk een paar dagen niet meer kan dansen, de andere kant zegt dat ze dat zelf ook wel kan concluderen. De ene kant zegt dat ik moet vertellen hoe erg ik daar mee zit, hoe bang ik ben voor de mannen, hoe zwak ik me voel omdat ik weet dat ik gebroken ga worden. Maar dat ik zo lang mogelijk volhoud. De reden mag ik dan weer niet vertellen, want dan gaat ze zich schuldig voelen. De andere kant zegt dat dat haar alleen maar pijn doet, en dat wil ik natuurlijk niet. "Maar wel dat het erger is als wanneer jij gewond bent"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Normaal zou ik hebben gezegd: 'O Oke zei dat dan gewoon gelijk' maar de manier waarop ze het zei beviel me niet en al helemaal niet om dat ze de hele tijd al naar elkaar keken op een manier die me ook niet beviel en het feit dat ze zijn naam als laatste zei hielp ook niet echt. Noem het gevoel, mijn instinct of gewoon logica, maar ik begin Een vermoeden te krijgen. Geduldig wacht ik af, nadenkend over hoe ik zou reageren. 'Ja en wat heb je met hem gedaan?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Kom je nog van die grond af of niet?" Herhaal ik, haar opmerking negerend. Haar protest. Beseft ze dan echt niet dat ik nog veel strenger kan zijn? Iedere andere Collega van me had óf versterking ingeroepen, óf haar allang, op wat voor een manier dan ook, van de grond af gesleept. Of.. letterlijk naar de slaapzaal.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    'Dingen die ik niet zou mogen doen met hem.' zeg ik dan zacht en kijk hem weer aan. 'Word alsjeblieft niet boos.' zeg ik dan zacht en kijk hem haast smeekend aan. 'Maar, we hebben gezoend.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan, ik wist niet precies hoe ik het moet uitleggen en bijt weer op mijn lip en het ergste is nog wel dat dit vaker dan 1x is gebeurt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [AAARRGHHH, IK WIL IANS REACTIE WETEN!!!

    Trouwens, brave Naomi (A)]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:12 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik blijf gewoon op de grond. 'Ziet het ernaar uit dat ik op ga staan?' vraag ik bot. En ik doe ook niets. Ik blijf gewoon zo zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Aaaaaa ooooo :O]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Nee, maar je kan nog altijd kruipen" Zeg ik weer met een tikje sarcasme. Ik hou het tergend lang vol. Dus pak ik haar been vast, bij haar enkel, en begin haar letterlijk over de grond te slepen. Ze kan helemaal níks nu.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij sleept me over de grond. 'Verdomme,' zeg ik kwaad. 'Laat me los!' ik werk tegen. Zoveel als ik kan. 'Klootzak,' sis ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Ineens laat ik haar op de grond vallen. Gewoon, helemaal los. Zeker weten dat er een blauwe plek op haar hakken komt, of in ieder geval de achterkant van haar voeten. Ik draai me langzaam om. "Grote mond?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben heel even weg, tot zo. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ineens laat hij me los. Ik knal met mijn hak op de grond maar ik laat niets merken van pijn daaraan. 'Grote mond?' zegt hij. Iets klinkt dreigend aan zijn stem. Maar ik geef er geen zier om. 'Dat valt je nu pas op, dingdong,' zeg ik kwaad. Mijn hak doet pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.