• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik verberg snel mijn wapens en hang de rugzak over mijn schouders waarna ik snel naar Lance hol.'Kun je misschien iets langzamer lopen?' vraag ik lief en moet bijna hardlopen om hem een beetje bij te kunnen houden. 'Is hier hetzelfde gebeurd als overal?' vraag ik en kijk rond.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even 'Niet elke dorp of stad is echt aangevallen. Sommige zijn optijd weggevlucht' ik glimlach even waarna ik door loop.
    Ik stop op een kruizing en grijns even, een groot gebouw, dat is wat in oog zag.
    Ik loop er heen waarna ik de kamer op de hoogste verdieping open trap.
    Ik kijk de kamer rond waarna ij de barret neer zet tegen de muur.
    'Ga maar doucue' ik glimlach even waarna ik naar het dak loop met de barret en oo de rand ga zitten.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Eindelijk' roep ik en ren naar boven de badkamer in. Ik kleed me uit en zucht uitgeput als ik de warme stralen over mijn lichaam voel. 'Heerlijk' mompel ik en was mijn haren en lichaam. Als ik klaar ben droog ik me af en kleed me weer aan. Ik borstel mijn haren even en loop dan naar Lance op het dak. 'Klaar' glimlach ik en ga naast hem zitten.


    ~

    Lance Hunter

    Ik observeer het dorpje waarna ik Kiara naast me zie komen zitten, ik knik even waarna ik naar de horizon wijs 'Helikopter' ik kijk door mijn scope waarna ik op de piloot mik.
    Umbrella, ik grijns even waatna ik mijn vinger op de trekker leg.
    'Zeg het maar, neerhalen of laten vliegen' ik grijns even waarna ik dr aankijk, ik had er niet gezegt dat het Umbrella was.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik kijk naar het stipje in de lucht terwijl ik mijn verrekijker uit de tas vis. 'Hmm, neer halen' grijns ik en steek mijn tong uit. 'We gaan ze tegen werken.' Ik leg mijn verrekijker weer terug en ga op mijn buik naast Lance liggen terwijl ik een beetje rond kijk.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach waarna ik haar aan blijf kijken en de trekker overhaal, de kogel schiet dwars door de piloot heen waarna de helikopter neer stort.
    Ik grijns even als er uit de helikopter zelf een doos valt, precies wat ik dacht.
    Ik spring van het dak af waarna ik perfect op mijn benen land en op de metalen doos afloop, ze hadden een betere injectie uitgevonden.
    Ik pak de doos beet waarna ik de bovenkant eraf trek en de zwart/rode injectie zie.
    Ze hadden hem inderdaad verbeterd, ik grijns even waarna ik meteen een tegen mijn nek aan zet en in mijzelf spuit.
    De vloeistof vloeit door mijn bloed heen waarna ik de kracht voel toenemen.
    Ik loop weer rustig naar het gebouw toe wanneer ik de injecties in mijn riem heb gedaan en loop dan weer naar de kamer toe.

    Kiara Delisha Everdeen

    Lance blijft me aankijken terwijl hij zo de helikopter neerschiet. 'Nice' grijns ik als een ontploffing hoor. Opeens is Lance verdwenen om kort daarna weer terug te komen met allemaal injecties aan zijn riem. 'Wat is dat?' vraag ik en loop hem achterna naar binnen.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'De geupdate injecties, meer niet' ik glimlach waarna ik mijzelf op de banl laat ploffen.
    Een stofwolk vliegt omhoog om daarna weer te verdwijnen, ik glimlach nog even waarna ik de verranderingen merk, de kracht in mij word verbeterd, mijn snelheid word beter, zelfs mijn zicht. Ik grijns als ik de verranderingen merk. Ik kijk Kiara even aan waarna ik naar een spiegel loop, mijn ogen waren rood geworden zelfs.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Uuuh Lance weet je zeker dat het goed is?' vraag ik en kijk naar zijn rode ogen. 'Je gaat niet opeens raar doen toch?' Ik ga op de bank zitten en kijk een beetje rond. De bewoners lijken in alle haast te zijn vertrokken.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even waarna ik een zonnenbril zie liggen op de kast, ik pak hem en zet hem daarna op 'Nee hoor, anders was ik mijn controlle jaren geleden al verloren' zeg ik grijzend waarna ik dr aankijk.
    'We kunnen hier wel een paar nachten blijven, het is hier veilig en zo te zien was er geen mens toen het virus uitbrak' ik glimlach weer waarna ik mijzelf weer op de bank laat ploffen.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Gelukkig maar, kunnen we tenminste een beetje bij komen.' Ik pak een kussen die ik tegen de leunig leg en dan mijn hoofd er tegen aanleg. Ik had al een paardagen geen slaap gehad en dat begon ik zeker te merken nu. 'Ben jij nooit moe?' Vraag ik en kijk Lance aan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even 'Nee, sinds de injecties heb ik geen slaap meer gehad, ik hoef het niet want mijn lichaam is niet een bron die energie nodig heeft. Het is namelijk al half dood' ik glimlach en loop naar het raam waar ik door heen kijk.
    Ik merk in de verte stof wolken waarna ik mijn barret pak en er naar kijk met mijn scope.
    Een caravan, overlevenden die met autos rond rijden om zoek naar een veilige plek.
    Ik grijns even waarna ik mijn barret weer aan de kant leg 'Ga maar wat slapen, je hebt het nodig voor als we aeer vertrekken' ik glimlach even waarna ik tegen de muur aan leun terwijl ik de stofwolk in de gaten houd.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik knik en glimlach. 'Ga je op me passen zoals vroeger?' Ik gaap even terwijl ik me lekker neerleg op de bank. Ik kijk nog even naar Lance en sluit dan mijn ogen. Ik val meteen in slaap en droom over vroeger.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns als ik merk dat ze in slaap gevallen is, pak mijn barret en sprint dan naar het dak toe, ik zet de barret klaar waarna ik inzoem op de caravan die naar het dorpje onderweg is.
    Ik grijns als ik merk dat hun ook geinfiltreerd zijn door een T-virus agent, ze hadden het waarschijnlijk niet door.
    Ik mik op een van de banden als de eerste auto het dorp in rijd en schiet de band lek.
    De auto vliegt over de kop waarna het tot stilstand komt, de mensen van de caravan springen uit hun auto's waarna ik grijns.
    Ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat het dorp bezet was door iemand.
    Ik grijns waarna ik de T-virus agent in zicht heb, ik schiet richting haar waarna ze de kogel ontwijkt.
    Ik glimlach, ik had gelijk, ik herkende haar, ze zat in het zelfde programma als mij.
    Ik leg de barret neer waarna ik naar beneden spring en mijn zwaarden trek, de mensen kijken raar op als ik langzaam op ze af loop.
    Verschillende mensen beginnen te schieten waarna ik de kogels afsla met de zwaarden, ik loop langzaam op de vrouw af waarna ik dr vast grijp. De vrouw probeert los te komen waarna ik grijns 'Gebruik je krachten nauw maar, ik heb je allang door' ik grijns weer waarna ze even naar de mensen om zich heen kijkt.
    Blijkbaar had zij iemand gevonden waar ze om gaf, het was te lezen in dr ogen.
    Ik kijk even opzij waarna ik een jongen zie staan, ongeveer van de leeftijd van 12 jaar.
    Had ze werkelijk hem onder zich genomen?
    Ik glimlach even waarna ik dr los laat 'Heb je ubberhoudt je chip wel verwijderd?' zeg ik glimlachend waarna ik dr aankijk.
    Ze schud even dr hoofd waarna ze weer naar de jongen kijkt.
    De mensen die erom heen staan kijken raar op waarna ze even met elkaar beginnen te praten.
    Ik glimlach even als ik sommige gesprekken hoor en kijk dr dan weer aan 'Misschien is het beter als je die zo snel mogelijk verwijderd voordat ze een T-virus op je af stuurt die je wel vermoord' ik grijns waarna ik mijzelf omdraai en rustig naar het gebouw loop.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik mompel iets en word dan langzaam weer wakker. Ik wrijf even in mijn ogen en open ze dan langzaam. Ik had zeker een paar uren geslapen en dat was goed te merken. Ik glimlach even en
    kijk de kamer rond. 'Lance?' Roep ik en ga zitten.


    ~