• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik krijg geen pijnsteek , maar wel een visioen. Oh shit. Ze zijn hier al dichtbij. ''Liam! Ze zijn er al bijna! We moeten hier weg!'' Zonder op zijn antwoord te wachten ren ik naar het bos om te kijken of de kust veilig is. Als ik hun verderop zien lopen , slaak ik een kleine gil en ren als een speer weer terug. Maar ik word tegengehouden door iemand. ''Laat me los!'', gil ik. ''Oh , dus jij bent die ene Jaymina Dé La Garté? Die vampierjager?'', zegt Aro. Ik knik langzaam. ''Maar zeg eens , wat kan jij allemaal doen?'', vraagt hij weer. Ik rol met mijn ogen. ''Kan je dat soms niet lezen of zo?'', zeg ik bot. ''Nee. Maar vertel het gewoon!'' Ik zucht. ''Ik ben helderziend en ik kan weten of iemand liegt , nou goed?'', mompel ik. Jup , ik kan écht weten of iemand liegt. Ik ben een beetje paranormaal... Hij knikt. Niall en Liam komen aangerend. ''Laat haar los!'', zegt Liam. In no-time worden ze vastgehouden door Aro's hulpjes en ik word overgedragen aan Jane.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Zo snel als ik kan ren ik achter Jay aan. Ik moet het, als haar vriendje. Tenzij ze het me verbied. Liam! Dit is nu geen tijd voor onnozele dingen. Je hoorde die gil toch net zelf ook? Als ik aan kom rennen met Niall zeg ik automatisch dat ze haar los moeten laten. Maar zonder succes, we worden gelijk vastgehouden. 'Wat wil je hé?' roep ik boos.



    {sorry voor de late reactie, maar ik ging helemaal los op what the hell van Avril XD}


    Do what people say you can't.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 18:52 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hij is klaar
    Klik


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ Yeahh ]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {haha jongste black star die ik ook heb gezien =) ik pas sinds mijn 10de :Y)}


    Do what people say you can't.

    [Ze is echt een inspiratie voor me geworden.. *zucht* ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    Opeens worden Jasper en Emmett vastgepakt door hulpjes van de Volturi. 'Nee!' Caius staat achter me. 'Zo, miss Payne.' We worden meegenomen en ik zie dat Liam, Niall en Jay ook al gepakt zijn. 'Caius.' Caius geeft me aan Aro en Aro duwt me op de grond. 'Alexa Lorraine Payne, goed je te zien.' 'Het is niet wederzijds Aro.' Alsof het visioen nu in me opkwam, alles uit het visioen gebeurde. 'Aan tafel mijn broeders.' Niall, Liam en Jay worden vastgehouden door Aro's hulpjes en ik, ik word door hem zelf vastgehouden. Ik zit op mijn knieën en smeek Aro om ze niet te vermoorden. Jasper wordt in bedwang gehouden door Felix en Demitri. 'LAAT HAAR LOS!' 'Jasper, laat. Aro, vermoord hen niet. Neem mij.' 'Ah, wat schattig. Een familie. Ik wil je krachten weten. Ik kan je gedachten nauwelijks lezen.' 'Ik ben helderziend, kan anderen dingen laten zien en kan door naar iemand te kijken alles over diegene weten.' 'Mooie gaven. Zou je bij de Volturi komen als ik hen zou sparen?' 'Ja, ik zou alles doen voor het leven van mijn broer, vriendin en beste vriend.' 'Hm. Neem ze mee naar Volterra.' Na een lang stuk rennen waren we in het verblijf van de Volturi. Liam, Niall, Jay, Emmett en Jasper worden met kettingen vastgeketend en de Volturi gaat zitten. 'Alexa, je zou een grote aanwinst zijn voor de Volturi. Wil jij het?' 'Als ik de levens van mijn vrienden en familie kan redden, dan ja.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Harry Styles

    'Oke zullen we gaan lopen?' Zonder op antwoord te wachten pakte ik April bij haar hand en we liepen samen de deur uit toen ik realiseerde dat ik geen shirt aan had. 'Oh. Wait a second.' Ik sprintte terug naar binnen pakte een schoon shirt en rende weer zo snel mogelijk naar buiten. Ik zag April met een pruillipje terug kijken. 'Ik kan moeilijk zonder shirt rond gaan lopen terwijl er buiten misschien fans rondlopen. Die flippen en dat wil ik liever niet mee maken. Maar als we fans tegen komen. Nu ben je lekker wel mijn vriendin.' zei ik op een kleuterachtige toon en ik stook mijn tong uit. 'Let's go.' Ik vlocht mijn vingers weer tussen die van April. De videotheek was 10 minuutjes lopen en het ging nog sneller voorbij als gedacht. 'THe Hunger Games of Breaking Dawn dus?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Jaymina Garté
    Ik zucht. Ik kan mezelf nog geen eens bewegen. ''Mag ik iets zeggen?'', piep ik. Aro knikt. ''Nou , kijk. Umh , vermoord mij maar gewoon. Het is goed voor hun en jullie. Dan ben ik tenminste geen bedreiging meer voor jullie , weet je? En als je mij één van jullie wilt maken. Mij best. Dan maken jullie mij een vampier. Dat kan mij niks schelen. Laat Alexa , Liam , Jasper en Emmett los. Laat hun weer hun vrije gang gaan.'', stel ik voor. ''Ah nee , ik denk we meer aan Alexa hebben.'', zegt Aro. ''Nee! Neem mij gewoon maar!'', schreeuw ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik haal nu echt alles door elkaar en de andere 2 zijn nog geneens begonnen
    Uh ik zal hier even met Niall reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Nee Jay! Je maakt Liam blij. Jullie kunnen blijven leven, maar dan zal ik me bij de Volturi aansluiten.' Ik kijk naar Aro die nog steeds naar mij kijkt en probeer uit te vogelen wat hij denkt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Woehoe , nieuwe Converse tas :Y) Hij was 50,- heeft mijn moeder betaald en ze stond erop dat we hem gingen kopen..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Welke kleur??]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Styx schreef:
    [Hij is klaar
    Klik


    [Ik wil meedoen alleen geen idee met welk personage]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer