• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Harry is rijk, dus hij heeeft lekker de nieuwste films :P]
    April Josephs
    'Oh, ik hou van Ben en Jerry's!' zei ik. Ik liep naar zijn koffer, en toen ik die opende zag ik een aantal films liggen. 'Ehm, de Hungergames, Step Up 4, en nog Breaking Down part 2.' ik trok vragend mijn wenkbrauwen omhoog. Drie totaal verschillende genres: actie, dans en romantiek. Eerlijk gezegd had k wel in in wat romantiek met Harry. Ik hoorde dat de deurbel ging. 'Pizza!' ik liep naar de deur en deed hem open. 'Eén xl pizza pepperoni?' zei de bezorgjongen. Ik knikte en hij gaf me de doos aan. Ik haalde het geld uit mijn broekzak en gaf het aan. Ik knikte dankbaar en deed de deur dicht. 'Haaarryyyyyy! Ik heb pizzaaaaa!' riep ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Haha XD Ugh ,morgen eerste schooldag.. Fuck it.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Omg , ik ben nu een wiskunde-woordenboek aan het lezen in het Engels en ik snap er dus echt niks van :S ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    'Yay.' riep ik terug. 'Ik pak het pizzames even uit de keuken.' Toen liep ik door naar de badkamer, trok mijn shirt uit, liep terug naar de keuken, pakte het pizzames en liep toen weer terug naar de huiskamer. 'Zo beter? Dus.. heb je nog een leuke film gevonden of gaan we naar de videotheek?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    April Josephs
    Ik grijns als hij terug komt zonder shirt. 'Ja duh.' zei ik glimlachend. 'Ik heb wel een paar leuke in mijn hoofd, maar ik weet niet of die er tussen zitten.' Ik graai wat rond in zijn koffer. 'Ik wil Breaking down of de Hungergames zien.' zei ik zielig, waardoor Harry begint te grinniken. 'Die zitten er niet tussen! Naar de videotheek dan maar?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {bbeeeenn eeerrr weerrr}


    Do what people say you can't.

    (Liam kan reageren op Jay :') )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {okeeee, kom eraan =)}


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    'Wat?! De volturi?!' zeg ik met niet de rustigste stem. 'Wat? Hoe? Waarom? En wat willen ze van ons?' Ik begin allerlei vragen op Jay af te vuren. 'Oke, vertel alsjeblieft het rustig' voeg ik er aan toe.


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'Hoe gaan we dit oplossen?' 'Geen idee.' 'Nee, daar heb ik wat aan,' lach ik. 'We moeten Liam, Niall en Jay beschermen. Desnoods offer ik mezelf op voor ze.' Een nieuwe pijnscheut komt. Nu krijg ik een gedetaileerder visioen.
    'Aan tafel mijn broeders.' Niall, Liam en Jay worden vastgehouden door Aro's hulpjes en ik, ik word door hem zelf vastgehouden. Ik zit op mijn knieën en smeek Aro om ze niet te vermoorden. Jasper wordt in bedwang gehouden door Felix en Demitri. 'LAAT HAAR LOS!' 'Jasper, laat. Aro, vermoord hen niet. Neem mij.' 'Ah, wat schattig. Een familie. Ik wil je krachten weten. Ik kan je gedachten nauwelijks lezen.' 'Ik ben helderziend, kan anderen dingen laten zien en kan door naar iemand te kijken alles over diegene weten.' 'Mooie gaven. Zou je bij de Volturi komen als ik hen zou sparen?' 'Ja, ik zou alles doen voor het leven van mijn broer, vriendin en beste vriend.'

    [Nu klopt ie]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 18:16 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {dit word eerder een 1D+ twillight rpg =) bij Liam en Niall dan hea?!}

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:43 ]


    Do what people say you can't.

    [ Mee eens

    Trouwens die andere rpg loopt ondertussen ook al goed met inschrijvingen (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JustMx1D schreef:
    {dit word eerder een 1D+ twillight rpg =) bij Liam en Niall dan hea?!}

    [Inderdaad ^^ Klinkt wel geinig. Oeh, zoeen ga ik maken. Maar dan met HP erbij en nog wat andere dingen ^^ Ik zal de link hier wel zetten ^^]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    [Inderdaad ^^ Klinkt wel geinig. Oeh, zoeen ga ik maken. Maar dan met HP erbij en nog wat andere dingen ^^ Ik zal de link hier wel zetten ^^]


    {yaayy, oke ik weet niks over HP maar wel over 1D en twillight (A)}


    Do what people say you can't.

    [Klinkt leuk hier ook een potterhead]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer