• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik zucht waarna ik in een fractie van een seconde weer voor haar in de gang tegen de muur leun, 'Ten eerste, niet slim en ten tweede mijn huis' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Natuurlijk heb ik je gemist,'' zei ik grijnzend. ''En natuurlijk heb ik dat, maar die waren niks vergeleken met jou,'' zei ik. ''En ga me nu niet vertellen dat je het 159 jaar hebt kunnen uithouden zonder iemand van het vrouwelijk geslacht,'' grinnikte ik zachtjes terwijl ik zijn hoofd weer optilde door een vinger onder zijn kin te leggen, om vervolgens mijn lippen weer op die van hem te drukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sky Leslie White
    Ik schrik als Daniël ineens voor me tegen de muur leunt. 'H-hoe.. m-maar..'begin ik. Ik herpak mezelf. 'Ik wist dat je snel was, ik wist niet dat je turbosnel was.' en ik glimlach naar hem terwijl ik rustig achteruit wandel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Nee, inderdaad niet. Anders had ik die 159 jaar niet volgehouden' Prevelde ik grijnzend waarna ik haar gewillig terug kuste.


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël

    'Gaan we eerst verstoppertje spelen of wil je eerst eten?' Vraag ik haar grijnzend terwijl ik kijk hoe ze achteruit wandeld.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik zie hem grijnzend kijken naar me en ik lach scheef naar hem terug. 'Het is niet zozeer verstoppertje spelen, het is meer niet-gepakt-worden-door-Daniël-aangezien-pizza-beter-is-dan-Daniël.' en ik haal simpel mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Hmm.. En wat nou als ik beloof je niet achterna te gaan? Ga je dan mee naar beneden om te eten?' Vraag ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Je had ook beloofd om niet meer te praten over dat een mensenjongen beter voor me zou zijn, maar dat deed je toch. Dat is het eerste wat door mijn gedachten schiet. Ik probeer het weg te glimlachen. 'Oke, deal,' geef ik dan als antwoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik grinnikte, maar dat werd gesmoord door zijn zachte lippen die ik op de mijne voelde. Ik duwde hem zachtjes achteruit zodat hij tegen de muur leunde, en vervolgens kuste ik verder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    'Mooizo' Andwoord ik grijnzend waarna ik haar aan haar hand mee naar beneden nam richting de keuken waarbij ik kijk wat er allemaal nog ligt, 'Dat word een pizza zeker?' Vraag ik haar. Gelukkig had Nathan een paar dagen geleden nog pizza's staan maken omdat hij niets te doen had dus lagen er nog een aantal in de vriezer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij pakt mijn hand en neemt me mee naar beneden. Hij vraagt of het pizza wordt en ik knik glimlachend. 'Dat is toch de reden waarom ik hier naar Italië ben gekomen?' plaag ik hem. Ik kijk naar Daniël. 'Ja graag, een pizza.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Weet je zeker dat het alleen om die reden is?' Vraag ik haar grijnzend waarna ik een pizza uit de vriezer haal en die vervolgens in de oven stop om op het aanrecht te gaan zitten en vervolgens Alex en Alice binnen zie komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach even, en dan komen Alex en Alice binnen. 'Hoi,' zeg ik met een glimlach tegen ze. Ik draai me om naar Daniël en sta voor hem. 'Misschien dat er nog een andere reden is... maar daar kan ik raar genoeg zo 1, 2, 3 niet op komen.' het is heerlijk om Daniël te plagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Mischien moet je dan toch nog maar eens nadenken' Zeg ik grijnzend waarna ik naar Alex en Alice kijk en Alice glimlachend hoi terug zecht tegen Sky, 'Hebben jullie niet iets anders te doen?' Vraag ik hun vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Alleen Alice zegt hoi terug, Alex niets. Misschien dat ze me wel niet mag. Daniël vraagt lichtelijk bot of ze niet iets anders te doen hebben. Ik moet lachen. 'Nu weet ik zeker dat pizza de enige reden is. Die kunnen tenminste niet praten,' zeg ik lachend. Ik kijk even naar Daniël, en dan naar Alex en Alice.

    [Wat waren hun gaven ook alweer? Toch in de toekomst dingen zien? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.