• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Hmm.. Daarvoor moet je bij Nathan zijn, hij is hier de pizzabakker' Zeg ik grijnzend waarna ik de pizza in stukken verdeel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik glimlach en zeg, 'Als ik nathan zie, en mits ik het niet vergeet, zal ik het tegen hem zeggen,' zeg ik tegen Daniël. 'En is er nog iets behalve tekenen wat je dan wel kan?' vraag ik lachend en plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Working on it ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Hmm.. Nee waarschijnlijk niet' Zeg ik grijnzend, 'Maar je moet toegeven dat ik daar wel goed in ben geworden. Al had ik daar ook tijd voor' Zeg ik grijnzend waarna ik een pizza stuk op een bord leg en die aan haar geef.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik glimlach naar hem en neem het bord van hem aan. Ik wacht nog heel even met eten. De pizza zal wel heel heet zijn. 'Ik geef niet toe dat je daar goed in bent,' ik kijk met een lachje naar hem. 'Je bent er perfect in.' en dan neem ik een hap van de pizza. 'Hmmm, echt heerlijk!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Bedankt voor het compliment' Andwoord ik grijnzend vanuit de deuropening, 'Ik mag ook wel eens ergens goed in worden'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik verslik me zowat in mijn hapje pizza als ik schrik van een stem. 'Doe dat nooit meer,' zeg ik lachend. 'En ja, dat mag best. Maar volgens mij ben je ook heel muzikaal.' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Sky is vandaag jarig toch?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jup ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Hmm.. Ja maar afgezien van dat mag ik je zeker niets geven op je verjaardag?' Vraag ik haar grijnzend, 'Daniël heeft al iets, Alex en Alice vast wel en ik blijf alleen achter omdat ik niet weet wat je wil hebben, heb medeleiden' Zeg ik waarna ik zielig probeer te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [O JA! DANIËL HEEFT DAT DINGESDING :') IK WAS HET GEWOON VERGETEN XD]

    Sky
    Ik was eigenlijk al een beetje vergeten dat ik vandaag jarig ben. Hi probeert zielig te kijken waarom ik moet lachen. 'Nee, ik heb geen medelijden aangezien ik juist blij met jou ben.' ik kijk glimlachend naar hem. 'Het enige wat ik op mijn verjaardag wil is dat die gezellig is. Kan je me dat geven?' vraag ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Slecht Jaimes, Slecht XD}

    Nathan

    'Dat betekent dus dat ik geen cadeautje mag kopen?' Zeg ik pruilend, 'En hoezo ben je blij met mij?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik neem een hap van mijn pizza en ik kijk nog steeds naar Nathan. 'Nou, doe wat je niet laten kan, ik zeg alleen dat het niet hoeft.' ik glimlach naar hem. 'En ik ben blij met jou omdat jij de enige bent die tenminste luistert naar me aangezien jij geen cadeautje heb.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Hmm.. Dan laat ik dat zo denk ik, en anders mag je die pizza als je cadeautje beschouwen' zeg ik grijnzend.

    Daniël

    'Over cadeautjes gesproken, waneer wil je die van mij?' Vraag ik grijnzend waarna ik een hap van de pizza neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik lach even naar Nathan. 'Dat zal ik doen. Het lekkerste cadeautje ook,' zeg ik knipogend. Dan kijk ik weer naar Daniël met een nieuwsgierige blik. 'Ik haat het om nieuwsgierig te zijn!' zeg ik met een lachje. 'Dus zo snel mogelijk.' en ik eet mijn pizza gedeelte op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.