• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'En ik hou er van om je nieuwschierig te maken' Zeg ik lachend waarna ik het bordje op het aanrecht leg.


    Don't be like the rest of them, darling

    {hoe ver ben je al met je personage? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oja, daar was ik mee bezig :3 ik ga al verder :Y) ik heb al wel een naam voor je. Sebastiaan Folks :3]

    Sky
    Ik zet ook mijn bord neer en zet een pruillip op. 'Dst is niet lief!' zeg ik dan, 'Maar pas op hoor!' ik zet een stap in zijn richting. 'Ik ken je zwakke plek.' kietelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ik ben sneller dus je krijgt me niet te pakken' zeg ik grijnzend waarna ik een stap achteruit zet.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Hmm.. Ik ben benieuwt :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik bijt op mijn lip en denk koortsachtig na. Er mort een manier zijn. Ik ben niet zo snel als Daniël.... Ik draai me om naar Nathan. Hij wel. Ik glimlach naar hem. 'Nathan,' zeg ik dan. 'Ik weet misschien iets voor mijn verjaardag. Kan je heel even Daniël voor me tegenhouden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Hmm.. geef eens een reden waarom ik dat zou doen? Aangezien als ik het doe ik niet denk dat hij me dat snel gaat vergeven' zeg ik grijnzend.

    Daniël

    'Weetje, dit is erg oneerlijk alleen omdat je mij niet tepakken kan krijgen' zeg ik zielig kijkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Een goede reden, simpel. 'Omdat ik jarig ben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    ik rol met mijn ogen en zucht vervolgens, 'Volgens mij krijg jij alles voor elkaar' Zeg ik vervolgens waarna ik binnen enkele seconden Daniëls handen op zijn rug heb gedraait, 'Leef je uit'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach helemaal blij. 'Dankje Nathan!' zeg ik vrolijk. 'Dit is een perfect cadeautje voor mijn verjaardag.' en ik loop met een glimlach naar Daniël en begin hem dan te kietelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik probeer los te komen alleen helpt het niet, Nathan is even sterk als ik. 'Dit is echt verschrikkelijk oneerlijk, en hier ga je spijt van krijgen. Jullie allebei' Weet ik uit te brengen voordat ik in in lachen uitbarst en mijn lichaam bij haar handen weg te krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik moet lachen, 'Ik krijg hier zeker weten geen spijt van,' zeg ik glimlachend en ik blijf hem door kietelen. Het lukt hem niet om weg te komen, en ik ben blij om het feit dat Nathan of sterker is dan Daniël, of even sterk. 'Je kan het natuurlijk stoppen,' zeg ik met een lachje. 'En dat zou dan betekenen dat ik niet meer nieuwsgierig zal zijn.' als hij gewoon het cadeautje geeft. Want nu ben ik echt heel erg nieuwsgierig en ik haat dat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Hoe weet je dat zo zeker? En nee ik denk dat ik pas' zeg ik tussen de lach buien door en ik aan mijn hand begin te trekken.

    Alex

    'We kunnen je natuurlijk ook gewoon vertellen wat hij gekocht heeft, al had je ook op ons kunnen wachten met het martelen van Daniël' andwoord ik zangerig terwijl ik samen met Alice een eindje verderweg blijf staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jonathan Fields
    Ze slaat haar armen weer om mijn nek. 'Ik heb geen handboek bij me met de regels, die liggen ergens te verstoffen dus ik vind dat de regels niet op mij vat hebben.' er kijken nu wel heel wat mensen inderdaad. 'Misschien willen ze gewoon dansende mensen zien?' Ik begin nog een tandje beter te dansen, dit is nog lang niet het beste wat ik kan. Mijn handen heb ik automatisch weer op haar heupen gelegd. 'Zullen we ze eens wat laten zien dan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Ik kijk achterom en zie Alice en Alex staan. Ik glimlach naar ze. 'Dat is waar, aangezien jullie de toekomst kunnen zien,' zeg ik glimlachend. 'Maar het is wel leuk om Daniël te plagen.' ik ben gestopt met Daniël te kietelen aangezien ik nu met mijn rug naar hem toe sta.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:36 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.