• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Niet eerlijk.' grom ik zachtjes maar laat haar niet los. 'Ehm- ok, als ik die pleister mag plakken op je wang, mag jij kiezen wat we vandaag doen?' glimlach ik flauwtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem met een glimlach aan, hij laat me niet los. Ik druk een kusje plagend op zijn mondhoek. 'Ik vind het niet erg om niet te besluiten wat we gaan doen vandaag,' zeg ik met een lachje. 'Dus dan maar geen pleister en mag jij het besluiten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach pesterig en kus haar in haar nek. 'Ik denk niet dat je wil dat ik besluit wat we gaan doen.' lach ik plagerig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt een kus in mijn nek en ik moet lachen om wat hij zegt, 'En wat wil je dan doen, Jale,' zeg ik met mijn meest verleidelijke stem om hem op mijn beurt weer te pesten. Ik kan nog steeds geen kant op aangezien hij me nog vast heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik bijt zachtjes op haar lip en ga met mijn handen onder haar shirt. 'Hmm ik weet niet.' fluister ik zachtjes en teken rondjes op haar buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij heeft mij losgelaten zodat hij met zijn handen onder mijn shirtje kan en hij tekent rondjes op mijn buik. Een aangename rilling trekt door me heen en ik kijk naar Jake. Ik strijk een pluk haar uit mijn gezicht, achter mijn oor. 'Weet je dat niet?' fluister ik dan. 'Normaal gesproken zou ik je op ideeën helpen,' ik ben een beetje overeind gekomen zodat ik in zijn oor kan fluisteren. 'Maar vandaag niet.' en ik bijt in zijn oorlel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik en kus haar lippen weer. 'Zullen we een kindje maken?' zeg ik onschuldig alsof ik een jongen van 6 ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen om hem, 'Helaas ben ik nog te jong voor een kindje,' zeg ik dan betreurd. Ik druk geen kus op zijn lippen. Want hij gaat bepalen wat we vandaag doen. 'Maar... Met condoom.' en ik wiebel met mijn wenkbrauwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik en doe haar shirt uit. 'Hmm je bent prachtig in die kleren maar ik zie je toch liever zonder.' lach ik plagerig en druk een kusje op haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik om wat hij zegt. 'O is dat zo?' vraag ik met eengrijns. 'Kan ik nog voor die plakker kiezen?' vraag I
    ik pestend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik 'Ja maar jouw kennende doen we dit toch nog vandaag.' lach ik en bijt zachtjes in haar nek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij bijt zachtjes in mijn nek. Hij daagt me uit. Het is met een beetje moeite, maar ik blijf stil liggen en doe niets. 'Hoezo mij kennende?' zeg ik met een lachje. 'Dat klinkt als een uitdaging. Challenge accepted. Ik kan best een dag zonder.' ik kijk met een brede glimlach naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Oke maar dan doe ik nu je pleister aan.' lach ik en pak de spullen. Voorzichtig plak ik het kompres vast en kus zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wil protesteren maar hij plakt het kompres al vast en kust me dan zachtjes. 'Neeee,' mompel ik tegen zijn lippen. 'Geen plakker.' mijn kaak doet pijn. Dat is gewoon zo, maar ik zie niet in wat die plakker helpt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach 'Jawel.' en ik streel zachtjes haar andere wang. Ik kus plagerig haar nek en masseer haar borsten plagerig. Een beetje plagen kan geen kwaad.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'