• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hooooi Jaim!!!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laat Naoom bijkomen :3

    want ik denk dat Ian anders dadelijk een hartverzakking krijgt omdat ze maar niet bijkomt :Y)

    Oja, en Sam kan even geen adem meer halen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja word Naomi wakker?:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Nog steed zit ik in het zwart, het zwart waar je geen gevoel hebt, geen pijn en heb het gevoel hebt dat er niks is, alleen oneindig zwart, het geeft me een beangstigend gevoel, maar tegelijkertijd ook een gerustelend gevoel. Maar dan zie ik het licht weer op me afkomen. Ik hap naar adem en heb het gevoel dat ik al een lange tijd geen lucht heb gehad en blijf zwaar ademen en open dan mijn ogen, maar doe ze snel weer dicht en voel dan weer de pijn, de intense pijn, op mijn hele lichaam en kreun pijnlijk en open weer voorzichtig mijn ogen en zie dan een schim, maar weet niet wie het is. 'Wie ben jij?' vraag ik dan, maar het klonk meer als een zwak, zacht gepiep.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Sorry, ik kan niet dichten, anders deed ik wel mee....:$)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik schrik op uit mijn gedachte als ik Naomi hoor en voel bewegen. Even trekt er een opgeluchte glimlach op mijn gezicht gevolgd door pijn. Doordat zij beweegt voel ik het ook heel erg. 'Ik ben het Ian,' fluister ik schor. Mijn longen branden nog steeds en ademen deed pijn, maar het ging. Sam leek er erger aantoe. Ze hadden bij mij geen mes in mijn lichaam gezet... Enkel dingen in mijn lichaam gebrand, maar goed de cellen daar waren nu dood, dus dat voel ik niet meer. Ik kijk naar Naomi en haal haren uit haar gezicht. Ik weet zeker dat Sam, zij en ik nu de hele bevolking zouden laten schrikken als we de stad in zouden wandelen. Het lijkt wel alsof we uit een vliegtuig ongeluk komen of iets. Auto ongeluk, bom ontploffing... Ik schud de gedachtes van me af en kijk naar Naomi. Ik blijf haar rusti aan kijken en geef haar de tijd tot aarde te komen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ben ook niet o goed in dichten...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik kan wel janken van pijn, maar dat zou het er niet beter op maken, dus doe ik niets. Ik red het niet om mezelf weer op mijn bed te krijgen. Mijn ademhaling gaat heel onregelmatig. De pijnstillers werken wel, maar er is gewoon teveel pijn. Op dit moment verlang ik naar een verdoving. Maar als dat gebeurt ben ik bang dat ik nog slechter kan ademen. Of helemaal niet meer. Ik zou dat iets typisch vinden om mij te overkomen. Ik staar voor me uit. Ik haal schokkerig adem. En even lukt het me niet om adem te halen. Is dit het dan?


    [Dit is eigenlijk best wel cliffhangerig.. :Y)

    Wat zal ik doen :Y) weer laten ademen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaaaaa!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Laat me eens even denken.. Je zal vást niet naar de slaapzaal gaan.." Ik sta op -de pijnstillers werken echt goed- en dump het washandje op het aanrechtje. "Dus moet ik maar weer eens aan het werk" Ik zet een paar grote passen en kom voor haar uit, waarna ik de doorgang naar de deur afsluit. Ik verander weer in de man die ze niet gek kan krijgen.

    Julio Martinéz
    Ik glimlach waterig naar Eleadora en hou haar hand zo licht als ik maar kan vast. Ik wil haar geen pijn doen. Het water op mijn rug prikt eerst verschrikkelijk en het doet echt pijn, maar ik klem mijn kaken op elkaar, verhard de blik in mijn ogen, druk de muur bijna weg met mijn andere hand, en kijk ondertussen ook nog toe hoe al het bijna opgedroogde bloed verdunt weggespoeld wordt, maar ik doe haar geen pijn en daar ging het om. Langzaamaan doet het minder pijn en voelt het gewoon fijn om het zacht stromende water over de wonden te voelen stromen, omdat ik weet dat mijn rug hier zoveel sneller van geneest. Nog steeds heb ik er geen vrede mee dat die rug zo verpest is, maar misschien wordt ie weer zoals vanouds en kunnen we gewoon dansen. Is Eleadora van haar schuldgevoel af. Ik van mijn pijn. En de mannen.. de mannen komen er dan niet mee weg.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [O, late reactie XD JAAAAAAA!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein glimlachje speelde op Eleadora's lippen terwijl ze met haar duim over de palm van zijn hand wreef. Het bloed gepaard met het vuil stroomden naar beneden het putje in, en na enkele minuten zag het er al beter uit dan dat het was. Eleadora zette de kraan stil en ging de douch weer op waarna ze een kleine handdoek van het rekje haalden en voorzichtig Julio zijn rug droog depten. "Voelt het al wat beter?" vroeg ze zachtjes terwijl ze de vieze handdoek in de wasmand gooiden en naar de wasbak liep om het verband uit de verpakking te halen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar de schim, maar mijn zicht word nog steeds niet beter. 'Ian?' Vraag ik dan zacht en laat mijn vingers over zijn kaak glijden en glimlach even kort en kijk om me heen, maar alles blijft wazig. 'Ik kan niet goed zien.' zeg ik dan zacht en leg mijn hoofd op zijn schouder en kuch dan even en haal weer diep adem. 'En ik heb het gevoel dat ik al een tijd niet meer hebt geademd, mijn longen doen zo'n pijn.' Zeg ik, maar het klinkt weer als gepiep en ik blijf zwaar ademen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk op naar hem, o nu gaat hij ineens wel zijn werk doen? Hij verspert me de weg en er is geen andere uitgang. 'Laat me er verdomme uit,' zeg ik dan boos. Wie is hij om mij hier vast te houden. 'En hoe kom je daaaaar nou weer bij dat ik niet naar de slaapzaal ga?' vraag ik spottend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.