• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk hem spottend aan. `Ik wist niet dat klootzakken er een probleem mee hebben als ik ze klootzak noem, ik spreek alleen maar de waarheid.' ik kijk hem nog steeds aan. 'En wat wil je ertegen doen he?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik twaaiiiifffeellll of ik hem moet dood laten gaan of niet ^^ ik denk dat ik het niet doe (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora knikte terwijl een klein glimlachje op ahar lippen speelden. Samen met Julio leip ze naar de badkamer en deed de deur opslot toen ze eenmaal binnen waren. Eleadora legde het verband en het ontsmettingsmiddel neer bij de wasbak waarna ze Julio aankeek. "Wil je eerst je rug afspoelen?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik volg Sam met mijn ogen. Ik zie dat hij pijn heeft, maar met mezelf gaat het ook niet echt lekker. Ik probeer naar mijn rug te kunnen kijken, maar de bewegingen doen pijn. Ik haal diep adem en kijk naar Naomi die nog steeds op me ligt. Ik aai over haar haren. 'Word wakker, alsjeblieft,' fluister ik zachtjes en druk mijn lippen op de hare. Het idee dat Sam dat ook heeft mogen doen maakt me weer kwaad, maar ik dwing het weg. Toch laat het een gebroken gevoel achter. Ik kijk weer recht voor me uit met nog steeds dat gevoel van eenzaamheid. Ik heb mazzel dat ze me niet zo vaak in mijn gezicht hebben geslagen, maar mijn rug zal voor nooit meer hetzelfde zijn. Ik bijt mijn kaken op elkaar en tuur naar mijn handen. Mijn armen zitten ook vol met blauwe plekken, even eens als mijn buik en de rest van mijn lichaam. Het lichaam van Naomi die zwaar op me leune hielp ook niet echt mee. Ik kijk naar haar. Hoe ze op me ligt met ogen gesloten... Ik weet nog steeds niet wat ik met haar moet. Ze zegt wel dat ze van me houd en ik geloof dat ook, maar waarom? Waarom in godsnaam dan dat met Sam? Ik kijk weer naar Sam. Ze moet ook wel van hem houden, toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik kan wel janken van pijn, maar dat zou het er niet beter op maken, dus doe ik niets. Ik red het niet om mezelf weer op mijn bed te krijgen. Mijn ademhaling gaat heel onregelmatig. De pijnstillers werken wel, maar er is gewoon teveel pijn. Op dit moment verlang ik naar een verdoving. Maar als dat gebeurt ben ik bang dat ik nog slechter kan ademen. Of helemaal niet meer. Ik zou dat iets typisch vinden om mij te overkomen. Ik staar voor me uit. Ik haal schokkerig adem. En even lukt het me niet om adem te halen. Is dit het dan?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Etenstijd voor mij ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Smakelijk ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [brn er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Krijgt Les nog reactie? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Afspoelen.." Breng ik zwakjes uit. Ik weet niet hoe schoon de slaapzaal is, en hoewel mijn rug het matras natuurlijk niet aangeraakt heeft, is hij wel in de open lucht geweest. Als daar vuil in zat kan dat mijn wonden weer laten ontsteken, zeker als ik er dadelijk verband overheen doe; lekker warm en knus voor de bacteriën. Nee, dat is niet helemaal de bedoeling.
    Ik loop voorzichtig naar een douchehokje en ga daar gewoon tegen de muur aan staan, zodat Eleadora mijn rug kan afspoelen. Dat mijn broek dan nat wordt maakt me echt helemaal niks uit. "Doe het maar" Aan mijn toon kan je gewoon horen dat ik het eigenlijk niet wil, maarja, wat wil ik hier wel? Het enige wat ik wil is Eleadora en dans, maar het een is me al afgenomen. Voor een tijdje. Dus ach.. als dat me afgenomen is, kan er nog wel iets bij voor ik breek. Ik was toch zo sterk? Het is niet dat ik niet wil dat Eleadora mijn rug helpt te genezen, maar het is zo dat ik gewoon niet wil dat mijn rug gewoon zo.. zo.. zo verkloot is. Dat hij moet genezen. Dat is iets heel anders.. "Alsjeblieft" Voeg ik snel, zacht, toe.

    Marcell/Man
    "Ik vroeg je alleen maar of je ermee op wilde houden" Zeg ik "Maar je hebt gelijk, dus ben maar eerlijk. Dat ben je ook echt altijd he?" Zeg ik sarcastisch. Ze doet het gewoon puur om mij te pesten. Leslie is echt niet altijd eerlijk, dat kan niet anders, en precies bij mij zal ze dat zeker ineens wel zijn. Het is niet erg als iemand eerlijk is, graag zelfs, maar soms.. soms zou ik gewoon willen dat ze liegen om mij me beter te laten voelen. Hoewel ik dan wel weet dat ze liegen.. Ja, het is moeilijk, en daarom laat ik Leslie uiteindelijk maar bepalen. Ze noemt me maar lekker klootzak, als zij daar gelukkig van wordt.. ik krijg alleen maar te horen waarvan ik al weet dat ik het ben.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dat is dus een ja xD Maar ik moet ff gaan! Kom nog wel terug! Xxxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ben er weer. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine en bezorgde glimlach speelde op haar lippen. "Het komt goed, ik beloof het je." fluisterden ze in zijn oor waarna ze een kusje op zijn wang drukten. Eleadora pakte de douch tussen haar hand waarna ze de kraan omdraaiden op zijn zachtst, en wachte tot dat het op een lauwe temperatuur was. Eleadora bracht haar vrije hand naar voren waarna ze Julio zijn hand vast pakten en zei: "Als het te veel pijn doet, knijp dan maar in mijn hand." Zachtjes liet ze het water over zijn rug stromen terwijl ze toekeek hoe de resten bloed vervaagden in het water en uiteindelijk terrecht kwamen in het putje.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik trek een wenkbrauw naar hem op. 'En precies daar ga je de fout in,' zeg ik tegen hem. 'Je vroeg het niet, je zei alleen; hou op.' ik imiteer zijn stem. Ik heb weer zin om hem te slaan. 'En ja, over wat ben ik anders nog niet eerlijk geweest?' ik kijk hem strak aan. Over zoveel dingen niet. Boeit mij het. Niets. Ik voel de spuit in mijn zak. Ik vraag me af hoe groot de kans is dat ik hem eerder raak dan hij mij. Ik kijk hoe hij eraan toe is, veels te goed naar mijn smaak. Misschien toch schoppen? Dat zou voldoening geven. Heel veel voldoening. 'Ik denk dat ik maar eens ga,' zeg ik dan spottend. 'anders raak ik dadelijk nog besmet met het klootzak-virus.' en ik sta op en loop richting de deur. Als hij me tegen gaat houden, dan krijgt hij nog veel te zien. Maar hij is wel sterker dan ik. Ik ben niet van plan om naar de slaapzaal te gaan, ik wil ergens anders heen.

    [Houd haar tegen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okaaaayyy, tot straks ^^

    En hoi Naooommm (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.