• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Tuurlijk" Zeg ik ongelovig. "Ik heb ook nog wel wat" Ik pak een mini-verdovingsgeweertje uit mijn broekzak. "Like it?" Ik grijns. Hopelijk krabbelt ze wat terug.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik heb mijn hoofd afgewend om niet naar de twee te hoeven kijken. Echt letterlijk alles doet pijn. Ik kan niet meer. Alles doet pijn. Echr alles. Kan ik niet zo'n heel pakje pijnstillers achterover slikken? Ik leg mijn hoofd weer recht en staar naar het plafond. Een traan verlaat mijn ooghoek. Ik wil naar Toronto. Naar een veel te strenge school. Naar mijn beste vrienden en zelfs naar de rot kinderen in het weeshuis, maar ik heb meer behoefte aan ouders. Mensen die ik nooit in mijn leven heb gehad. Mensen met wie mijn beste vrienden om de kerstboom zaten. Liefde die ik nooit gekend heb en nooit zal krijgen. Een gevoel van eenzaamheid overspoelt me. Nog een traan stroomt over mij wang. Ik ben een zwakkeling.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ze pakt mijn hand weer en kijkt me aan, maar ik sluit mijn ogen terwijl ik het ademen voor mezelf makkelijker wil maken. En na verloop van tijd merk ik dat ik iets makkelijker kan ademen. Iets minder zwaar, maar nog steeds niet goed. 'Ik leef nog,' zeg ik zwak met een kleine glimlach. Maar glimlachen doet pijn. 'Hoe erg ziet mijn gezicht eruit?' vraag ik dan zacht. Ik ben twee keer door Ian geslagen in mijn gezicht. En 6 keer door de man in de martelkamer. Het kan niet anders dan bont en blauw zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik staar met grote ogen naar het mini-verdovingsgeweer in zijn hand. 'Sadistische klootzak,' sis ik naar hem. Hij grijnst. Hij vindt mijn angst leuk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Niet al te best, ze hebben je hard geslagen en Ian ook, maar bij mijn dan?' vraag ik zacht. 'Ze vonden het wel leuk om me als boksbal te gebruiken, mijn hele lichaam zit onder de blauwe plekken.' zeg ik dan en bijt op mijn lip en kijk naar Ian en zie dat hij huilt en kijk dan naar Sam. 'Red je het even alleen?' vraag ik dan zacht. 'Ik moet denk ik even naar Ian toe.' zeg ik dan en kijk naar Ian.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is er nog een andere plaats als waar Marcell/Leslie nu zijn?]

    Julio Martinéz
    Elke stap die ik zet, elke beweging die ik maak doet pijn, maar de pijnstillers verlichten het enigzins. Ik strompel voorzichtig met Eleadora mee en bijt voortdurend mijn kaken kapot. Hoe vaak kan je een rug beschadigen voor het verminkt is?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar Naomi. Precies waar ik al bang voor was. 'Ze vallen mij niet op,' adem nodig, 'omdat ik alleen maar je,' adem, 'schoonheid zie.' ze vraagt of ik het wel even alleen red en dat ze naar Ian moet. 'Ga maar,' zeg ik zacht. 'Blijf bij hem Naoom.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoe bedoel je precies Noa?

    Je hebt nog het auditorium. Dat is de zaal waarin ze optreden. De badkamers, de danszalen. En de martelkamers. En de privéruimtes waar de dansers neit mogen komen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Jij dat ding weg, ik deze" Zeg ik simpel. Zo'n ding kan heel gevaarlijk zijn als je het verkeerd gebruikt en dit is puur zelfverdediging.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk hem kwaad en met een spoor van angst in mijn ogen aan. 'Klootzak,' zeg ik dan. En ik stop de spuit weg. Ik houd hem bij me. Dat kan nog handig zijn. 'Klootzak.' ik zeg het gewoon nog een keer. Als hij me nu alsnog verdooft zal ik hem persoonlijk dood maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik bloos even en kijk hem aan. 'Dankje.' zeg ik dan verlegen. 'En blijf volhouden.' zeg ik er dan zacht achteraan en ga langzaam van het bed af en probeer te staan maar zak meteen weer door mijn kneen en kreun pijnlijk en onderdruk nog net een schreeuw dan kruip ik een stukje tot aan het volgende bed en probeer weer te staan door me aan het bed vast te klemmen, wat met veel moeite lukt, maar als ik een stap wil zitten val ik weer om en val met een klap op de grond en val ik weer in het zwart.

    [Ik had zin om haar te laten flauwvallen. :Y)]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Eleadora+Julio zijn op zoek naar een soort doktersruimte.. En daar zijn Marcell+Leslie nu. Wel in een beveiligde.. Miss snap je um al.. Ze moeten door het rooster waarsch., maar is er nog zo'n kamertje?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora hield Julio zijn hand vast en kneep er zachtjes in toen een pijnlijke steek door de plek tussen haar benen ging. "Er moet hier toch ergens een of ander kamertje zijn waar ze verband hebben" mompelde ze zachtjes. Eleadora's ogen vielen op een deur die openstond op een klein kiertje, ze vouwde haar hand om de klink en een glimlachje speelde op haar gezicht toen ze zag wat er achterlag. Een soort magazijn, en daar liggen vast verband spullen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam
    Ik volg haar met mijn ogen, en ineens valt ze neer. Geschrokken kom ik overeind. Ik schreeuw het net niet uit van de pijn, en mijn ademhaling gaat gelijk zwaarder. Waar zijn alle anderen om haar te helpen? Verdomme. Waar zijn ze als je ze nodig hebt. Ik probeer te staan. En merk dat dat niet lukt. Dus laat ik me op mijn knieën zakken en kruip met de grootste moeite in haar richting. Ik kom te laat. Ik kom te laat. Ik kom te laat. Dat is het enige wat door mijn hoofd schiet. En ik kijk angstig in haar richting terwijl het ademen me nog moeilijker af gaat. En dan kom ik toch bij haar aan. 'Naomi?' fluister ik gebroken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Zoals afgesproken leg ik mijn verdovingsdingetje ook weg, veilig in mijn broekzak. "Hou op" Zeg ik nogmaals.


    Stop acting normal. It gets bored.