• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je hebt in de badkamer gewoon verband ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze is dus flauwgevallen/half dood en ik laat haar ook even zo, want moet zo gaan.... Om half... Dus sorry, misschien kan Ian komen helpen.... Maar die ligt ook dood te gaan.... Maar ik ga dus om half weg en kom dan straks terug over een uurtje ofsoo. :Y)]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:18 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk op als ik een klap hoor, alsof iemand valt. Ik kijk om me heen. Mijn blik blijft op Sam hangen. Hij ligt alleen en Dat Betekend dat Naomi weg is. Ik kijk nog een keer om me heen, maar zie Napmi nergens. Die klap... Ik sta op en zak gelijk door mijn benen. Ik zie even zwarte duisternis maar schud mezelf weer wakker. Ik kruip richtin Sam en zie Naomi dan liggen. Ik hen geen kracht haar op te tillen, dus ga tegen het bed aanzitten en trek haar tegen me aan. Ik adem even moeilijk door de inspanning, maar na een tijdje gaat dat wel goed. Ik lig nu met Naomi op me en het doet pijn. Zoveel pijn, maar het is het waard.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ian is er ook bij gekomen. En hij trekt haar tegen zich aan. Ik kijk hem even aan. Naomi moet bijkomen. Mijn ademhaling gaat nog steeds veels te moeilijk en ik knijp even mijn ogen dicht. Dan probeer ik weer terug naar mijn bed te geraken. Wat heel moeilijk gaat. Maar uiteindelijk lukt het me en leun ik tegen mijn bedrand aan. Nu moet ik mijn belofte aan Naomi houden. Blijven ademen. Mijn ademhaling gaat langzamer. En met zo veel moeite.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bijna half....]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jup, that's right ^^]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En als ik terug ben moet Sam wel nog leven, duidelijk!!!!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Mijn rug lijkt bij elke stap die ik zet meer van mijn lichaam over te nemen. De helse pijn die met elke stap door mijn lichaam schiet.. Maar ik blijf lopen. Voor Eleadora. Voor mezelf. Dansen gaat niet lukken.. Dat staat echt vast nu. Bijna heel mijn leven is me afgenomen. Ik ben gewoon een levend lijk, levend door Eleadora, dood door mijn rug. Een levend lijk met een traan op zijn wang.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan met een spottende blik. Ik weet wat hij bedoelt. 'Met wat, klootzak, ademen?' zeg ik. Net zoals eerder. Ik heb nu verdomd veel zin om hem te schoppen. Moet ik het doen? Hij zal toch niets tegen mij doen. Daarvoor is hij te slap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    [En als ik terug ben moet Sam wel nog leven, duidelijk!!!!!]


    [He's trying his best :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    "We zijn er" fluisterde ze zachtjes maar wel verstaanbaar. Zachtjes liet Eleadora haar hand uit die van Julio glijden waarna ze de deur nog een stukje open deed en naar binnen stapten. Ze duwden alles aan de kant terwijl ze zocht naar verband en ontsmettingsmiddel, en uiteindelijk na een paar minuten kwam ze terug uit de kamer met een rol verband en ontsmettingsmiddel. "Gevonden" zei ze met een klein glimlachje waarna ze een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [gaat Sam uiteindelIjk dood of niet?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik twijfel :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mm Oke... Succes met kiezen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Dat Eleadora me een kort kusje geeft doet heel veel met me, vooral als ik me bedenk dat ze misschien een uur geleden verkracht is. Ik glimlach naar haar, vergeet even mijn pijn, en pak dan haar hand. "Naar de badkamer" Fluister ik. Daar kan dit beter als op de gang.

    Marcell/Man
    "Nee, ik had het over het uitschelden. Waarom denk je toch steeds dat ik je dood wil hebben?"

    [Moet zo weg]


    Stop acting normal. It gets bored.