• Ik ben bezig met een nieuw verhaal. Onbekende personen. Deze komt niet op Quizlet te staan, want het wordt (als het goed is en ik het niet halverwege opgeef) een boek. Alleen nu heb ik heel erg veel inspiratie en téveel inspiratie op één moment is vervelend, want ik kan het nooit zo snel allemaal uittypen :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Te weinig is ook niks... -.-
    Daar heb ik dus last van.. ):


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Als ik jou was zal ik zoveel mogelijk punten opschrijven die je in je verhaal wilt hebben.
    Voor je het weet is je inspiratie weer weg en ben je alles kwijt.

    Dat heb ik aan het begin van eens story altijd, en ik zie het als een auto.
    Begin van een story > veel inspiratie > net getankt. Maar op het midden van de grote snelweg is de benzine opeens op > IK HEB DAN DUS 0 INSPIRATIE.

    Ik sta momenteel langs de weg met de ANWB te bellen die niet komt.

    Dragneel schreef:
    Dat heb ik aan het begin van eens story altijd, en ik zie het als een auto.
    Begin van een story > veel inspiratie > net getankt. Maar op het midden van de grote snelweg is de benzine opeens op > IK HEB DAN DUS 0 INSPIRATIE.

    Ik sta momenteel langs de weg met de ANWB te bellen die niet komt.

    Hahaha wat een geniale vergelijking! :'D

    Strider schreef:
    Als ik jou was zal ik zoveel mogelijk punten opschrijven die je in je verhaal wilt hebben.
    Voor je het weet is je inspiratie weer weg en ben je alles kwijt.

    Daar ben ik dus mee bezig, maar dat duurt best lang, want ik heb gewoon zo ongeveer de totale verhaallijn in mijn hoofd. Ik denk al een week lang na hoe ik het zal doen en ineens wist ik het en had ik ook een titel en omg, ik heb nu zin om het einde te schrijven! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Heb ik ook, alleen dan ben ik te lui om het heeeelemaaaal uit te typen -_-


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wat ik doe als ik veel inspiratie heb is gewoon alle gebeurtenissen die ik in gedachten heb opschrijven en
    bij die gebeurtenissen ook de belangrijkste kernwoorden, de dingen die ik er zeker in wilt hebben typen/schrijven.
    Wanneer je dat dan later bekijkt dan weet je het weer en heb je dan wel tijd om alles uit te werken.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dragneel schreef:
    Dat heb ik aan het begin van eens story altijd, en ik zie het als een auto.
    Begin van een story > veel inspiratie > net getankt. Maar op het midden van de grote snelweg is de benzine opeens op > IK HEB DAN DUS 0 INSPIRATIE.

    Ik sta momenteel langs de weg met de ANWB te bellen die niet komt.

    It looks like you're talking about me! :x (Bij mijn andere verhalen dan).

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 19:58 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Histoire schreef:
    Wat ik doe als ik veel inspiratie heb is gewoon alle gebeurtenissen die ik in gedachten heb opschrijven en
    bij die gebeurtenissen ook de belangrijkste kernwoorden, de dingen die ik er zeker in wilt hebben typen/schrijven.
    Wanneer je dat dan later bekijkt dan weet je het weer en heb je dan wel tijd om alles uit te werken.

    That's exactly what I'm doing right now. Dat vind ik ook altijd zo fijn werken, maar het is gewoon zo dat ik ineens een totale (uitgewerkte) verhaallijn in mijn hoofd heb. Ik wist al een tijdje wat voor verhaal het zou worden, maar nu doe ik iets met de seizoenen en lijkt het verhaal ineens 1000x beter.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    WlNGS schreef:
    Te weinig is ook niks... -.-
    Daar heb ik dus last van.. ):


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    WlNGS schreef:
    Te weinig is ook niks... -.-
    Daar heb ik dus last van.. ):


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb gewoon een schriftje waar ik alles omtrent mijn verhaal in neerschrijf. Alle ideetjes, dingen die ik zeker niet mag vergeten, of een mooie zin die me te binnenschiet.. Ik schrijf het er allemaal in, zodat ik het later nog kan teruglezen op het moment dat ik het nodig heb (:


    There will be beauty from pain.