• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik zucht en kijk de kamer ook rond. 'Ik denk het.' zeg ik dan en kijk weer naar Ian. 'Anders hadden ze ons wel al op de kamer neergezet en zucht weer en leg nu mijn hoofd op zijn borst. 'Ik ben in iedergeval met jouw, dat maakt lles een stuk minder.' zeg ik dan met een glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Misschien moet ik wachten tot jullie daar al zijn ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eleadora Amora Alonso

    "Aan de eerste keer...onze ontmoeting, daar buiten opstraat." Zei ze een tikkeltje afwezig, deels nog in de flashback en deels al hier. Een kleine zucht verliet haar lippen terwijl ze zachtjes met haar duimen over de palmen van zijn handen wreef. "Als ik niet zo nieuwschierig was geweest, hadden we elkaar nooit ontmoet" zei ze waarna een kleine grinnik haar mond verliet. Eleadora vond her raar, dat als door dat ene kleine ding, haar nieuwschierigheid...als ze die niet had...had ze hier nooit gestaan in zijn armen. Eleadora keek hem aan waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten en zachtjes met haar neus tegen de zijne wreef en een kus op zijn lippen drukten. "Te amo Julio" fluisterden ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ze gaan niet naar de slaapzaal ;S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Ze gaan niet naar de slaapzaal ;S]
    [Nu snap ik het niet meer helemaal.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Hij vraagt hoe ik het bedoel. 'Zoals ik het zeg,' mompel ik. 'Wat zou je doen als ik weg zou lopen.' ik kijk hem trillend aan. Ik ben nog steeds niet weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Mmm ja.' Ik glimlach en zucht ook. Ik aai over Naomi's haar en hoewel ik zou willen dat ze altijd bleef liggen deed het te veel pijn. 'Naomi..,' Ik hap even naar adem. 'Je ligt zeg maar ook op mijn longen,' mompel ik en kijk even naar het plafond. Ik haal even diep adem en voel een snijdende pijn. Het ging nog heel lang duren voordat ik de oude was...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    [Ze gaan niet naar de slaapzaal ;S]


    [Het ging niet over Les en Marcell Noa ;) maar over Ian en Naomi\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Het ging niet over Les en Marcell Noa ;) maar over Ian en Naomi\


    [Huh, sorry volg het even niet, wat is er?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wist ik wel xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Ik haal snel mijn hoofd van zijn borst af en ga dan weer op het kussen liggen mt mijn hoofd dicht bij het zijne en wrijf met mijn duim over zijn hand die ik vast heb. 'Sorry, dat was niet de bedoeling.' zeg ik dan zacht en bijt op mijn lip en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kan IEMAND... gewoon even hi zeggen en een gesprek starten.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik weet niet.. Mijn personages zijn in de badkamer en bij de privé-gedeelten, dus dat gaat een beetje moeilijk..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik moet even gezellig doen. Ben er over een uur weer xoxo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Weet ik. Het maakt niet uit.' ik glimlach en druk kusjes overal op haar gezicht. 'Heb ik al gezegd dat ik van je houd,' zeg ik lachend en leg mijn voorhoofd tegen de hare. Ik sluit mijn ogen en wrijf met mijn duim ook over haar hand. Ik glimlach en probeer me op mijn ademhaling te focussen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne