• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laat maar zitten -.- doe maar alsof Sam gewoon nog steeds half dood bij zijn bed zit]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Met een verlegen glimlachje en haar ogen gesloten terwijl het bloed naar haar wangen stroomden en rode blosjes achterliet, stond ze tegen hem aan met haar hoofd liggend op zijn borstkast. "Dat is waar..." fluisterden ze terug, zachtjes maar wel verstaanbaar. Zachtjes wreef Eleadora met haar duimen over Julio zijn handpalmen waarna ze hem een kusje gaf op zijn lippen en hem nog een glimlachje schonk waarna ze haar hoofd weer tegen zijn borstkast plaatsten. "Ik denk dat...misschien het lot...Het klinkt misschien heel bot maar...als jij hier nooit was gekomen hadden we hier nu niet zo gestaan, en probeerden we elkaar nogsteeds te vergeten terwijl we nog kwaad op elkaar waren."


    The expert in anything, was once a beginner.

    jaimyhoi schreef:
    [Laat maar zitten -.- doe maar alsof Sam gewoon nog steeds half dood bij zijn bed zit]
    (ik ben net een gesprek begonnen ^^)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Dan heb je pech, want ik ben niet moe.' zeg ik dan en grijns en leg mijn hand op zijn borst en grinnik dan weer en blijf hem aankijken. 'Ik voel je hart kloppen.' zeg ik dan met een glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik ook. 'ik ook niet.' Ik lach om haar opmerking. 'Gelukkig wel, anders lig ik hier met ogen gesloten of ik ben een vampier.' Ik lach en bijt haar speels in haar nek. Daarna druk ik er een kusje en ga omhoog naar haar lippen. 'Ik mag hier morgen al weg, maar ik blijf hier bij je. Misschien mag je naar de slaapzaal.' Ik grinnik even. 'Met dit hele bed, dan is iedereen jaloers omdat er een comfortabel bed is.' Ik lach even. 'Of ik til je op.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IIlumination schreef:
    Luke Moore
    "Yeah, ik ben Luke Moore. Heb jij ook zin om die vier te slaan?" zei ik.
    "best wel, maar ontsnap zodra je kan," zei die.
    "I try, die bewakers zijn niet leuk," zeurde ik. "Nu ik erover nadenk hoe heet jij eigenlijk?"


    [Ehm, die tweede gesproken regel, best wel maar ontsnap zodra je kan.

    Bedoel je nou dat Sam dat zegt...?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ehm, die tweede gesproken regel, best wel maar ontsnap zodra je kan.

    Bedoel je nou dat Sam dat zegt...?]
    (jep die slaat op Sam aangezien die net uit de problemen komt ;))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Oeeehhh, vampier Ian.' zeg ik dan speels. 'Bijt me alsjeblieft net!' vraag ik dan smeekend als hij zacht zijn tanden in de huid van mijn nek zet en grinnik en kijk hem dan aan. 'Waarom breng je niet eerst het bed naar de slaapzaal en dan mag je mij optillen en weer in het bed leggen.' zeg ik dan grijnzend. 'Ik ga dit bed zo missen.' zeg ik dan met een pruillipje en lach dan weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IIlumination schreef:
    (...)(jep die slaat op Sam aangezien die net uit de problemen komt ;))


    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    [Laatste regel. :Y) Dacht wijs je er even op, soms kan het best irritant zijn...]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 21:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    (...)

    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    [Laatste regel. :Y) Dacht wijs je er even op, soms kan het best irritant zijn...]
    Oops sorry zal het niet meer doen maar het is echt moeilijk.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik heb er nooit zo'n problemen op als mijn personage's worden meegenomen ergens heen als ik echt nodig ben :') maar ik ben gewoon online dus speel ze liever zelf en al helemaal qua tekst. Dit zou Sam sowieso nooit zeggen. (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb er nooit zo'n problemen op als mijn personage's worden meegenomen ergens heen als ik echt nodig ben :') maar ik ben gewoon online dus speel ze liever zelf en al helemaal qua tekst. Dit zou Sam sowieso nooit zeggen. (;]
    ik zal het aanpassen ok dit is ook nieuw voor me. Dit is namelijk mijn eerste rpg.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Geeft niets hoor ^.^ en iedereen moet het leren c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik had het ook en werd er ook zo'n honderd keer ervoor aangesproken, dus maak je maar geen zorgen, weet hoe het is. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Geeft niets hoor ^.^ en iedereen moet het leren c:]
    ok ik heb het aangepast.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque