• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp



    Sam Jason Night
    Ij probeer adem te halen wat me in eerste instantie niet meer lukt. Ik houd mezelf rustig en doe gewoon niets. En net wanneer ik denk dat ik knockout ga kan ik weer ademen. Ik slik een keer moeizaam en kijk dan op als er ren nieuwe jongen naar binnen wordt gebracht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [GODZIJDANK!!!!!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en laat dan mijn armen in zijn nek glijden en laat mijn handen door zijn haar gaan en vergeet weer even alle pijnen alles om ons heen en voel het warme gevoel weer door me heen gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kan iemand zich misschien voorstellen?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Sam kijkt naar Luke. Hij zag hem binnenkomen, maar hij heeft het op dit moment wen beetje moeilijk met ademen :')

    ALS NOA nou eens doortypt met Marcell :Y) zou ik weten of Les vrij komt o gedag te zeggen tegen Luke :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Sam kijkt naar Luke. Hij zag hem binnenkomen, maar hij heeft het op dit moment wen beetje moeilijk met ademen :')

    ALS NOA nou eens doortypt met Marcell :Y) zou ik weten of Les vrij komt o gedag te zeggen tegen Luke :3]
    [ ik ben eigenlijk een beetje verloren nu dus...]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ian? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha, Les komt toch niet vrij xD Nouja.. Wacht.. Ik ben nog aan het denken :Y) En wilde net aan zijn reactie beginnen XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik zal Sam wel beter laten leven ^^ dan heeft Luke ook wat te doen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Met mijn hele gezicht ontspannen wrijf ik soms wat zacht langs Eleadora. Haar haren ruiken nog naar de zeep gisteren in de douche, waar ik eigenlijk niet graag aan denk. Het is niet dat het een negatief moment was.. Maar Eleadora leed zoveel pijn, dat is er wel negatief aan. Toen ik hier kwam vond ik het -op de behandeling na- nog best mooi hier. En goed. Een kans om te dansen, een carrière te krijgen. Zelfs nog wel leuk, leuk dat ik dat mocht. Moest, eigenlijk. En toen ik wist dat Eleadora hier was, vond ik het zelfs niet erg meer dat ik ontvoerd was. Toen het weer goed was tenminste. Maar nu.. Ik weet meer hoe het hier is, en ik verlang maar wat graag naar de Spaanse straatjes. Naar mijn oude leventje, waarin Eleadora en ik nooit ruzie kregen en zij geen wedstrijden. Of met mij samen. Weet ik veel. Maar ik verlang er weer naar.. Het was weer goedgekomen, want we horen bij elkaar. Het wás gewoon weer goedgekomen! En ik baal. Ik baal ervan dat ik hier zit, dat ik zo behandeld ben, dat ik ontvoerd ben.. Ik haat de mannen vanuit het diepst van mijn hart om de behandeling met Eleadora. Om alles wat ze ons aandoen, om het feit hoe ze onze levens kapot maken. Maar ik beloof mezelf ook plechtig dat ik ze niks aan ga doen, omdat ik dan alleen maar mezelf wat aandoe. Ik snuif even om Eleadoras geur weer te ruiken en rustig te worden, waarna ik me afvraag waar zij eigenlijk aan dacht. En dus besluit ik het maar gewoon te vragen. "Waar denk je aan?" Fluister ik zacht.

    Marcell/Man
    En opnieuw twijfel ik. Precies zoals Leslie zegt, alweer. "Dat.." Ik schraap mijn keel. "Dat klopt allemaal. Maar zeg dit allemaal alsjeblieft niet tegen iemand anders, want ik mag dit soort dingen totaal niet doen. Dat weet je denk ik wel" Zeg ik terwijl ik haar veelbetekenend aankijk. "Zullen we eh.. Even naar een andere ruimte gaan? Zónder camera's enzo?" Ik twijfel. "Ik denk niet dat er nu iemand zit te kijken of dat iemand terugkijkt, maar stel nou dat.. Dan kunnen we ook meteen naar een grotere ruimte. Maar dan moet je me écht, écht beloven dat je niet wegrent. Want je weet wat ik kan doen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik bijt speels op haar onderlip en steun met mijn handen naast haar hoofd, zodat ik makkelijker vol kan houden. Ik merk dat ik in ademnood kom, aangezien ik er nog niet echt goed aantoe ben en verbreek de kus. 'Mmm, houd je het zo een week vol?' Ik ga weer naast haar liggen en draai mijn hoofd zodat ik haar aankijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik kort. 'MMhhh, moet wel lukken.' zeg ik dan lachend en draai mijn hoofd ook waardoor onze hoofden dicht bijelkaar liggen en kijk hem aan en glimlach en pak dan zijn hand vast en verstrengel onze vingers en blijf hem glimlachend aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Ik dacht dat je me niet vertrouwde,' zeg ik dan. Niet iets bots. Gewoon een opmerking. Maar ik zal elke kans aangrijpen om weg te kunnen hier. Mijn hoofd bloed al niet meer. Ik knik, 'Ik zal niet weglopen,' zeg ik zacht. 'Wat anders zou je dan precies doen?' vraag ik dan aan hem. Ij ben echt niet van plan om weg te gaan. Vertrouwen. Dat heb ik eerst van hem nodig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk glimlachend terug en blijf haar even aankijken. Dan wend ik mijn blik af en laat mijn blik door de kamer gaan. 'Laten ze ons echt hier?' Een rilling kroop over mijn rug. Het leek wel een ziekenhuis en ik had het niet met ziekenhuizen. Totaal niet. Ook al hielpen ze je er, het stonk daar, je zat voordurend te wachten, de koffie was smerig en dan nog liep het niet persé goed af. Nee, niet de ideale plek om te liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Hoe bedoel je?" Vraag ik, weer op mijn hoede. Ze kan het bedoelen in de zin van: wat zou je doen als ik toch wegloop? Maar ook in de zin van: wat zou ik anders moeten doen? Ik weet het niet precies. En dus vraag ik het, want ik gok niet meer. Mijn eigen gedachten kwamen ook fout uit.


    Stop acting normal. It gets bored.