• En over wie heb ik het? Mijn moeder. Ze is weer eens vreselijk irritant. Gisteren ging ze mijn broertje slaan. En waarom? Dat zal ik je vertellen. We moesten dus spullen opruimen en op een gegeven moment zegt ze dus dit: Daar ligt nog een ding.
    Vraagt mijn broertje op een normale toon: Een ding?
    En dan slaat/tikt ze hem gewoon, omdat hij haar "expres" zou na-praten. Kom op, hij wilde gewoon weten wat ze bedoelde.

    En vandaag werd ze pissig omdat we op de bank brood hadden gegeten. Wow, wat erg? Wat kan er gebeuren? Een paar kruimeltjes op de grond, echt de wereld gaat onder :W

    Ik word zo gek van haar gedrag en de dingen die ze doet. Bah. En helaas kan ik nog niet op mezelf wonen anders had ik dat allang gedaan.

    EDIT:

    En gaat ze zeuren dat ik nooit vraag hoe het gaat en amper wat meedeel en blablabla. Ik ben gewoon niet sociaal. Dat lijkt ze niet te snappen.

    Ik gaf haar voor moederdag zelfs nog een badge waarop staat beste moeder van de wereld. Hoe duidelijk moet ik nog zijn om te zeggen dat ik haar een goede moeder vind, alleen sommige dingen vind ik raar en daar lever ik dan commentaar op. Dat mag ik toch?

    Pfft, het komt vast omdat ze me niet gewend is dat ik opstandig ben geworden. Vroeger deed ik alles wat ze zei en nu geef ik gewoon af en toe commentaar, omdat ik weet dat het anders kan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Geen idee wat dat mag zijn.

    Overgang

    Achja, moeders hebben dat soms. Heeft ze het misschien druk met werk? Is zij altijd degene die een groot deel van het huishouden doet? Want dan snap ik haar reactie wel een beetje, ook al kan het inderdaad op een andere manier. Misschien is het maar een periode, maar ik zal haar wel duidelijk maken dat je om d'r geeft. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Wtf D:


    26 - 02 - '16

    Cydonia schreef:
    Achja, moeders hebben dat soms. Heeft ze het misschien druk met werk? Is zij altijd degene die een groot deel van het huishouden doet? Want dan snap ik haar reactie wel een beetje, ook al kan het inderdaad op een andere manier. Misschien is het maar een periode, maar ik zal haar wel duidelijk maken dat je om d'r geeft. :Y)

    De ene maand heeft ze het wel en de andere maand weer niet. En ja ze doet alles alleen, maar ze wil niet dat we helpen. Ik heb al zo vaak gezegd dat ik mijn kamer wel wil doen (dan kan ik ook uitslapen), maar ze wil dat gewoon niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    De ene maand heeft ze het wel en de andere maand weer niet. En ja ze doet alles alleen, maar ze wil niet dat we helpen. Ik heb al zo vaak gezegd dat ik mijn kamer wel wil doen (dan kan ik ook uitslapen), maar ze wil dat gewoon niet.


    Well, that's weird. Dat ze geen hulp wil. Word ze dan ook boos als je stiekem toch je kamer opruimt? :') Ik zou het gewoon eens proberen. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Well, that's weird. Dat ze geen hulp wil. Word ze dan ook boos als je stiekem toch je kamer opruimt? :') Ik zou het gewoon eens proberen. ;p

    Yeah goodluck with that xd En mijn kamer is opgeruimd, door haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien zou je dit 's aan haar moeten laten zien of dit haar op een rustig moment veellen, het zit je niet lekker dat het zo gaat, en beter dat je het aan haar verteld.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CURLYMONSTER schreef:
    What is her problem? (cat)

    Ja inderdaad, wel jammer voor je, en je broertje. ):


    None but ourselves can free our minds.

    Dat ze je broertje een tik gaf, dat kan nu nog gebeuren, maar die reden is echt waardeloos. Als zij zo onbeduidend is, was die reactie geheel op zijn plaats.
    Als je over een bord eet, kan ze niet klagen!
    Dat ze niet wil snappen dat je niet sociaal bent, tja, misschien zou ze goed overeen komen met mijn vaderlief...
    Hou je kamer gewoon een beetje netjes! Haha, als ze geen hulp wil, moet je geen grote dingen doen, maar natuurlijk kan je kleine dingetjes opruimen enzo...
    Als mijn moeder zo'n periode heeft, is het altijd ruzie thuis, ik ben namelijk nogal goed met tegen haar standpunten ingaan... Maar voor jouw geval, voor zover ik het begrijp: ze is altijd gewend geweest dat je meegaand was, dus is het nu moeilijker als je tegen haar ingaat, maar je bent ook volwassen, dus je kan ook gewoon zeggen wat je denkt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn moeder is ook zo overdreven. Ik wil mijn haar wassen omdat het vet was. Loopt ze helemaal te vertellen dat ik een obsessie ervoor heb en dat ik het te vaak doe enzo. Haar wassen is toch een gewone zaak of niet soms? :W Ik vind het gewoon niet fijn om met vet haar te lopen en dat ik daarvoor mijn haar om de dag moet wassen, dat is dan mijn probleem (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Overgang


    Ik haat de overgang, moeders lijken er alleen maar nog chagarijniger door te worden.

    @CyberLord

    Moeders zijn af en toe nou eenmaal raar en sommige moeders zijn een beetje baziger dan andere. Ik denk dat je er weinig aan kunt doen, misschien eens met een familielid er over praten?


    Physics is awesome

    Pff, succes!


    Life is full of fake people

    Wiarda schreef:
    Excuse me? Ze heeft je broertje geslagen? Sorry hoor, maar dat vind ik echt te ver gaan. Dat van dat brood herken ik nog wel, maar je kind slaan is gewoon kindermishandeling in mijn ogen.


    Daar ben ik het niet mee eens, er zijn nu eenmaal kinderen die onhandelbaar, onbeschoft en onredelijk zijn tegen hun ouders, dan vind ik het hun goede recht een tik te geven zonder dat het kindermishandeling is. Ik heb het niet hard slaan tot een bloedneus of knijpen tot ze blauwe plekken hebben. Maar soms heb je kinderen die het nodig hebben en dan bedoel ik juist in de pubertijd. Als ouder kun je niet altijd braaf 'praten' met je kinderen anders zullen ze je niet lang naar je opkijken en gehoorzamen, dan ben je al snel een voetveeg en heb je je kinderen al snel tot crimineel omgedoopt. Ik denk dat je zelf ook wel kunt voorstellen wat voor typetjes ik bedoel want dit geld absoluut niet voor iedereen.
    Hier mee bedoel ik niet Mitchell's broertje, ik ben het met iedereen eens dat dit heel erg onterecht was en ookal was het 'maar' een tik, dat was nergens voor nodig. Ik zou ook niet kunnen lachen met zo'n moeder.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Met een opvoedende tik is op zich niks mis, maar slaan om zo'n stomme reden vind ik wel vreemd.

    En wij eten altijd brood op de bank, haha, terwijl ik hier heel veel lees dat dat blijkbaar nergens gebeurd :p Wat gek.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik haat de overgang, moeders lijken er alleen maar nog chagarijniger door te worden.

    @CyberLord

    Moeders zijn af en toe nou eenmaal raar en sommige moeders zijn een beetje baziger dan andere. Ik denk dat je er weinig aan kunt doen, misschien eens met een familielid er over praten?


    Dat zeggen hun van de puberteit, het enige wat je moet doen is er wat meer rekening mee houden, nou, wat erg. --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.