• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    Andrew
    'Nee tuurlijk niet, ik blijf wel eten maar gewoon minder of zo'zeg ik en glimlach even.Ik kijk Danny aan en trek een wenkbrauw op. 'Waarom wil je wegrennen?'vraag ik lachend en schud mijn hoofd. 'Blijf maar gewoon zitten, ik wil niet dat er alsnog wat gebeurt'zeg ik en kijk hem aan.

    Danny

    "Ik bedoelde niet letterlijk wegrennen." zeg ik lachend en geef een kneepje in zijn bovenbeen. "Ik bedoelde dat ik wil lopen. Dat ik naar de camping trug ga, nu." zeg ik en kijk Drew aan.
    Ik wil gewoon terug naar mijn vrienden, de zee... Surfen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en knik. 'Dat snap ik wel ja'zeg ik als hij zegt dat die graag terug wil. Ik kijk hem even aan,'Nog even wachten, vanavond mag je weer naar de camping.' glimlach ik en kijk daarna even naar voor.

    [Hello:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hellooo^_^]

    [Hii 0^.^_


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (waar in friesland woonde steven ook alweer?xd, ga er over 3/4 weken een hele week heen:p in gastgezin voor school, maar misschien ben ik wel bij hem in de buurt:P)

    Danny

    Ik glimlach naar Drew en pak zijn hand met mijn hand die eerst op zijn bovenbeen lag.
    Ik kijk hem met mijn verliefde blik aan en glimlach weer. "Je bent er altijd voor me, en daar ben ik blij om." zeg ik en streel even over zijn hand heen.

    [Steven woont in Heeg. Oh dat is btw de reden dat ik niet meer reageerde: Hij was op msn en we praten en praten, toen vergat hij dat ie moest werken dus ging er snel vandoor. Ik moest de hondjes doen, waarna ik ging douchen en toen Expeditie Robinson ging kijken. :3 That's why I wasn't here :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik glimlach naar Danny en kijk net zo verliefd terug. 'tuurlijk ben ik er altijd voor je, ik hou van je. Ik zou alles voor je doen' zeg ik met een glimlach. 'en jij bent er ook altijd voor mij' zeg ik en buig me dan naar voren om een teder kusje op zijn lippen te drukken. Daarna kijk ik hem weer verlieft aan, ik hou echt zoveel van hem dat is echt niet normaal. Ik zou hem echt nooit kwijt willen raken. Hij is gewoon perfect voor mij.

    (aah oke, de reden dat ik niet reageerde was ddat ik inslaap was gevallen, was echt heel moe xd)

    Isabella

    Met tegenzin sla ik de dekens van me af. Ik heb nu echt de neiging om Austin te roepen en hem te vragen of hij me naar de douches wil brengen. Ik heb echt geen zin om te lopen of wat dan ook. Ik pak de dekens weer en sla die over me heen. Ik ga eruit over 3 seconde. 3. Ik slaak een diepe zucht. 2... Oke laat maar. Ik grijns even. Zo ging het bij mik altijd als ik naar school moet. Ik pak mijn mobiel en bijt op mijn lip. Verveeld begin ik er een beetje mee te spelen. Ik besluit Austin een sms te sturen. Er staat gewoon een simpele hooi in. Grinnikend verstuur ik het.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (fuck hey, ben gewoon half uur te vroeg op school, moeder zat thuis helemaal je moet gaan dus heb toen niet eens meer op klok gekeken, zit ik hier lonly)

    Austin
    ik lees het smsje van Isa en grinnik even. Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en loop naar de tent toe en rits die gauw open. 'hooi!' zeg ik lachend en ga de tent in. Ik geef haar een kus en glimlach even.

    [ahw.... Ik hoef pas 10 voor half 11 op school te zijn:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (jaloers!xd)