• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    Austin
    Ik stap samen met Jayson uit en kijk Ian even aan. 'Ik denk dat we het bij het strand moeten doen of zo, dan hebben andere der ook geen last van'zeg ik en kijk hem even aan.

    [Ondertussen Wiskunde aan het maken, dus reageer later]

    Ian

    Ik knik nadenkend terwijl ik richting de tenten loop. 'Ja, dat is een goed idee. Of op dat eiland? Dan heeft al helemaal niemand er last van en zijn we vrij om te doen wat we willen.' Ik kijk Austin en Jayson vragend aan. 'We zouden de muziek harder kunnen zetten en het is er toch een soort strand achtig iets..' Ik zie onze tenten al naderen, maar ruik niet de geur van eten, terwijl ik nu toch wel echt honger begon te krijgen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik, 'Ja das nog beter'zeg ik en glimlach. Ik kijk even verbaast, 'Ik ruik nog niks'zeg ik lachend en kijk even om me heen. Isabella was ook nergens te bekennen. Ik haal mijn schouders op en ga op de picknicktafel zitten.

    -

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:28 ]

    Ian

    'Nee ik ook niet en ik heb honger,' mopper ik en loop mijn tent in. Ik trek mijn zwembroek aan en loop de tent weer uit. 'Ik ga vannacht nachtzwemmen,' grijns ik. 'Daar heb ik zin in. En nu ga ik Isabella zoeken. Ik heb honger,' mopper ik. Ik kijk om me heen en zucht. Ik laat me op de picknicktafel vallen en ga liggen. 'Ik ben alleen te lui,' mompel ik weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Klinkt goed'zeg ik als hij begint over nachtzwemmen. Daarna lach ik even en geef hem een tik tegen zijn schouder. 'Luilak'zeg ik lachend en sta op. 'Dan ga ik wel even kijken'zeg ik en loop weg. Ik ging wel even kijken bij het zwembad.

    Isabella

    Ik had de radio maar aangezet en roer rustig door de pan met spaghetti slierten. Het was warm in de keuken, maar het eten was bijne klaar. Ik had mijn haar in een losse knot gedaan. Ik kijk even op mijn horloge en vroeg me af of de jongens al terug zouden zijn. Ik kijk naar het sausje dat er goed uitziet en het ruikt lekker, waardoor ik toch wel honger krijg. Ik bijt op mijn lip en zet dan het gas uit. Hoe ging ik dat nu meekrijgen? Ik was zo slim de borden te vergeten. Ik kijk naar de twee hete pannen. Hulp halen of 2 keer lopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik hoor wat muziek en zie daarna Isabella staan. Ik glimlach en loop naar haar toe. Ik doe vanachter mijn handen voor haar gezicht en geef even een kusje in haar nek. Daarna leg ik mijn hoofd op mijn schouder en haal mijn handen weg. 'Ziet er goed uit'zeg ik met een glimlach.

    Isabella

    Ik glimlach. 'Hoi Austin.' Ik draai even mijn hoofd en geef hem een kus. Dan kijk ik hem aan. 'Kan je helpen dragen? Ik krijg niet twee pannen mee daarheen.' Ik grinnik even en pak alvast handschoenen anders verbrand ik mijn handen. Ik geef hem ook een paar en pak een pan op. 'Ik sluit alles zo wel af, kom je?' Ik wacht op Austin en kijk hem even aan. 'Hoe was het nog bij Danny?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja ik help wel'zeg ik en pak een pan. 'Nou eigenlijk zijn we vlak na jou weggegaan, ik heb alleen nog even gevraagd hoe laat die weg mocht en daarna gedag gezegd.' Ondertussen loop ik terug en grijns naar Ian. 'Ian, food!!´roep ik lachend naar hem en ruik nog even een keer. Het ruikt echt lekker

    Ian

    Grijnzend spring ik op. Ineens ben ik niet lui meer. 'Eten!' Ik ren met Isabella mee en kijk naar de pan. 'Spaghetti!' Isabella zet de pan neer. Ik trek haar in een knuffel en spring lachend. 'Ik houd van jouw.' Ik laat haar los. 'Maar meer van eten.' Ze trekt een verontwaardigd gezicht, maar ik let er niet op, pak een bord en schep op. Ik begin gelijk te éten. 'Lekker!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mag ik laatste Andrew berichtje? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    quin98 schreef:
    Andrew
    Ik grinnik even en kijk naar zijn hand die op mijn wang ligt. Mijn blik glijd over zijn arm en dan naar zijn gezicht. Ik zie aan hem dat die moe is en glimlach even naar hem. 'Ga nou maar gewoon eten, dan kan je zo lekker slapen'zeg ik met een glimlach en pak zijn hand die op mijn wang ligt vast. Ik leg hem op tafel en laat mijn hand erop liggen. Ik eet weer veder en kijk af en toe even naar Danny.

    Austin
    Ik grinnik om Ian en schep daarna zelf ook op. Ik zet mijn bord neer en ga zitten. Ik begin gelijk te eten, hmm heerlijk ik had echt honger. 'Lekker' complimenteer ik Isabella en glimlach. Jayson is inmiddels ook aan het eten en stemt in op mijn opmerking.

    Danny

    Ik kijk Drew aan en schudt mijn hoofd. "Eten oké, slapen? Nee, ik wil je zien blijven." zeg ik en haal mijn hand onder de zijne vandaan waarna ik hem onder mijn hoofd zet, om tenminste nog een beetje recht te kunnen blijven zitten. Ik neem vermoeiend een hap van mijn broodje. Hij is al bijna op. Ik vergeet bijna te kauwen. Snel doe ik dat en slik het door. Ik neem een slokje thee en zet mijn andere hand onder mijn hoofd erbij. Ik sluit mijn ogen even en voel hoe snel ik wegzak. Ik probeer ze weer te openen maar het lukt niet. Ik ben te moe, zo ineens...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.