• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    Andrew
    'Toch ga je slapen'zeg ik beslist en eet veder. Als ik weer opkijk zie ik dat zijn ogen gesloten zijn, het lijkt wel of die slaapt. 'Danny?'vraag ik zachtjes.

    Danny

    "Hmm..." mompeld ik met moeite en krijg mijn ogen eindelijk een ministukje open. Maar direct vallen ze weer dicht. "Eet..." zeg ik haast binnensmond en voel me weer wegzakken.
    Ik leun wat meer voorover om lekkerder te kunnen zitten. Al is rechtop zittend niet echt lekker slapen. Ik probeer met alle kracht mezelf wakker te houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [waar moet ik op reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kijk even naar Danny en stop gauw nog een hap naar binnen. Ik roep de ober die gelijk komt en vraag om de rekening. Ondertussen drink ik mijn cola leeg. Als de rekening komt leg ik het geld neer en sta op. Ik til Danny voorzichtig op en zet hem in de rolstoel. Ik rij het restaurant uit en ga met de lift naar boven. Als ik bij zijn kamer ben til ik hem voorzichtig op en leg hem in zijn bed. Ik leg de dekens over hem heen en druk een kusje op zijn voorhoofd. Hij moest goed gaan slapen nu. Ik neem zelf plaats op de stoel naast zijn bed en kijk glimlachend naar Danny

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik grinnik om Ian en schep daarna zelf ook op. Ik zet mijn bord neer en ga zitten. Ik begin gelijk te eten, hmm heerlijk ik had echt honger. 'Lekker' complimenteer ik Isabella en glimlach. Jayson is inmiddels ook aan het eten en stemt in op mijn opmerking.

    Danny

    Ik vermeen dat ik naar boven word gebracht, als ik een zachte ondergrond voel ontspan ik me en rol op mijn zij. Ik kreun even en glimlach. "Dank je..." zeg ik met veel moeite. "Kom... naast... me..." zeg ik en zak weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Drew
    Ik glimlach even naar Danny. 'Geen probleem'zeg ik en kijk even naar hem. Hij vroeg of ik naast hem kwam liggen, waarom niet. Ik doe mijn schoenen uit en neem naast hem plaats in het bed. Ik sla mijn armen om hem heen en kij naar hem, hij is zo schattig als die slaapt.
    [toen kon er niks meer omdat Danny slaapt xd]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 23:17 ]

    [Haha ja echt hé, laten we maar eens snel een nieuwe dag beginnen! Eet door slomies! xD Ow btw, ik ben om half een uit. ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 8:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja xd, maar we kunnen gewoon doen dat volgende dag is toch dat eten is nou niet echt bijzonder xd]

    [Ik vind het prima]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, tijdsprong naar de volgende dag dus xd]

    [Jep]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry, let niet echt op xD Ja goed idee :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oke geeft niet, reageer maar eerst moet even eten]

    [Ben der alweer maarja xd]