• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    [Sorry even geen inspiratie]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:44 ]

    Danny

    Ik kijk op van de tv. "Zullen we een eindje wandelen? Ik heb toch geen honger." zeg ik en kijk Drew aan. Al zou hij me wel moeten duwen, dus is het voor hem wandelen. En voor mij saai zitten. "Naar buiten?" ik kijk hem vragend aan en glimlach dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik knik enthousiast en sta op. Ik wist dat ik hem moest gaan duwen maar dat vond ik niet zo erg. Ik sta op van het bed en kijk Danny even aan. Ik haal de deken van hem af en til hem op. Ik zet hem in zijn rolstoel en kijk even naar het deken, hij moest warm blijven toch. Ik pak het deken en leg het over hem heen. 'Nou we kunnen gaan'zeg ik lachend en kijk even naar hem. Daarna ga ik achter de rolstoel staan klaar om hem te duwen.

    Danny

    Die deken voelt gewoon té lekker om nee tegen te zeggen. Ik leg hem strak om me heen en knik naar Drew.
    "Ja, ik wil frisse lucht." grinnik ik en kruip onder de deken waar ik onder zit. Het is lekker warm. Ik zet de voetsteuntjes omhoog en grinnik. Nu kan ik lekker half liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en duw Danny de kamer uit en zie daar de verpleegster. 'Wat gaan jullie doen?'vraagt ze met een vriendelijke glimlach. 'Even wandelen'zeg ik en ze knikt. 'Veel plezier'zegt ze nog en ik loop veder. Als we buiten zijn kijk ik even om me heen en loop dan gewoon een kant uit. 'En waar wil je heen?'

    Danny

    Ik haal mijn schouders op. "Weet ik niet. Rij me maar een kant uit." zeg ik dan en leg mijn hoofd naar achter en kijk Drew ondersteboven aan.
    Ik lach om hoe het eruit ziet. Ik doe mijn hoofd weer recht en kij kvooruit. Ik pak de deken stevig vast en geniet van de geur van de buitenlucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en knik. Ik loop rustig een kant uit en kijk een beetje om me heen. 'Heb je echt geen honger?'vraag ik hem terwijl ik ondertussen veder loop. Ik hoor zelf mijn maag knorren en zucht even. Ik zou wel richting het dorpje gaan en een lekker broodje halen bij de supermarkt of zo.

    Danny

    "Nee, maar als jij wilt eten mag dat." zeg ik en glimlach naar hem. Ik kijk om me heen. Ik snuif de frisse lucht op en sluit mijn ogen even. Er rent een kindje langs en ik glimlach meteen breed. "Schattig!" zeg ik als er een ander kindje achter hem aanrent.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik was in gedachte verzonken en hoorde vaag een goedemorgen. Ik keek even op. 'Hoi,' glimlach ik en loop rechtstreeks naar het strand. Ik ren het water in en duik onder. Heerlijk. Ik kom boven en voel de golven die me een beetje meenemen. ik grijns even en kijk naar de lucht. Ik sluit mijn ogen om mijn gedachtes leeg te maken en met succes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik volg de kindjes met mijn blik en knik. 'Ja echt wel'zeg ik met een brede glimlach, ik hou van kinderen. We komen bij het dorpje en ik loop rustig richting de supermarkt.

    Austin
    Ik kijk even verbaast naar Ian en haal dan mijn schouders op. Ik pak mijn bal en begin rustig een paar keer hoog te houden. Daarna stop ik en ga op de picknicktafel zitten.

    [Ik kom derekt weer X]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oke, tot zo x]

    [Even douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik glimlach. Drew rijd me richting en super en ik grinnik even.
    "Hongerig? Je gaat wel gezond doen hé." grijns ik en kijk hem aan. Dan bijt ik speels op mijn lip en grinnik. Ik kijk wat om me heen en zie veel verschillende mensen lopen. Allemaal hun eigen leven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.