• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    [Kan jij eerst reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Uhh oke]

    Austin
    Langzaam wordt ik wakker en strek me even uit. Ik kijk even naast me waar Isabella licht. Ik glimlach en zoek daarna naar wat schone kleren in mijn koffer. Als ik een shirt en een broek heb gevonden trek ik die rustig aan en haal mijn hand even door mijn haar. Ik rits de tent open en stap naar buiten.

    Danny

    Ik gaap een keer en open mijn ogen. Waar ben ik? Ik kijk om me heen en kom iets overeind. Oja, het ziekenhuis. Ik kijk opzij en zie Drew naast mij op een inklapbedje liggen. Awn..
    "Drew... Drew, ben je wakker?" vraag ik op fluistertoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik hoor wat gefluister en open mijn ogen een klein stukje. 'Hmm?'kreun ik en rek me even uit. Ik gaap een keer en open mijn ogen iets meer. Ik zie Danny in het ziekenhuisbed liggen en glimlach even naar hem.

    Danny

    "Of je wakker was... Oh je reageerde." Ik kijk naar hem en glimlach terug. Ik hang mijn hand naast het bed en strek hem richting Drew. "Vanavond naar de camping terug." glimlach ik breed en sluit mijn ogen weer even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik glimlach breed, 'Ja'zeg ik en kijk even naar Danny. 'Ben je weer van dit ziekenhuis af'zeg ik met een glimlach en kijk even naar zijn hand. Ik grinnik even en pak hem. Ik druk er een zacht kusje op en leg daarna mijn hoofd weer op het kussen.

    Ian

    Ik knipper met mijn opgen en draai me op mijn buik. Ik zucht diep. het was hier heet... ik pak mijn zwembroek en trek die aan. Ik had behoefte aan een duik. Pas als ik de tent uitloop besef ik welke dag het bijna is. Ik bijt op mijn lip en denk aan Alice. Ik schud haar uit mijn gedachtes. Eerst Danny! Danny zou vanavond thuiskomen en dat is pricies waar ik me op moet focussen. Zijn feestje. Niet Alice, dat kan mijn dag verpesten..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik zie Ian de tent uit komen, ik was dus niet de enige die wakker was. 'Goeiemorgen'zeg ik tegen hem en loop daarna door naar de koelbox om daar een flesje water uit te pakken en wat grote slokken van te nemen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:13 ]

    Isabella

    Ik knipper met mijn ogen, maar sluit die weer. Ik trek de dekens hoger over me heen en draai me op mijn andere zij. Ik open mijn ogen weer en zie dat Austin zijn bed leeg is. Ik zucht en sluit ze weer. Ik had geen zin om mijn bed uit te komen. Echt geen zin. Ik schop de dekens van me af. Het was bloedheet. Ik lag nu in mijn slipje en hemdje gewoon in de tent, maar was te lui om op te staan. Ik sluit mijn ogen weer en pak dan toch weer de dekens. Straks kwam Ian of Jayson binnen en ik had geen behoefte dat één van hen mij zo zag. Vooral Jayson... Ik open mijn ogen weer en zucht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [demi1309> coockies]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik glimlach als ik een kusje op mijn hand krijg. Ik open mijn ogen weer even en kijk naar het plafond. "Drew, ik wil nu al weg. Ik voel me megagoed. Alleen het zweten is er. En misschien de koorst, maar verder voel ik me kiplekker." Ik kom iets overeind en kijk naar hem. "Stom dat ik vanavond pas mag." mopper ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Drew
    'Wacht nou maar gewoon, dat is beter'zeg ik met een lichte glimlach en knik. Ik sta langzaam op en kijk hem even aan. Ik buig me naar voren en geef hem gauw een kus. 'Het is vast voorbij voor je het zelf weet'

    Danny

    Ik knik naar hem en ontvang het kusje.
    "Ja..." ik kijk naar het tv'tje en pak de afstandsbediening. Ik druk hem aan en zap naar een leuk channel. Ik kom uit op NatgeoWild. Ik kijk hoe ze de krokodillen filmen en lach even als hij een vogel wegjaagd. Ik grinnik ik schudt mijn hoofd. Ik lach om de raarste dingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even en ga dan op het randje van zijn bed zitten. Ik kijk met hem mee naar de tv en kijk Danny daarna even aan. Daarna richt ik me weer even op de tv en haal mijn haar door mijn haar.