• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    Austin
    Ik was naar beneden gelopen en zie Ian als een gek rennen. 'Ian!'roep ik in de hoop dat die dan stopt en naar me toe komt. Jayson komt ook binnen en ziet mij gelijk. Hij loopt naar me toe n begroet me.

    Isabella

    'Ja joh jongens, jullie hoeven niet op mij te wachten.' Ik gooi de deur met een klap achter me dicht en loop rustig, maar toch ook wel gehaast naar binnen. In de eerste instantie zie ik Ian als een gek rennen en wil hem achterna gaan, maar dan stopt hij en kijkt om zich heen. Zijn blik blijft op iets hangen en hij loopt erheen. Ik kijk ook opzij en zie Austin en Jayson staan. Ik loop vlug naar ze toe en begroet Austin met een kus. 'Wat is er nou allemaal aan de hand?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Dat heb ik toch allemaal verteld? Danny had een scheurtje in zijn darm, die is nu gehecht met en operatie en hij heeft nog een zeldzame ziekte' zeg ik en begin te lopen richting Danny's kamer. 'kom' zeg ik tegen de andere en Jayson komt al naast me lopen.

    Isabella

    'Ja, maar hoe gaat het nu met hem en wat voor een ziekte?' Ik blijf er rustig achter lopen en houd Ian zijn pols vast, omdat hij anders vast en zeker als een dolle wegrent. Ian protesteert niet en luistert rustig naar mij en Austin. Hij lijkt na te denken, maar zegt niets. Ik kijk zwijgend naar de twee voor me. Mijn blik blijft even op Jayson hangen. Hoe lang hield ik het vol om Jasmine voor te liegen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'hij voelt zich niet lekker en geen idee' zeg ik en loop de gang van Danny's kamer al op. Ik kijk even achterom naar Ian en Isabella. Ik kijk weer voor me en ben nu vlak bij de kamer van Danny.

    Isabella

    Ik knik begrijpelijk en laat Ian los. Ik heb dat nog niet gedaan of hij schudt vooruit. 'Man wat heb jij toch,' roep ik hem na, maar hij verdwijnt al de kamer in waar we heen liepen. Ik slaak een vermoeide zucht en zwijg dan. Ik loop aarzelend de kamer in. Bang voor wat ik aantref. Ik bijt mijn kaken op elkaar en loop de kamer in. Halverwege blijf ik staan. Alleen al van de ziekenhuisgeur werd ik misselijk. Ik kijk uit het raam en zie de binnenplaats. Dan kijk ik zwijgend naar Danny. Hij zag best bleek als het aan mij lag. Ik slik even moeilijk en ga dan op een stoel zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik loop de kamer binnen en ga op een stoel zitten die naast Danny's bed staat. 'Ben ik weer'zeg ik en glimlach even. Ik zak wat onderuit naar de stoel en kijk even naar de andere.

    Ian

    Ik bedwing me om niet uit te vallen dus blijf rustig te staan. 'Danny man, wat is dit nou weer?' Ik kijk hem vragend aan en ga dan toch zitten. Ik slaak een diepe zucht. 'Weet je al wat meer?' Ik glimlach even en kijk om me heen. ik kreeg de kriebels van het ziekenhuis, maar als ze je beter konden maken was dat alleen maar mooi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry! Vriendin was er op de camping en was vaak weg met haar, Steven en Robert aan het lopen :3 Hele dag bijna nmlk. xd Ben nu thuis en heb zijn nummer haha hij eindigd ieder berichtje met Xxx.
    Hoe lief is dat!]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha leeeuk!, Laat me raden, elke keer hand in hand gelopen:p]

    [Jup! en bijna kissed :3 Ik ga even douchen hihi]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oke leeuk, waarom niet helemaal?:O, flauw hoor, nee maar douchze]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:20 ]

    [Nou we werden gestoord door zijn broer en Shirley -,-' omg weetje hoe een lief berichtje ik kreeg. Ik schreef zo mijn msn naar hem en toen zei hij;

    Als ik thuis ben zal ik 'm meteen toevoegen. :d morge moete we eerst nog langs een vliegtuigmuseum dus wordt wel rond etensrijd.. Ik mis je. xxx]

    [Echt vet lief hé! Ik ga reactie schrijven btw :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik glimlach naar Isabelle en Austin, die meld dat hij er weer is. Dan kijk ik naar Ian. "Ik weet niet meer.. En tja... Het kwam ineens." zucht ik en kruip weer tegen Drew aan. Ik wil hier zo snel mogelijk weg. Ik had net op mijn lip moeten bijten toen hij met zijn vinger over de hechtingen ging. het deed best pijn namelijk. Ik kijk naar Ian en glimlach weer even. Dat te bedenken hoe we elkaar eerst niet mochten en nu hoe bezorgd hij is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Aawh, vet lief en das echt klote dan als je gestoord wordt,
    Ik kan niet echt reageren dus moet wachten op Ian of Isabella:P]