• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    [Okee, tot zo dan :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry mensen, i'm off to bed. Truste]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (me2, morgrn weer school:/, bye x)

    [trusten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik staar naar Danny en Drew. 'Iemand koffie?' Ik loop al naar de deur en probeer zo weinig mogelijk herinneringen op te houden. Toch vliegen er een paar gedachtes door me heen, maar ik dwing mezel er niet aan te denken. Ik weet wel dat ik heel even het ziekenhuis uit moet. Ik kijk de andere vragend aan. 'Nee dank je,' antwoord Ian en kijkt weer bezorgd naar Danny. Ik knik en kijk Austin, Jayson en Drew aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben er even, ben net thuis van school maar moet zo weer trainen en vanv. ook]

    Austin
    'Ja ik wil wel'zeg ik tegen Isabella en glimlach even naar haar. Daarna richt ik mijn blik weer op Danny en Drew. Hij meld net op dat moment dat die geen koffie hoeft. Ik laat mijn blik even de kamer doorglijden en stop bij Isabella. 'Moet ik ander meelopen?'
    [Eten, trainen daarna tusendoor ff reactie maybe en dan weer trainen dus kan zijn dat ik pas rond 9 uur of iets later reageer]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 17:05 ]

    Danny

    Ik kijk naar Drew en glimlach. Het is lekker verkoelend. Ik sluit mijn ogen. "Ik hoef niks." zeg ik dan en zucht even. Het is nog altijd erg warm. Ik open mijn ogen en kijk om me heen, ik pak het rode knopje en druk erop. Niet veel later komt er een zuster binnen wandelen. "Kan ik iets voor je doen?" vraagt ze dan. Ik knik. "Ik heb het bloedheet." zeg ik, ze knikt en loopt weg. Niet veel later komt ze met een tempereatuur meter terug. Ze neemt mijn temperatuur op. "Negenendertig twee, het is gedaald." zegt ze met een glimlachje.
    "Wanneer mag ik weg?" vraag ik dan en ze kijkt me uit. "Als het goed gaat mag je morgenavond weg." zegt ze dan en ik kijk naar mijn vrienden met een brede glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik haal mijn schouders op. 'Wat je zelf wilt. Maar het hoeft niet. Blijf maar bij Dan. Hij heeft je hulp nu nodig.' Ik kijk naar Danny en glimlach naar hem. Dan loop ik de kamer uit naar beneden. Ik loop gelij naad buiten en ga op een bankje zitten. De Frisse lucht is aangenaam. Ik sluit mijn ogen en geniet van de buitenlucht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grijns breed. 'Yes'zeg ik en glimlach naar Danny. Ik geef hem even een knuffel en een kus op zijn wang. 'Hoef ik toch geen deo meer voor je mee te nemen voor die geur'zeg ik lachend en kijk hem aan.

    Danny

    Ik glimlach naar Drew en pak zijn hand vast. "En hoe zit het met dat virus dan?" vraag ik.
    "Je hebt wat koorts en moet koel blijven. Er is geen gevaar als het onder de veertig graden blijft." ik knik en kijk naar Drew. Isabella blijft wel lang weg.
    "Waar is Isa?" vraag ik en kijk Austin aan. De bezorgde blik van Ian valt me op en ik verplaats mijn blik naar Ian. "Ey, het komt goed hoor." glimlach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik knik en glimlach. 'Ja, het komt goed.' nu wel hoop ik, denk ik erachteraan. ik schud die gedachte van me af en kijk Danny en Drew aan. 'Je mag morgen al naar buis en dat is geweldig. Dan kan je bij de herdenking zijn.' ik grijns en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk even naar Danny die wat vroeg.'Ze ging koffie halen, maar ze is nu wel lang weg'zeg ik en bijt even op me lip. 'Ik ga der wel even zoeken'zeg ik en sta op. 'Trouwens fijn dat je morgen weer naar huis mag'zeg ik en geef hem een korte knuffel. Ik loop de kamer uit en kijk een beetje om me heen. Vsnuit het ram kan ik net Isabella op een bankje zien zitten en loop naar beneden. Ik loop naar buiten en zie haar op het bankje zitten. 'Heey, ik ging even kijken waar je bleef'zeg ik met een glimlach en ga naast haar oop het bankje zitten.

    [Kan niet meer reageren, trainen. Rond 9 uur weer]

    [Ik ga eten :3 En als ik terug kom hoop ik dat Steven me op MSN heeft toegevoegd xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.