• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    [Ze is off :(
    Ik mis Steven echt vet erg D: Nou! waarom moest ik vandaag nou naar huis. Wheeeeeh... Ik mis hem ik mis hem! and I wanna kiss him. Alleen hij drinkt wel veel bier... Maar dat hinderd niet :3 Omg ik trakteerde op ijs en toen kozen Steven en ik dezelfde :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nu niet meer:)
    Ga binnenkort een keer met hem afspreken^^, kan je hem gelijk kussen xD]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 21:59 ]

    [Hee, sorry was even met vriendinnen en vrienden]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is goed. Kun je meteenr eageren??? :3
    En haha. Rijden er treinen in en om Friesland dan? Dat vroeg ik hem ook nmlk haha. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'En waarom komen ze niet met meer informatie?' Ik plof neer op een stoel en kijk Danny aan. 'Hoi Drew,' mompel ik en kijk dan weer naar Isabella en Austin. Tenslotte richt ik me weer op Danny en zak onderuit. 'Ook geen idee hoe lang je hier moet blijven?' Ik kijk uit het raam en slaak een diepe zucht.

    Isabella

    Ik kijk naar Danny en voel me misselijk. Ik haat het ziekenhuis zo erg. Ik loop naar het raam en zet die open. Ik haal diep adem en sluit even mijn ogen. Een koel briesje gaat gelijk door de kamer. 'Vind je goed als ik het raam openlaat,' vraag ik Danny en de andere. Ik kijk ze even een voor een aan. Ian haalt zijn schouders op en zegt dat het hem niks uitmaakt. Ik blijf naast het raam staan en kijk de andere aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ja lijkt me wel toch, ligt wel aan welk deel die woont xd,)

    [In heeg xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (tjaaa, dat ken ik echt... Xd, maar er zullen vast wel treinen rijden toch)

    [Ik weet niet, ik ga kijken haha.]

    Danny

    Ik kijk Ian even aan en haal mijn schouders op.
    "Ik heb echt geen flauw idee." zeg ik dan en kijk naar Isabella. "Ja, laat maar open, het is hier heet." zeg ik als ik de deken half van me afleg. Geen idee of dat mag maar ik zweet me kapot. Komt vast dor dat virus. Maar het zweet breekt me ook ineens uit. Ik veeg even met mijn hand over mijn voorhoofd die nogal warm is. Ik pak Drew zijn hand en leg die erop. "Ben ik warm?" vraag ik dan en kijk naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik laat mijn hand even op zijn voorhoofd liggen en knik dan. 'best wel ja' zeg ik en haal mijn hand er weer af. Ik zie dat hij ook heel erg zweet en ga rechtop. 'ik ga het bed wel even uit, dan heb je het nog wat minder warm' zeg ik en buig me even naar voor voor en.kort kusje. Daarna gooi ik mijn benen over de rand van het bed zodat ik zo op kan staan.

    Danny

    Ik glimlach naar Drew als hij aan het bed zit.
    "Zo mag je wel blijven zitten hoor." zeg ik en leg mijn hand op zijn arm. Ik duw de deken nog wat omlaag. Man het is echt warm! Ik druk op een knopje zodat het bed iets omhoog komt. "Oh, man..." ik wapper met mijn handen. Niet normaal dit. Ik sluit mijn ogen even en buig mijn hoofd voorover. Ik heb het benauwd.. Ik adem moeilijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Sorry zit even in een drama moment-__- nou ja, gewoon klote moment]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Awn wat is er?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'moet ik anders even de dokter roepen?' vraag ik licht bezorgt en kijk hem aan. Ik dnk even na en sta dan op. Ik loop naar het kleine kraampjr in de kamer en maak dan een doekje nat. Ik vouw het dubbel en loop terug naar Danny. Ik ga met het natte doekje over zijn voorhoofd en kijk hem aaan. 'al wat beter?' vraag ik en ga ondertusssen weer op de rand van het bed zitten.

    [Vertel zo, eerst even douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne