• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    Isabella

    Ik glimlach en kijk hen aan. 'Ik heb problemen met opstaan.' Ik trek een pruillipje, pak zijn hand en trek hem boven op me. Ik sla mijn armen om zijn nek en kijk hem grijnzend aan. 'Dus blijf je bij me?' Ik glimlach en kijk hem smekend aan. Zijn gewich op me is niet heel fijn, maar hij moet bij me blijven voor gezelschap. Opstaan ging me namelijk niet lukken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik mijk haar lachend aan en sla mijn handen om haar middel. In een simpele beweging draai ik ons om zodat ik onder lig. Ik kijk haar glimlachend aan en knik. 'even dan' zeg ik lachend en geef haar een kusje.

    Isabella

    Ik kijk hem lached aan en druk een kus op zijn lippen. 'Da moet ik er maar voor zorgen dat ie nooit meer wegwilt...' Ik grijns em druk mijn lippen op de Zijne. Met mijn tong strijk ik over zijn onderlip en laat onze tongen dan met elkaar een gepassioneerd spel spelen. Na de zoen kijk ik Austin glimlachend aan. Ik laat mijn handen op zijn borstkas rusten en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik grijns even en geef der nog een kus. 'ik wil bijna niet meer weg, misschien moet je nog een pging doen' stel ik grijnzend voor en kijk haar met een onschuldige blik aan.

    Isabella

    Ik glimlach. 'Misschein moet ik dat doen ja.' Ik grijns en geef hem nog een kusje op zijn lippen. Ik glijd af naar zijn nek en laat mijn handen onder zijn shirt glijden. Ik maak figuurtjes op zijn buik en druk mijn lippen weer op de zijne. Ik glimlach tegen zijn lippen en zoen hem vurig. Ik bijt speels op zijn lip. Dan kijk ik hem aan. 'Zo goed?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [*Zucht* Mag ik laatste Andrew stukje? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    quin98 schreef:
    Andrew
    ik glimlach naar Danny en kijk net zo verliefd terug. 'tuurlijk ben ik er altijd voor je, ik hou van je. Ik zou alles voor je doen' zeg ik met een glimlach. 'en jij bent er ook altijd voor mij' zeg ik en buig me dan naar voren om een teder kusje op zijn lippen te drukken. Daarna kijk ik hem weer verlieft aan, ik hou echt zoveel van hem dat is echt niet normaal. Ik zou hem echt nooit kwijt willen raken. Hij is gewoon perfect voor mij.

    (reageer later weer)

    Danny

    Ik glimlach naar Drew en kijk dan om me heen.
    "Zullen we zo terug gaan? Volgens mij heb je een bepaalde tijd dat je uit het ziekenhuis mag blijven." zeg ik en glimlach dan even naar hem.
    Ik wil zo graag lopen, straks kan dat hoop ik wel. Als ze me maar geen rolstoel mee gaan geven. Dan word ik echt geirriteerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Hmm'zeg ik lachend en knik dan. 'Vooruit'zeg ik lachend en geef haar een kus. Ik laat mijn hoofd daarna rustig op het kussen liggen en kijk haar aan.
    Drew
    'Ja we gaan zo terug'zeg ik en sta op. Ik duw hem een keer en lach dan. Ik begin hard te rennen en stop na een tijdje. 'Je wou rennen toch'lach ik en aai hem even door zijn haar. 'In een rolstoel zitten kan ook leuk zijn, en je wordt de hele tijd geduwd'zeg ik tegen hem met een knipoog. 'En er zijn natuurlijk mensen die medelijden met je hebben'terwijl ik dat zeg loop ik naar voor en grijns. 'Soms best handig hoor'grijns ik en kijk hem aan. 'Ik vindt het ook zielig voor je, en als ik dat dan heel erg zielig vindt, moet ik je proberen wat blijer te maken hé'grijns ik en buig me naar voor om vervolgens mijn lippen op de zijne te drukken. Ik grijns even tegen zijn lippen aan en bijt dan speels in zijn lip.

    Isabella

    Ik glimlach bij en kruip tegen Austin aan. Ik snuif zijn geur op en trek de dekens tot mijn middel. Ik laat mijn hand over Austin zijn borstkas glijden en teken figuurtjes. ik glimlach even en bijt op mijn lip. Dan kijk ik naar Austin zijn gezicht en strijk met mijn vingertoppen langs zijn kaaklijn. Ik grijns even en druk een kus op zijn wang. Dan ga ik rustig liggen, maar laat mijn vinger wel figuurtjes maken op zijn borstkas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk even naar Isabella en glimlach. Mijn hand speelt voorzichtig met de loken van haar haar terwijl ik rustig blijf liggen. Mijn andere hand ligt om haar heen en blijft daar rustig liggen. Ik druk even een kusje op Isabella's kruin en laat mijn hoofd dan weer liggen.

    Isabella

    Ik glimlach en laat hem zijn gang gaan met mijn haar. Ik sluit mijn ogen even. 'Kunnen we niet de hele dag zo blijven liggen?' Ik grinnik en open mijn ogen weer. Ik hoor mijn mobiel afgaan, maar daar heb ik echt even geen zin in. Ik blijf rustig liggen en maak nog steeds figuurtjes op Austin zijn borstkas. Zo had ik al helemaal geen zin meer om op te staan. Ik grinnik even en sluit mijn ogen weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Nee want we moeten allemaal dingen regelen voor vanavond'zeg ik grijnzend en geef haar een kus. 'Je mobiel gaat hé'zeg ik en kijk haar aan.

    Isabella

    'Mmmm,' mompel ik. 'Ja, dat moeten we allemaal regelen,' zeg ik en zucht diep. 'Nouhou,' jammer ik. Ik lach even. 'Ik weet dat mijn mobiel afgaat, maar ik heb geen zin om op te nemen.' Ik lach even en kijk Austin aan. Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Hoe laat is het?' Ik ben te lui om zelf te kijken. Iets dat best wel erg is eigenlijk... Ik ga half van Austin af om mijn mobiel te bellen. Ik zie dat mijn psycholoog belt. Is ze gek ofzo? Weet ze niet dat ik vakantie heb? Ze weet het wel, ze wil me alleen testen. Ik klik haar weg en kijk naar het klokje. Half 11. Ik zucht en ga weer lekker liggen. 'Ik ga me zo klaarmaken, goed?'

    TOPIC 26

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:04 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne