• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Luke
    Ik schiet in de lach en kijk op de wekker of hij een grapje maakt.
    "holy shit, naja beter" daarna kaijk ik hem grijnzend " good job"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Niets te danken, Kurt. Daar zijn beste vrienden voor en ik hou ziels veel van je' zeg ik verdrietig en gemeend. Ik plaats een kusjes op zijn wang en luisterde verder naar hem. 'Rustig Kurt. Daar vinden we een oplossing voor' zeg ik rustig en wreef over zijn rug. Ik hoorde iemand kloppen op de deur en zag Finn staan en hij wenkte naar me. 'Ik kom zo terug, Kurt. Ik laat je niet alleen' zeg ik en geef hem nog een kus op zijn voorhoofd. Ik ga uit bed en zie Emily in zijn armen liggen. Teder keek ik er naar en haalde Emily uit Finn's armen en hou haar dicht tegen me aan. Ze keek met betraande oogjes me aan en ik streelde liefdevol haar wangetje. 'Je bent een grote meid' zeg ik teder en ze glimlachte zwakjes. Ik keek weer naar Finn en keek hem bezorgd aan, waarnaar ik een kus op zijn lippen drukte. 'Kurt, is helemaal overstuur' zeg ik zachtjes, zodat Finn het alleen hoort. 'Het komt erop neer, dat Blaine weer is vreemdgegaan en dat hij dingen tegen Kurt heeft gezegd. Gemene dingen, zoals dat hij niets is en kraakte Kurt helemaal af. Hij zei ook dat hij toch gemakkelijk achter Kurt's rug om kon vreemdgaan omdat Kurt toch dom en naïef is. Zulke dingen zei Blaine tegen Kurt' legde ik aan Finn uit en het laatste wat ik zei, kwam er moeilijk uit. 'Blaine is weer vreemdgegaan met Jayden' zeg ik en kijk Finn onzeker aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    'Weet ik toch,' zei ik een tikje arrogant, ik was op dit moment nog voller van mezelf dan ik ooit was. 'Ik zei toch, dat ik altijd mijn zin krijg.' zei ik waarna ik bij hem neerplofte op bed. 'Het was niet zo moeilijk om Blaine in bed te krijgen.' grijnsde ik een beetje ongemakkelijk. Ik was toch anders gaan kijken naar Luke nadat we seks hadden.

    Kurt Hummel

    Ik knikte en verstopte mijn gezicht in de dekens, zodat mijn snikken gesmoord werd. Ik kreeg er weinig zuurstof door, maar dat was het laatste waar ik me nu druk om maakte. Ik wist niet meer wat ik moest doen, ik zou hem nooit meer willen zien, dat was te pijnlijk. Maar het was sowieso vreselijk pijnlijk, ik was al onzeker over alles en doodsbang om Blaine te verliezen. Nu is alles gewoon uitgekomen.

    Finn Hudson

    'Wat?!' bracht ik verontwaardigd en fluisterend uit, dit kon niet. Dit zou Blaine nooit doen, zo was Blaine niet en zo kende ik hem niet. Ik voelde me boos worden op hem, waarom deed hij dit zichzelf en Kurt nou weer aan? En dan helemaal met die vieze vuile klootzak van een Jayden. Blaine, had Kurt nu echt helemaal gebroken, waarom deed hij dit? 'Lieverd, ik ga denk ik maar even verhaal halen bij Blaine.' zei ik boos waarna ik een kus op haar lippen drukte. Met die woorden draaide ik me om en liep ik naar mijn auto. Ik was echt pissig, ik snapte niet dat Blaine alles weggooide voor zo'n klootzak als Jayden. Ik rukte mijn autodeur open en ging zitten en reed vervolgens naar Blaines huis en parkeerde mijn auto voor zijn huis en liep naar de voordeur en belde aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    IK grinnik "dus je hebt hem in bed gekregen" ik grinnik even.
    Toch voel ik een steek van jaloezi trekt door me heen.

    Rachel
    Ik werd wakker en rekte me even uit. Ik had niet lang geslapen maar het had wel een beetje geholpen. VOor de grap gaf ik een gil om te kijken hoe hij reageerde, want ik moest gillen als ik iets wou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga bye] tot later miss. als ik me klaar maak vor t feest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Jep,' zei ik trots en voldaan. 'Met één buisje GHB maar.' mompelde ik waarna ik tegen de stang van het bed leunde en hem glimlachend aankeek.

    Logan Hudson

    Ik was net klaar met douchen toen ik opeens iemand hoorde gillen, ik kleedde me snel om en liep naar de slaapkamer. 'Wat is er?' vroeg ik geschrokken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oke' zeg ik tegen Finn en zie hem weglopen. Ik kijk naar Emily die nu pruilend kijkt. 'Rustig maar schatje, papa komt dalijk weer terug' zeg ik teder en lief en deed de deur dicht en draai me naar Kurt om. Ik zie dat Kurt de dekens over zijn hoofd heeft getrokken en ik zuchtte zachtjes. 'Emily, we gaan ome Kurt even blij maken' zeg ik zwak glimlachend tegen haar en loop met haar naar het bed. 'Kurt, Kijk eens wie ik bij me heb' zeg ik en kroop samen met Emily tegen hem aan en deed de dekens weg over zijn hoofd en liet Emily zien. Hopend dat hij een beetje glimlachte om Emily.

    Blaine Anderson:

    Ik wist niet hoelang ik daar zat, maar huilen deed ik niet meer. Ik staarde doelloos voor me uit op de grond en mijn hart lag echt aan stukken. Ik pakte de ring van Kurt en deed het in mijn broekzak. Ik kon niet meer huilen, mijn tranen waren op. Ik zelf was leeg, maar ik voelde me zo misselijk en alles draaide om me heen. Ik kruipte vermoeid naar mijn shirt en deed het aan. Opeens hoord ik de deurbel en ik kreunde van de hoofdpijn. Ik zweer het je als dat Jayden is, ik sla hem verrot. Vermoeid en draaierig strompelde ik naar de deur en deed de deur open. Ik zag Finn staan en zijn gezicht verraade dat hij het wist en dat hij boos was. 'Finn, ik weet het echt niet wat er is gebeurd' zeg ik gebroken en wil wat zeggen, maar een erge misselijkheid kwam naar boven en ik rende naar de wc en ging overgeven.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:29 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik keek ineens recht naar Emily en kreeg iets van een glimlach op mijn gezicht. Ik veegde mijn tranen van mijn gezicht en pakte Emily voorzichtig beet. 'Dag schatje,' zei ik met een schorre stem. Emily kirde naar me en pakte met haar handje en lokje haar vast die in mijn gezicht gevallen was. Gelukkig trok ze er niet aan en speelde ze er een beetje mee wat mij weer een beetje liet glimlachen. Het leek even alsof Emily de pijn voor eventjes verdoofde. Ik keek weer even naar Bella en pakte haar hand vast. 'Dank je voor alles, Bella.' zei ik schor tegen haar. Ik kwam laat in de avond nog bij haar aan en toch had ze me zo lief ontvangen. Ik dacht eerder dat ik er alleen voor stond, maar dat was niet waar. Ik had altijd nog mijn beste vriendin, Bella en natuurlijk mijn familie. Ik probeerde zo min mogelijk aan Blaine te denken.

    Finn Hudson

    Ik wilde net uitrazen in een preek totdat Blaine wat zei, ik wilde daarna weer iets zeggen totdat Blaine ineens wegrende om over te geven. Wacht, nu snapte ik iets even niet. Blaine heeft iets gedaan wat niks voor hem was, alsof het een heel ander persoon was en hij zei zelf dat hij niet wist wat er was gebeurt en moest overgeven. 'Hoezo weet je niet wat er is gebeurt?' vroeg ik een beetje bozig aan hem. Toen hij klaar was hielp ik hem overeind, aangezien hij er niet goed uit zag. 'Je hebt zelf alles gezegd en gedaan, daar was je toch zelf bij?' vroeg ik bozig, waarna ik even nadacht. 'Of heb je iets teveel gedronken?' vroeg ik, dan nog zou er veel voor Blaine nodig zijn om dit te doen. 'Ik snap het niet, Blaine. Wat is er in godsnaam gebeurt.' zei ik niet-begrijpend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Topic 45


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ach, schatje' zeg ik meelevend tegen Kurt en druk weer een kusje op zijn voorhoofd en ook op Emily's wangetje. 'Kurt, ik doe dit met veel plezier, je bent mijn beste vriend. Ik ben er altijd voor je, vergeet dat niet. Ik hou van je' zeg ik gemeend en liefdevol. Ik nestel tegen Kurt aan en Emily leg ik boven op mijn borst, zodat ze nog steeds met Kurt's haar kon spelen. 'Het komt allemaal goed' zeg ik geruststellend en lief. Ik kijk toe hoe Emily speelde en kijk weer naar Kurt. 'Het beste is gewoon om nu te gaan slapen, Kurt. Het was een lange dag voor je' zeg ik bezorgd en leg de deken goed om Kurt heen en om mij en Emily.

    Blaine Anderson:

    'Ik weet het ook niet' zeg ik en ging weer over de wc pot hangen om over te geven. 'Het enigste wat ik weet is, dat ik in mijn kamer was met Jayden en Kurt. En dat ik geen shirt aan had en Jayden niet en Kurt keek me gebroken aan' vertel ik aan Finn en weer een lading kwam er aan. Vervolgens ging ik uitgeput en misselijk zitten op de grond. 'En toen kwamen er vlagen van beelden voor mijn ogen en weet ik nu pas wat ik allemaal heb gedaan en heb gezegd' verzuchtte ik en voelde me duizelig. 'Ik heb niet gedronken, ik heb alleen maar met Kurt koffie gedronken en na mijn koffie werd ik blijkbaar raar' vertel ik en probeer op te staan. Toen ik opstond kwam ik een waas van duizeligheid en wankel wat. 'Finn, i-ik' zeg ik maar mijn stem stierf weg, vanwege dat ik flauw viel en alles werd zwart.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ik hou ook van jou,' zei ik zuchtend en keek net als haar even naar Emily die tevreden aan het spelen was met mijn haar. Ik knikte, maar betwijfelde of ik in slaap zou vallen. Ik voelde me helemaal opgelaten door alles wat de dag met zich meebracht. Ik sloot wel mijn ogen om tenminste een poging te doen. Raar genoeg voelde ik me toch langzaam wegzakken en belandde ik in een onrustige en lichte slaap.

    Finn Hudson

    Ik luisterde naar wat hij zei en kon er ook geen logica meer uithalen. Blaine stond op en wankelde wat, vervolgens wilde hij nog iets zeggen maar viel hij neer op de grond. 'Blaine?' vroeg ik waarna ik naar hem toe snelde en bij hem neerknielde. Ik tikte hem tegen zijn wang in de hoop dat hij reageerde, maar dat gebeurde niet. 'Blaine!' riep ik nu. Ik haalde snel mijn mobiel tevoorschijn om een ambulance te bellen. Snel draaide ik het alarmnummer en legde ik de situatie uit, de man aan de telefoon zei dat ze meteen een ambulance zouden sturen en ik hing op. Voor nu moest ik ervoor zorgen dat er niks gebeurde met Blaine. Oké, denk na Finn, je hebt ooit wel eens een EHBO cursus gehad. Ik legde Blaine in de stabiele zijligging, zodat hij in ieder geval niet kon stikken als hij weer moest overgeven en wachtte ongeduldig op de ambulance. Ineens kwam het in me op om Bella te bellen. Nog steeds geschrokken van alles toetste ik haar nummer in en hoorde de telefoon over gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zag dat Kurt in slaap viel en streelde zachtjes zijn wang. Even was het doodsstil en Emily speelde nu met mijn haar en keek met haar oogjes naar mij. Ik streelde lief haar wangetje. Ik schrok door mijn mobiel, aangezien iemand mij ging bellen en doordat ik schrok, huilde Emily. 'Ooh lieverd. Rustig maar' zeg ik geruststellend en keek naar Kurt, hopend dat hij niet wakker wordt. Ik pak mijn mobiel van mijn nachtkastje en zodner te kijken wie het is nam ik op. 'Hallo met Bella' zeg ik vragend en wachtte geduldig op een antwoord.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Bella!' zei ik op een beetje op een geschrokken toon, op dat moment was de ambulance gearriveerd en legden ze Blaine op een brancard. 'Blaine is bewusteloos, ik snap zelf ook niet wat er is want hij viel zomaar ineens flauw.' probeerde ik rustig te vertellen. Godver, nu moest en zou ik weten wat hier aan de hand is. Ik hield een broeder aan en vroeg of ik mee mocht naar het ziekenhuis. Hij knikte, maar vertelde wel dat we naar een ander ziekenhuis gingen vanwege een brandmelding in de andere. Nu snapte ik dus waarom Rachel, Emily bij mij kwam brengen, maar veel tijd om daar over na te denken had ik niet. 'Ik ga zo naar het ziekenhuis, het is iets verder dan de andere maar ook in Lima.' zei ik tegen Bella.

    Kurt Hummel

    Een beetje versuft opende ik mijn ogen en keek ik naar Bella, die aan de telefoon was en Emily probeerde te sussen. Ik zei maar niets en luisterde aandachtig naar het gesprek en streek mijn warrige haren uit mijn gezichtsveld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Wat!' zeg ik geschrokken. 'Hoe bedoel je, Blaine is bewusteloos' zeg ik niet-begrijpend en knik op Finn's zijn woorden en maakte een 'hmp' geluidje dat ik begrijp. Intussen probeerde ik Emily stil te krijgen door over haar rugje te wrijven, wat half lukt en kijk me pruilend aan. Ik zie dat Kurt wakker is en luisterde naar Finn. 'Oke, is goed. Moet ik en Kurt komen?' vraag ik bezorgd en hoopte het wel. Want heel eerlijk nu snap ik er ook niets meer van. Waarom deed Blaine dit, het was niets voor hem en waarom was hij flauwgevallen? Hij was ook mijn beste vriend en zo was hij helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 19:43 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    (BOEM!)



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    One Who Travels A Higher Path.