• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Styx schreef:
    (...)
    [Ik ben vandaag lekker om kwart over 11 uit :P]


    [ik heb lekker nog een week vakantie :P]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {ben er weerrr}


    Do what people say you can't.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [ik heb lekker nog een week vakantie :P]

    [Ik ben iedere woensdag om kwart over elf uit:P]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {nouuu ik ben iedere woensdag pas om half 1 uit =( maar vrijdag ook =)}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    {nouuu ik ben iedere woensdag pas om half 1 uit =( maar vrijdag ook =)}

    [Ik pas om tien voor half vier]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik meld me (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {nu alleen xMHoran nog,}


    Do what people say you can't.

    (Ben der , ben echt bekaf ;( hardlopen , 2u langs het strand en sommige duinen -___- ik ben deze week 15.15 uit en volgende week kamp... Dan kan ik niet rpg en;( )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {aaawwhh, maar wel leuk dat je op kamp gaat =),}

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:09 ]


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik zie dat Liam bijna tranen in zijn ogen heeft , nou - ikzelf ook bijna. We stappen het vliegtuig in. Wat ik zelf wou. Om twee redenen - ik werd misselijk door al dat geren en we waren met 3 non-vampiers , dus rennen kan ook moeilijk. Met een zucht laat ik me op de stoel vallen. Ik zat in het midden. Links van me Niall en rechts van me Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Ik ga jullie missen. Vooral jullie, Jasper en Niall.' 'Alexa? Gaat alles?' Jane staat in de deuropening. 'Ja, het gaat wel.' 'Hé, je gaat het leuk hebben hier. It will be fun.'

    [Oké, weirdoish stukje]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Jongens ik weet echt niet hoe lang ik dit nog voel hou hoor' mompel ik en een diepe zucht verlaat mijn mond. Het is teveel om te verwerken en iedere keer komt er weer genoeg bij.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haha ;P Ik heb nog een paar vriendinnen nodig voor de jongens - dan kan ik pas beginnen met de RPG , en misschien nog een Caroline Flack XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaymina Garté
    Ik zucht weer en kijk door het vliegtuig. Jasper en Emmett achter ons. ''O wee als je durft die mensen leeg te zuigen'', mompel ik tegen ze. Ik had mijn pistool niet bij me. Hopelijk dat de ouders van Liam niet té bezorgd over ons zijn en mijn pistool niet vinden tijdens een grote schoonmaak.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Oké.' Jane komt naast me zitten. 'Je mist ze, of niet?' 'Ja, heel erg.' 'Kom, wij zijn nu je familie. Geloof me, het went snel.' 'Bedankt Jane.' Ik geef haar een knuffel. 'En nu, kom mee. We hebben eten en Aro gaat daarna je plicht uitleggen.' Ik loop met Jane mee en zie dat er een grote groep mensen staat. 'Goed werk Heidi.' 'Feestmaal.' Nog voor de mensen kunnen reageren worden ze al doodgebeten door de Volturi. 'Wil jij niks?' 'Ik kan het proberen.' Ik loop naar een knappe tiener en bijt in zijn nek. Het bloed stroomt naar binnen en het smaakt goed. Beter dan de herten. Ik zie dat er nog iemand staat, een meisje. Ik bijt haar ook dood en laat daarna de lijken liggen. 'Smaakte het?' 'Ja, heel erg.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen