• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Samen met die andere loop ik naar Liam. 'Hey' zeg ik en probeer te glimlachen. Iets wat totaal mislukt. Ondertussen blijf in mijn hoofd rondspoken wat er allemaal nog gaat gebeuren en wat er eigenlijk allemaal precies is gebeurd. Het is gewoon weg te veel in een te korte tijd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    'Nog een beetje geslapen?' vraag ik aan Niall. Aan zijn gezicht te zien, is er iets aan de hand. Normaal is hij altijd vrolijk en aan het lachen. 'Je weet toch dat als er iets is je het me kan zeggen?' Eigenlijk weet ik best wat er is, maar misschien is het beter om te vragen.


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'Nee, eigenlijk niet echt' beantwoord ik de vraag van Liam. Kon dat op dit moment maar aangezien slapen eigenlijk niet verkeerd klinkt. 'Ik weet het en daar ben ik je ook dankbaar voor. Maar zelf weet ik al niet meer wat ik moet zeggen of doen op dit moment'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    'Ik snap wat je bedoelt. Ik heb precies het zelfde.' Ik zucht. Waarom had ik nou geen normaal leven? Waarom was ik geen normale tiener die nu aan het studeren was? Of anders nog dat ik samen met de jongen kon touren of zoiets. Ik ga ze binnenkort denk ik wel een keer bellen of whatsappen.


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'Het is gewoon teveel voor ons allemaal en dat ook nog eens in een te korte tijd.' Ik kijk even rond en mijn blik blijft hangen bij een groep meiden. Hoe weten ze toch altijd waar we zijn? 'Hmm, Liam ik denk dat als we niet herkend willen worden toch moeten doorlopen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik rol met mijn ogen. Hoe weten die tieners waar we zijn?! Ze zijn gewoon stalkers. "Bitches", mompel ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Sommige gaan echt gewoon te ver' mompel ik en wend mijn blik weer van de groep af. 'Maar moet toegeven dat het soms wel beter is dan sommige haters. Dat is ook niet leuk als je die tegenkomt. Die weten ook niet van ophouden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik trek een pruillip. "Nou , dan kan ik ze lekker verrot schelden? Dat is tenminste beter. En als ik dat bij hun" ik wenk even naar de groep. "Doe , dan heb ik een probleem.. Zeker nu ik Liam's vriendin ben", mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Dan is het nog niet handig om ze uit te schelden aangezien dat dan ook niet goed gaat. Problemen ontstaan toch wel en inderdaad nu je de vriendin van Liam bent.' Mijn blik gaat rond en blijft hangen bij een winkel. 'Ben zo terug'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik was een tijdje stil aan het vooruit staren maar zeg nu wel weer wat. 'Die fans blijven maar achter ons aan gaan, wat moeten we doen? Paul en nog andere bodyguards zijn hier ook niet.' Ik zucht. 'Jay, zullen wij ook maar naar Niall gaan? Anders staan we hier ook maar zo.'

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 16:42 ]


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Mijn blik gaat de winkel rond waarna ik mijn telefoon pak en Liam een sms stuur. Liam wat je ook doet kom niet hier naartoe aangezien er blijkbaar meer fans rondlopen. Zuchtend stop ik mijn telefoon weer weg. Hoe vinden ze ons toch altijd? Mijn vraag word duidelijk als mijn blik op een krant van even geleden valt. 'Geen wonder dat ze ons altijd vinden' mompel ik. Blijkbaar iets te hard aangezien een meisje voor me zich omdraait en me met grote ogen aankijkt. Haar shirt zegt genoeg. We zijn ontdekt..nou eigenlijk alleen ik.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ravenne Morrow Black
    Ik loop een klein straatje uit. Opeens scheurt er een auto door de bocht en kan niet meer stoppen. Hij knalt tegen me aan. Ik knal met mijn hoofd tegen de straat en voel het bloed uit mijn hoofd stromen. 'Oh god!' hoorde ik voordat het zwart werd.

    [Ik denk dat ik haar dood laat gaan :S]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    Ik wil al bijna erheen lopen als ik een sms van Niall krijg. Dat hier heel veel fans liepen wist ik, al wist ik niet hoe ze wisten dat wij hier waren maar ja. Goed dat je het zegt, Liep namelijk al jou kant op. Als je mij zoekt, ik ben 2 winkels verderop. Ik trek aan de capuchon van mijn vest en loop naar de winkel die ik bedoelde. Er waren redelijk dezelfde winkels. Ik loop naar de bladen. Op één van de roddelbladen zie ik 'Harry Styles' staan. Ik pak hem en zie dat er staat dat hij een nieuwe vriendin heeft. Zozo Hazza. Ik loop naar de kassa's en reken af. Ik lees het later wel.


    Do what people say you can't.

    {waarom wil je haar dan dood?}


    Do what people say you can't.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer