• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet gaan. Bye (doeg)]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {sorrryy moet alweer gaan =$}


    Do what people say you can't.

    April
    ik prik in zijn buik. 'I love you more.' zeg ik terwijl ik mijn tong uitsteek. Ik druk mijn lippen kort op die van Harry, maar ik zie verlangen in zijn ogen. En ik weet dat hij dat ook ziet bij mij. Ik leg mijn handen in zijn nek, waarna ik mijn lippen op de zijne druk. Een warm gevoel giert door mijn lijf terwijl de kus steeds intiemer wordt. Ik ontwaak van de plotselinge gilletjes en ik wordt van Harry weggetrokken. Ik krijg een harde klap in mijn gezicht. De tranen stromen over mijn wangen. 'Harry Styles is mijn vriendje.' Sist degene die voor me staat.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 14:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Woehoe ,terug van school.. Spieren doen vreselijk pijnn...)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Aw zielige jij. Eergister trok de zoon van mijn mentor mijn stoel weg. Serieus, als ik minder zelfbeheersing had gehad konden ze mij met vier mensen van hem af halen. Of in ieder geval, dan had hij een klap gehad. Nu doet mijn rug pijn :(]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik rol met mijn ogen en ik kijk naar het raam waar Niall naast zit. Ik glimlach even naar hem en merk dat we gaan vliegen. Ik zucht en neem een kauwgompje in. Even sluit ik mijn ogen , dan herinner ik me iets. "Dus de trouwerij gaat niet door?", fluister ik tegen Jasper. Hij schudt van nee. "Jammer", mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    De bruiloft! Ik zou trouwen met Jasper. Proberen te ontsnappen voor die ene dag dan maar. 'Haal Alice Cullen!' zeg ik tegen Aro. Binnen een half uur stond Alice er. 'Alice!' 'Alexa! Je gaat dus niet...' 'Niet hier.' Ik neem haar mee naar mijn kamer. 'Jawel, juist wel. Jij moet het regelen. Datum ook. Ik zal voor die dag weggaan.' 'Jeej!' Ze knuffelt me. 'Je moet me beloven dat ik alles mag doen.' 'Natuurlijk.' 'Ik zal de Volturi nu vragen of je mee mag, Volterra in of naar Rome.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Ik heb wel een leuke klas^^ ik kan veel met ze lachen wat ik weinig met mijn oude kon doen (: dus ja... Ik kan ook makkelijk met jongens praten.. Veeel makkelijker dan met meisjes |: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ook. Helaas zijn de jongens die ik aardig vond uit de klas gegaan. De ene naar een niveau lager, de ander doet Gymnasium en moest in de andere klas]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Harry Styles

    Toen zag ik een meisje aan komen lopen. Ik begon al een beetje te mompelen maar April had het niet door. Toen was het te laat. Het meisje trok April van me weg en gaf haar een bitchclap. 'Harry Styles is mijn vriendje.' Ik keek geschokt toe hoe April begon te huilen. Het is dat ik geen meisjes sla want anders.. 'He! Je weet zelf dat, dat niet zo is en geloof me je maakt ook echt geen indruk op me als je mijn vriendin slaat. Je bent vast een Directioner, begrijp dan een ding heel goed: Dit is zo ongeveer waarom One Direction uit elkaar is gegaan. Jullie..' Ik wees naar het meisje en haar vriendengroepje. '..zijn te zielig voor woorden. Iedereen heeft celebrity crushes maar je draait wel heel er door als je hun prive-leven niet respecteert. En nee, jullie krijgen geen foto of handtekening. In ben heel erg teleurgesteld in jullie nu. Ik dacht dat fans anders waren.' Ik begon April te troosten.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Jaymina Garté
    Ik schatte dat het 6 uur in de ochtend is. En ik slaap nog steeds niet. Jasper en Emmett zitten iets op hun tv schermpje te doen. Ik besluit Alex maar te sms'en. Hey , en - hoe gaat het nu? En de bruiloft dan? X , Jay


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    De bruiloft gaat door. Alice regelt alles. Ik loop nu in Rome voor een jurk. Ik ontsnap voor die ene dag. Ik vertel de datum wel. xXx Alex stuur ik terug.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 20:50 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Neeeeee, dit mag nog niet doodlopen!!!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    April Josephs
    'He! Je weet zelf dat, dat niet zo is en geloof me je maakt ook echt geen indruk op me als je mijn vriendin slaat. Je bent vast een Directioner, begrijp dan een ding heel goed: Dit is zo ongeveer waarom One Direction uit elkaar is gegaan. Jullie zijn te zielig voor woorden. Iedereen heeft celebrity crushes maar je draait wel heel er door als je hun prive-leven niet respecteert. En nee, jullie krijgen geen foto of handtekening. In ben heel erg teleurgesteld in jullie nu. Ik dacht dat fans anders waren.' Harry hield een hele tirade, waarna hij me begon te troosten. Hij legde zijn arm om me heen, waarna ik tegen hem aan kroop. Ik moest me nu even beheersen. 'Ehm, Harry... Laten we maar afrekenen en terug gaan naar je appartement.' zei ik, waarna ik een boze blik kreeg van een van de meiden, zodat ik expres tegen meer tegen hem aankroop. Hij knikte. We liepen naar de kassa. Hij legde de film op de toonbank, ik betaalde en we namen de film mee. We liepen terug. Hij maakte de deur open, waarna we naar binnen liepen. Ik plofte op de bank en keek hem glimlachend aan. 'Lets watch a movie.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Zuchtend word ik wakker. Hoe lang had ik geslapen? 'Hoi.' glimlach ik naar Jay. 'Is er nog iets gebeurd?' vraag ik slaperig. 'Maak uw gordels vast, we gaan zo landen.' galmt er door het vliegtuig. Niet veel later zijn we geland. Ik pak mijn tas uit de handbagage bak en loop uit het vliegtuig. Ik wacht nog even tot ik Jay, Niall Emmett en Jasper zie aan komen lopen. 'Hey.'


    Do what people say you can't.