• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Utlapa (GreyWolfMoon) - William 50K | Zoete wraak, zoute tranen
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline 50K
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose 50K
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home 50K
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Cumberbitch (Nolanverse) - The Headquarters 50K
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Yule (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes 50K
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:47 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb het gehaald! 50K en nog maar enkele zinnen verwijderd van het einde van mijn boek!

    (En ik doe er een plaatje bij van de engagement ring van mijn hoofdpersoon, gewoon omdat het kan! ;D)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.







    Congratz! *O*
    Die ring is awesome, btw.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thaaaanks _O_!
    & Ja, dank je, vond ik ook. Het paste echt heel goed bij mijn hoofdpersoon (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 16:00 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gefeli!
    -De goede gifs ontwijken me even


    Ex astris, sciencia

    Geeft niet hoor, heb er al een hele hoop gezien ;D
    & Dankjewel natuurlijk!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Congrads! :3


    comfort in c h a o s

    Thanks ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ga jullie eventjes van jullie schrijven afhalen - waarvan ik zeker ben dat jullie allemaal geweldig goed bezig zijn - en jullie vragen om mijn trailer eventjes te bekijken en jullie mening te geven. Ik heb er echt ongewoon lang aan gewerkt - enkele uren tot één dag - en vind zelf dat het verhaal er wel uit te halen valt, maar ik ben natuurlijk de schrijver en kan die zelfs uit slechtste trailer halen, aangezien ik het verhaal door en door ken. Zo dus, kunnen jullie het verhaal eruit halen? (Uitleg over verhaal onder de video.) Eventuele link



    Brielle is altijd al een balletdanseres in hart en nieren geweest en nu op haar zestiende is dat niet anders. Hier komt echter abrupt een einde aan wanneer ze een ongeval heeft en de dokters tijdens onderzoeken ontdekken dat ze een hersentumor heeft, meer bepaald een ponsglioom. Deze tumor nestelt zich meestal in een gevoelig deel van de hersenen. Deze keer is het niet anders. Ze vertellen haar dat ze nog maximum twee jaar te leven heeft.

    Haar kanker brengt haar niet enkel problemen en slechte dingen. In het ziekenhuis ontmoet ze Anthony, die de liefste jongen blijkt te zijn die ze ooit heeft ontmoet. Ze krijgen een relatie, hoewel ze diep in haar gedachten weet dat het onmogelijk is om de liefde staande te houden. Hoe harder ze vecht, hoe dieper ze geconfronteerd wordt met haar ziekte - die overal om haar heen lijkt te zijn en al haar nieuwe vrienden lijkt te hebben getroffen - en met de eindigheid van het leven. Maar wat doe je als je weet dat je leven in een vingerknip voorbij kan zijn? Dan vecht je.


    comfort in c h a o s

    Gefeliciteerd nog allemaal he *O*


    Caution first, always.

    Hij is echt heel erg mooi! Echt!
    Het enige is, dat als ze praten, het geluid ineens veel harder is. Maar, echt, is hij mooi! (:

    & thanks cumberbitch!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:08 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind hem echt prachtig. c:
    Alleen moet je misschien proberen de stemmen wat te dempen sinds ze nogal hard door de muziek heen komen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is of te hard, of te zacht en dan ga ik liever voor te hard. :x


    comfort in c h a o s

    Nog maar twee uur te gaan en nog 1114 woorden te doen. Dat zou makkelijk te doen moeten zijn niet :'D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Inderdaad! Veel succes!


    Ex astris, sciencia

    Dat moet zeker te doen zijn! Succes! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.