• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Utlapa (GreyWolfMoon) - William 50K | Zoete wraak, zoute tranen
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline 50K
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose 50K
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home 50K
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Cumberbitch (Nolanverse) - The Headquarters 50K
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Yule (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes 50K
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:47 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Na een dag zonder veel te schrijven *sigh* en mezelf te ergeren over het feit dat ik lang niet genoeg beeldmateriaal heb, heb ik tenminste een trailer voor Zoete Wraak Zoute Tranen, met vele beelden waar niemand eigenlijk echt de juiste leeftijd heeft.
    How has your day gone?


    Ex astris, sciencia

    Mijn dag was qua NaNo eigenlijk best wel geweldig. Heb vandaag 4237 woorden geschreven en dat was dus bijna de helft van wat ik nog moest in twee dagen :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb nog maar 2,3K te gaan voor morgen. Dat moet wel lukken, toch? ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vandaag wel 5409 woorden geschreven en morgen dus nog maar 4480 woorden te gaan ;D Alvast succes iedereen voor morgen ik zal er voor acht uur in ieder geval al niet zijn


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    En ik ga maar weer eens beginnen. Werd om vijf uur al wakker van de regen maar het is echt verdomd moeilijk om je bed uit te komen als ie net zo lekker warm is geworden D;


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Okay, guys. I need your honest oppinions. Ik heb gisteren, toen ik niet veel heb neergeschreven gekregen een trailer proberen maken, bon. Ik weet alleen niet of het echt bij het verhaal past. Kunnen jullie het eruit halen?


    De meeste van de jongens zijn Jase, maar er zit duidelijk een groot verschil qua leeftijden. Dat was zo ongeveer het beste qua beeldmateriaal dat ik kon vinden.
    Ik weet dat het wraak gedeelte er niet bij zat, maar dat kon ik niet vinden qua beeldmateriaal / voice-over.
    Het geluid is wat korrelig, maar dat kon ik niet aanpassen.

    Verhaallijn:
    Wanneer Jason zijn broer verliest aan zelfmoord is Jason nog jong, thuis gaat het daarna bergaf. Hij moet niet alleen het verlies van zijn broer verwerken, maar ook het verlies van zijn ouders. Want die zijn niet vaak meer thuis, en wanneer ze thuis zijn roepen ze of zijn ze dronken.
    Jason groeit niet al te gelukkig op en kan het verlies van zijn broer nooit echt verwerken. Als hij twaalf jaar wordt zweert hij wraak op zijn broers graf. Hij zal de pestkoppen die zijn broer de dood in hebben gejaagd terugpakken, en hard ook.


    Ex astris, sciencia

    Hij is erg mooi, maar je kan wel duidelijk zien dat het niet één en dezelfde jongen is. Maar hij is echt goed gelukt!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Hij is erg mooi, maar je kan wel duidelijk zien dat het niet één en dezelfde jongen is. Maar hij is echt goed gelukt!

    Qua beeldmateriaal kon ik niet meer van één dezelfde jongen vinden, jammer genoeg.
    Bedankt.


    Ex astris, sciencia

    Ik ben aan het aftellen nu! Ik heb 49,023 woorden, dus ik moet er nog 977! (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Ex astris, sciencia

    Haha, ik ben op dit moment ook echt criminal minds aan het kijken en Reid praatte toen ik dit plaatje zag ;D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 13:47 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Haha, ik ben op dit moment ook echt criminal minds aan het kijken en Reid praatte toen ik dit plaatje zag ;D

    It's the reid effect! Blijkbaar werkt dat niet alleen bij honden en kinderen, maar ook over het internet

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 13:51 ]


    Ex astris, sciencia

    @Lilium You go girl!

    @Utlapa Ik vind hem goed, like said spijtig dat het niet één en dezelfde jongen is maar hij is mooi.

    Oh, trouwens, die jongen bij dat graf en dat politielint, Die komt uit de videoclip van concrete angel, niet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Utlapa schreef:
    (...)
    It's the reid effect! Blijkbaar werkt dat niet alleen bij honden en kinderen, maar ook over het internet


    Everybody loves Reid! <3

    @ Rosings, Thanks! ;D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 13:58 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Rosings schreef:
    @Lilium You go girl!

    @Utlapa Ik vind hem goed, like said spijtig dat het niet één en dezelfde jongen is maar hij is mooi.

    Oh, trouwens, die jongen bij dat graf en dat politielint, Die komt uit de videoclip van concrete angel, niet?

    Die komt inderdaad van concrete angel. :3 [Ik antwoord in naam van Laura, aangezien ze naast me staat. n.n]


    comfort in c h a o s