• Hey there,
    Ik ben gothic, al een tijdje. Ik heb veel hoge zwarte laarzen die goed te combineren zijn met mijn jurkjes en andere kleren. Ik wilde ook wel eens wat anders, dus ging ik rond kijken op internet. Ik kwam bij de Dr Martens schoenen uit. Man wat zijn die awesome! Ik had ze wel eens eerder gezien, maar gewoon je weet wel gezien. Ik vind ze echt super. Ik heb een site online gevonden waar je ze kan kopen. Ik ga knal rode kopen. Knal rode met lak.
    Heeft iemand ze? Weet iemand ze waar je ze goed koper kan krijgen? Ze zijn nog al prijzig. Hebben ze nog een naam? Of is het merk de naam van de schoenen? Wilt iemand ze ook?






    Life is full of fake people

    Jep, Dr. Martens zijn fakking vet. Ik heb ze eigenlijk alleen nog in bepaalde winkels of bij de Large of Attitude Holland gezien, verder weet ik het niet want zelf heb ik ze niet :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil heel graag matte zwarte met bruine veters ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Freerunner schreef:
    Jep, Dr. Martens zijn fakking vet. Ik heb ze eigenlijk alleen nog in bepaalde winkels of bij de Large of Attitude Holland gezien, verder weet ik het niet want zelf heb ik ze niet :')


    Oo, dankje. Daar heb ik nog niet gekeken. Alleen bij Ebay en zo.


    Life is full of fake people

    dr martens zijn super leuk, en super duur. Ik denk dat je echt geluk hebt als je de echte goedkoop weet te vinden. Er zijn ook neppe van [:

    Ik wil deze!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wil ze heel graag ja, maar ze zijn best prijzig helaas.

    Ellenpoep schreef:
    Ik wil deze!



    Stoer!


    Life is full of fake people

    Die zijn echt gaaf!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Als'k nou een beetje een bescheiden maat had, dan zou 'k ze zeker kopen, maar da's helaas niet zo :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Strider schreef:
    Ik wil ze heel graag ja, maar ze zijn best prijzig helaas.


    Net als Freerunnen zei kan je ook gewoon facke dingen kopen. Waar ik woon hebben ze er geen verstand van, en mij gaat net niet eens om het merk. Ik vind het model gewoon awesome.


    Life is full of fake people

    Jaqen schreef:
    Als'k nou een beetje een bescheiden maat had, dan zou 'k ze zeker kopen, maar da's helaas niet zo :'D


    Welke maat heb je dan als ik vragen mag.


    Life is full of fake people

    Ik wil ze wel, maar ze zijn te duur :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Inifinity schreef:
    (...)

    Welke maat heb je dan als ik vragen mag.

    41 :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    (...)
    41 :'D


    Pffff, jah. Ik heb vaak maat 37 maar ook nog soms 36 en ik ben zo ondertussen wel uitgegroeid. Bij mij zijn die schoenen een voordeel, je voeten lijken er groter in. Dat is jou nadeel. Kan je dan wel leuke schoenen vinden? *^^*


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Pffff, jah. Ik heb vaak maat 37 maar ook nog soms 36 en ik ben zo ondertussen wel uitgegroeid. Bij mij zijn die schoenen een voordeel, je voeten lijken er groter in. Dat is jou nadeel. Kan je dan wel leuke schoenen vinden? *^^*

    Ooo, ja, hoor! Genoeg zelfs :'D Het is iets minder opvallend door m'n lengte, dus dat scheelt.


    "I shut my eyes in order to see.'