• Hey there,
    Ik ben gothic, al een tijdje. Ik heb veel hoge zwarte laarzen die goed te combineren zijn met mijn jurkjes en andere kleren. Ik wilde ook wel eens wat anders, dus ging ik rond kijken op internet. Ik kwam bij de Dr Martens schoenen uit. Man wat zijn die awesome! Ik had ze wel eens eerder gezien, maar gewoon je weet wel gezien. Ik vind ze echt super. Ik heb een site online gevonden waar je ze kan kopen. Ik ga knal rode kopen. Knal rode met lak.
    Heeft iemand ze? Weet iemand ze waar je ze goed koper kan krijgen? Ze zijn nog al prijzig. Hebben ze nog een naam? Of is het merk de naam van de schoenen? Wilt iemand ze ook?






    Life is full of fake people

    ik ga elk jaar samen met mijn moeder naar summer darkness, en dan trekt ze gewoon random dingen eruit.(of tenminste, dingen met veel rozen en kant) en zegt: Wat is deze schattig! of Eéénig, terwijl ze het eigenlijk verschrikkelijk vind.

    i<3 my mom


    The night is dark and full of terrors.

    Ik ga deze binnenkort kopen via Marktplaats, ze zijn voor me gereserveerd ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    Ik ga deze binnenkort kopen via Marktplaats, ze zijn voor me gereserveerd ;3



    Leuk. Ik vind ze eigenlijk zo mooier dan nieuwe. Zo zien ze er wat levender uit.


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Leuk. Ik vind ze eigenlijk zo mooier dan nieuwe. Zo zien ze er wat levender uit.

    Ja dat vond ik ook + ze zijn goedkoper :W


    Shit happens but pee happens a lot more.